tuurlijk....als je vals praat dan doe je dat toch het liefst stiekemquote:Op zondag 8 juli 2007 17:36 schreef cobain94 het volgende:
Is dennix bang dat er iemand meekijkt of meeluistert?hij praat zo zacht..
De vraag is komt er nog een vervanger? natasia gaat over 2 maanden en Fons-RTL had het ook over nog 1 a 2 maand..quote:Op zondag 8 juli 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Jaap denkt dat de vervanger voor Natasia naar hem toe zal trekken, omdat er drie stelletjes zijn.
Nee ik denk dat Huub best weet dat Jaap veel sterker is dan Erik.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:43 schreef riri het volgende:
Jaap zorgt wel vanaf het begin dat denniks zich zo sneaky ontwikkelt....huub laat jaap keihard vallen als hij weet wat jaap doet....kijk naar wat er met erik is gebeurd
Vandaar dat fries zo tekeer gaat op de achtergrond..Doet zij normaal nooit..quote:Op zondag 8 juli 2007 17:44 schreef wolferl het volgende:
Nadia loopt alsof ze het figuur van een model heeft. Maar het lijkt meer op een achterwerk van een paard.
Het is afwachten. Misschien duurt het tot het eind van het jaar.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:43 schreef cobain94 het volgende:
[..]
De vraag is komt er nog een vervanger? natasia gaat over 2 maanden en Fons-RTL had het ook over nog 1 a 2 maand..
En Jaap onzeker, die vertouwd iedereen net zo als hij zelf te vertrouwen is.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:47 schreef wolferl het volgende:
Jaap trap er nou niet in, Denniks is zwak.
("Zij" is een hengst)quote:Op zondag 8 juli 2007 17:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Vandaar dat fries zo tekeer gaat op de achtergrond..Doet zij normaal nooit..
Hij weet vast niet dat je het zo hoort te schrijven...quote:Op zondag 8 juli 2007 17:55 schreef mootie het volgende:
sowiesoo sowiesoo soooowiesooooooo
Nee joh dat stelde niets voor. Nadia wilde wel, maar Dennis durfde niet (zo leek het althans).quote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
Dennix is veel meer gewend met /in zijn vriendenkring dan wat Huub kan doen, hij is niet gek te krijgen.
Toch durfde hij zijn tasje met nieuwe spullen niet los te laten.
En hebben ze echt sex gehad Dennix en Nadia??
Zoals ik al eerder zei, op Jaap kan je niet bouwen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:07 schreef mazaru het volgende:
Is Jaap nou voor of tegen Huub?
Ik snap af en toe niks meer van die jongen
Jaap is voor diegenen die op dat moment het beste uitkomt.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:07 schreef mazaru het volgende:
Is Jaap nou voor of tegen Huub?
Ik snap af en toe niks meer van die jongen
En vanavond weer Huub en Lieke.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap is voor diegenen die op dat moment het beste uitkomt.
En ws is dat op dit moment Dennix en Nadia.
Als we mogen stemmen bij RTL dan weet ik zeker dat Denniks de eerste is die er uitvliegt.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
De nix gaat er vanuit dat íe er op 23 sept. nog in zit....Way to go..
"En als hij dan gaat slaan duik ik het zwembad in en blijf ik gewoon onder water zwemmen."quote:Op zondag 8 juli 2007 18:11 schreef wolferl het volgende:
Denniks: Ik maak hem een week lang helemaal gek, ik maak hem helemaal gek.
Maarja het mag niet, RTL he.
Nee Denniks je durft het gewoon niet.
Puik plan van Denniks, onder water blijven zwemmen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"En als hij dan gaat slaan duik ik het zwembad in en blijf ik gewoon onder water zwemmen."![]()
Wat een bluf, dan wordt zijn haar nat...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"En als hij dan gaat slaan duik ik het zwembad in en blijf ik gewoon onder water zwemmen."![]()
Hij vond zijn eerste week al Terror (was lache joh).quote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef riri het volgende:
Dennix:Spelers die dag en nacht door kunnen blijven gaan
Nou Dennix...dat ben jij in ieder geval niet
Hij zwemt jou er finaal uit hoor !!!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Puik plan van Denniks, onder water blijven zwemmen.
Sorry ik moet hier echt spontaan om lachen. Ik zie het al voor me.
Indiana Denniks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |