Als ie geen duidelijk keuzews maakt zal dat uiteindelijk tegen hem werken. Frapant vind ik dat nu Eric al weg is hij nu ook wil dat Huub Lieke laat gaan. Laat Jaap gewoon bonden met Nadia en zorgen dat nix weggestemt wordt. Dan is Jaap realistisch bezig. Maar ach de volgende stemronde is nog weken weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja daarom is Jaap zo on-navolgbaar, niemand weet of hij iets meent.
De TT was op 'n stream. F1 niet, maar HiDiHo converteert wellicht zelf vanaf TV. (zie mijn cap in m'n vorige post)quote:Op zondag 8 juli 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vorige keer anders wel en ook van de TT, dus........
Ik zie het ja en ik denk dat HiDiHo het ook zo doet.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De TT was op 'n stream. F1 niet, maar HiDiHo converteert wellicht zelf vanaf TV. (zie mijn cap in m'n vorige post)
Ik begrijp de meerwaarde van hem ook niet voor het programma. Hij levert niets. Wanneer streamers vinden dat Sylvia getoneelhaakt moest snap ik niet dat ze wel voor nix kunnen zijn. De enige meerwaarde die hij heeft is dat ie tegen Huub is. Maar daar wordt het spel niet mooier van.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen dat hij homo is, serieus. Er klopt toch niks aan dat gruweltje. Uren met zijn uiterlijk bezig en van vrouwen moet hij volgens mij niks hebben.nix is en blijft niks.
Dan edit je toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:21 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
oeps, text was nog niet compleet. foutje![]()
Ze kleurt wel mooi bij de Fatboy.quote:
Ik wil nog wel even toevoegen dat ik niks tegen homo's heb, maar alles tegen nix, dit om misverstanden te voorkomen.quote:
Het kost hem wel verdomd veel moeite altijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda en Brian slingeren nog maar eens een wip. Geen twijfel of Brian homo is .....
[afbeelding]
Ze vind ook al die camera's eng.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:50 schreef Meganog het volgende:
Nadia vergeet haar zender weer eens. Ze kan er maar niet aan wennen...
Het is ook een stuk nauwer van achter.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kost hem wel verdomd veel moeite altijd.
Het is toch juist heel goed als je het als man heel lang kunt volhouden?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kost hem wel verdomd veel moeite altijd.
Ik moet daar toch niet aan denken, en altijd zo geruisloos bij Brian en Amanda.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Blijft vreemd dat er een paar aan het neuken zijn terwijl anderen in de kamer bezig zijn met vanalles en nogwat.
Dat is wat anders, maar die beukpartijen van Brian........quote:Op zondag 8 juli 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch juist heel goed als je het als man heel lang kunt volhouden?![]()
Ze neukte ook toen Nadia naast hun sliep, dus veel schaamte kennen ze totaal niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet daar toch niet aan denken, en altijd zo geruisloos bij Brian en Amanda.![]()
*hoop hoop*quote:Op zondag 8 juli 2007 14:41 schreef wolferl het volgende:
Denniks homo, dat zou het plaatje rond hem helemaal compleet maken![]()
Echt vies hoor, als ik wakker wordt ga ik eerst douchen.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Het dagelijkse ritueel van Nada: Niet wassen, niet douchen maar plamuren.
Toch had ik mooie caps van haar onder de douche (gisteren, en ook al eerder)quote:Op zondag 8 juli 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Het dagelijkse ritueel van Nada: Niet wassen, niet douchen maar plamuren.
Klopt, aan het eind van de dag.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch had ik mooie caps van haar onder de douche (gisteren, en ook al eerder)
Waar is Liekse?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:10 schreef akveor het volgende:
Wat een slagveld... op het laatste bed zie je nog net een dooie liggen...
[afbeelding]
Amateursquote:Op zondag 8 juli 2007 15:11 schreef akveor het volgende:
Ligt het een mij of levert de regie slecht camera werk?
De familie van Ballegooy bevindt zich in de fitnessruimtequote:
Is hij dood?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:10 schreef akveor het volgende:
Wat een slagveld... op het laatste bed zie je nog net een dooie liggen...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |