Ik denk toch echt dat dit over Stijn gaat.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Japio : "Je weet dat ik je er niet uitstemd. We hebben immers dezelfde accountant"
Japio : "Maar die wordt er ook uitgeflikkerd"
Huub : "En dan ben ik ook weg"
Huub had het over de stelletjes en dat het teveel geklef wordt , maar dat doet hij zeker niet met Lieke? Hypokriet dus. Maar daar zullen jullie het vast niet mee eens zijnquote:
Ze denken dus echt dat Natasja eerder weggaat.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik ben wel blij dat er nu een nieuwe komt voor Natasia"
Is ze weg??quote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik ben wel blij dat er nu een nieuwe komt voor Natasia"
Je moet wel goed luisteren. Jaap had het over kleffe stelletijes, Huub had het over het kleffe gedoe onderling.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Huub had het over de stelletjes en dat het teveel geklef wordt , maar dat doet hij zeker niet met Lieke? Hypokriet dus. Maar daar zullen jullie het vast niet mee eens zijn
Ja, en blijkbaar weten ze dat ook al. Ze hebben het er nu al iets te vaak over.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze denken dus echt dat Natasja eerder weggaat.
Ik ben het zowaar met je eens, Huub's enige en grootste nadeel is Lieke.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Huub had het over de stelletjes en dat het teveel geklef wordt , maar dat doet hij zeker niet met Lieke? Hypokriet dus. Maar daar zullen jullie het vast niet mee eens zijn
Helaas, nog niet.quote:
Ik haat ook dat geklef!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Helaas, Huub zei het niet ......quote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens, Huub's enige en grootste nadeel is Lieke.
Het gesprek liep toch echt anders, lees mijn eerdere post.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens, Huub's enige en grootste nadeel is Lieke.
Pffff, zo vermoeiend als iemand de moeite neemt om even terug te lezen om of überhaupt te lezen.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helaas, Huub zei het niet ......
Tja. Ieder doet het zijne. Gelukkig ben je niet alleen verantwoordelijk voor het welslagen van de COSquote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pffff, zo vermoeiend als niemand de moeite neemt om even terug te lezen om of überhaupt te lezen.
Dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben he? En nee ik lees hier het meeste niet . Waarom niet? Omdat hier vaak dingen worden verdraaid en er niet letterlijk staat wat ze gezegt hebben waardoor je het anders kan opvatten.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pffff, zo vermoeiend als iemand de moeite neemt om even terug te lezen om of überhaupt te lezen.
Je meent het, wat leuk, even snel kijken, bedankt.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
@ Beequeen: The eagle has landed
Nee, maar ik zie dat Lieke een blok aan Huub's been is.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helaas, Huub zei het niet ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |