Dat is toch al gebeurd vandaag...min of meer...soort van....?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
kunnen we dat huis niet gewoon bestormen of zo ?
We kunnen het op z'n minst proberen...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
kunnen we dat huis niet gewoon bestormen of zo ?
niksquote:Op zondag 8 juli 2007 00:54 schreef yellowfirst het volgende:
Alsje dit lamlendig zooitje zo al dagen niks ziet doen, wat doen dan 150 man personeel om de DGK in stand te houden...![]()
met een man of 50 lukt dat welquote:
1 cameraman lijkt me dan genoeg voor de knoppen......quote:
de grot van flens schoon spuitenquote:
Ik ga in een tuniekje, en zet een ordinaire slabek op.... gaat 'm wordenquote:
Als dit stelletje representatief is (wat de makers willen doen geloven), moet ik 'Deja Vu' maar niet gaan kijken.quote:
ik ga gewoon helemaal naakt met mn cavia aan de honde riem, kom ik zeker in beeld.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga in een tuniekje, en zet een ordinaire slabek op.... gaat 'm worden![]()
Dan zijn ze misschien nuttiger bezig....quote:
Wat, dat ik eerder was? Sorryquote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef wolferl het volgende:
O jij was eerder, zelfs dat is saai geworden.
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ga gewoon helemaal naakt met mn cavia aan de honde riem, kom ik zeker in beeld.
Moet je vragen of Braajen je wil filmen, hij heeft vandaag geoefend.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ga gewoon helemaal naakt met mn cavia aan de honde riem, kom ik zeker in beeld.
knipper-Jaap inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zet stream 3 op groot scherm en zie hoe J.aap het moeilijk heeft![]()
Subtiele dingetjes kunnen ook leuk zijn![]()
We komen zeker in 4 in het land, of how de fok dat programma ook mag heten...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
niksquote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef Pavement het volgende:
maar als nu dgk stopt, wat moeten we dan doen als we niks te doen hebben en te lui zijn om iets te ondernemen.
nee het eerste wat ik doe is hem les geven in gitaar spelen.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je vragen of Braajen je wil filmen, hij heef vandaag geoefend.
Geef je hem dan wèèr een kans met het bekende resultaat...quote:Op zondag 8 juli 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee het eerste wat ik doe is hem les geven in gitaar spelen.
We staan er in ieder geval al met z'n drieën..quote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Ik kom niet verder dan keihard roepen: Bier en Tieten!![]()
Dat hebben er al meer geprobeerd, durf jij dat nog aan?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee het eerste wat ik doe is hem les geven in gitaar spelen.
hahahahahahha..vergeefse hoop, vrees ik...quote:
mn probleem is dat ik soms tot laat werk, ik kan nooit gelijk inslaap komen en om naar de stad te gaan of bij vrienden op bezoek is het dan meestal te laat of ik ben te moe. dus ik moet een soort van passieve interactie ergens mee hebben. DGK was daar ideaal voor, nu verval ik weer in mn blow game en dvd modus.quote:
Proberen kan altijdquote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
hahahahahahha..vergeefse hoop, vrees ik...
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
Xuxa. Mooie trommels.
Dat was nog iets geweest, als de miljonairs samen met ons naar Live Earth hadden kunnen kijken.
Mooiquote:Op zondag 8 juli 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
live earth dat programma wat energie zuipt en waar al die bekende mensen met hun prve jet naar toe vliegen om hun kudt kop te promoten ? en dan de verslaggevers die daar verslag doen
ik stop maar me druk te maken.
ja ik ben een kudt hippie
Gamen kan heeeel leuk zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
mn probleem is dat ik soms tot laat werk, ik kan nooit gelijk inslaap komen en om naar de stad te gaan of bij vrienden op bezoek is het dan meestal te laat of ik ben te moe. dus ik moet een soort van passieve interactie ergens mee hebben. DGK was daar ideaal voor, nu verval ik weer in mn blow game en dvd modus.
Ze heeft hem nog niet afgewezen, dan mag het. Het mooiste is dat die zakkenwasser niks heeft in te brengen over datgene wat hij naast hem aanschouwt.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Die hand van Jaap laat de tiet van Nadia maar niet los...![]()
Hoop show en verder nietsquote:Op zondag 8 juli 2007 01:07 schreef bosb het volgende:
die xuxa is volgens mij wel flink van het meezingen met een bandje. En dan vooral het heel af en toe meezingen...
Schaam je maar nietquote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Ik kom niet verder dan keihard roepen: Bier en Tieten!![]()
Tegen kerst komt er een nieuwe SimCity uit. Lekker relaxed steden bouwenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
mn probleem is dat ik soms tot laat werk, ik kan nooit gelijk inslaap komen en om naar de stad te gaan of bij vrienden op bezoek is het dan meestal te laat of ik ben te moe. dus ik moet een soort van passieve interactie ergens mee hebben. DGK was daar ideaal voor, nu verval ik weer in mn blow game en dvd modus.
Is bij elke voetbalclub als de supporters willen dat een trainer vertrekt, niet alleen barcaquote:Op zondag 8 juli 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Misschien moeten we allemaal een witte zakdoek sturen net zoiets waar ze bij Barca mee zwaaien als ze niet te vreden zijn over het spel/spelers/couch Ten teken dat we het om te huilen vinden...
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen kerst komt er een nieuwe SimCity uit. Lekker relaxed steden bouwen![]()
Tja, wat moet ik daar nou weer van zeggen... het is ook allemaal niks meer, eigenlijk?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
live earth dat programma wat energie zuipt en waar al die bekende mensen met hun prve jet naar toe vliegen om hun kudt kop te promoten ? en dan de verslaggevers die daar verslag doen
ik stop maar me druk te maken.
ja ik ben een kudt hippie
Zelfs aan Huub is nu niks meer aan , hij blijft maar in de herhaling vallen en hij wordt zo voorspelbaar..quote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef yellowfirst het volgende:
Een laatste stuiptrekking van Huub om Natasia nog iets te verwijten over de kinderen........
http://www.ea.com/article.jsp?id=simcityseries datum staat al in mn agendaquote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:14 schreef STAP01 het volgende:
Huub zei net tegen Brain: Vind je het nou niet vervelend dat je steeds het gevoel hebt dat je vriendin 11 is.
lol. ik zag laatst wel iemand lopen die op jou leek, durfde je alleen niet aan te spreken..quote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
en bijna niemand hier heeft een fucking fotoboek, ik vraag me wel eens af als ik over straat loopt he kan dat niet mssch die of die zijn, hebben jullie dat niet ?
Ik heb ze allemaal. Deze schijnt anders te worden, is ook niet door Maxis ontwikkeld; heb er toch wel vertrouwen in.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:14 schreef bosb het volgende:
[..]
http://www.ea.com/article.jsp?id=simcityseries datum staat al in mn agenda
Neu, ik heb een maand of wat geleden een foto van mezelf in de SC geplaatst en Prospera vond dat ik op Amanda leek.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
en bijna niemand hier heeft een fucking fotoboek, ik vraag me wel eens af als ik over straat loopt he kan dat niet mssch die of die zijn, hebben jullie dat niet ?
Okee okee, ik heb even gekeken - en ik weet ZEKER dat ik je nooit ben tegengekomenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
same here, hoop dat het niet TEveel op de sims gaat lijken...... Met dat hele cultuurverhaal enzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal. Deze schijnt anders te worden, is ook niet door Maxis ontwikkeld; heb er toch wel vertrouwen in.
Ik ben gewoon verbaasd dat de miljonairs weer bewegen!
zien !quote:Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu, ik heb een maand of wat geleden een foto van mezelf in de SC geplaatst en Prospera vond dat ik op Amanda leek.![]()
dan moet je je foto misschien nog maar eens plaatsen....quote:Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu, ik heb een maand of wat geleden een foto van mezelf in de SC geplaatst en Prospera vond dat ik op Amanda leek.![]()
Lobasca ik heb een foto waar Amanda op jou lijktquote:Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jawel, Ik maak vele kilometers over de snelwegen en heb er al eens over gedacht om een FOK logootje op mijn (bedrijfs) auto te plakken. Tussen al die duizenden die dagelijks terror ondervinden door die kutfilles moet toch vast wel één Fokker zitten.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
je fobo toffe hond !quote:
ik..... Omdat ik ook wel benieuwd ben waar de buren de frituur verstopt hebben.. Ze doen de FEBO naam geen eer aan.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
Okee, wees eens eerlijk... wie heeft zijn/haar streams nog aan staan, en waarom?
Binnenkort verdient een firtuur die zoek is een eigen topic.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:22 schreef bosb het volgende:
[..]
ik..... Omdat ik ook wel benieuwd ben waar de buren de frituur verstopt hebben.. Ze doen de FEBO naam geen eer aan.
ik loop nooit op straat, dus ik zal het niet zijn........quote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
ik vraag me wel eens af als ik over straat loopt he kan dat niet mssch die of die zijn
zelfde als die trieste motorrijders van motorforum.nl. die hebben ook zo'n stickertje waarmeequote:Op zondag 8 juli 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, Ik maak vele kilometers over de snelwegen en heb er al eens over gedacht om een FOK logootje op mijn (bedrijfs) auto te plakken. Tussen al die duizenden die dagelijks terror ondervinden door die kutfilles moet toch vast wel één Fokker zitten.
ik niet ben fotoboeken aan het kieken waar is die van jouw ?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
Okee, wees eens eerlijk... wie heeft zijn/haar streams nog aan staan, en waarom?
RTL FRITUURquote:Op zondag 8 juli 2007 01:22 schreef bosb het volgende:
[..]
ik..... Omdat ik ook wel benieuwd ben waar de buren de frituur verstopt hebben.. Ze doen de FEBO naam geen eer aan.
Komt er nietquote:Op zondag 8 juli 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik niet ben fotoboeken aan het kieken waar is die van jouw ?![]()
Is idd best grappig, je vormt best wel een beeld bij een aantal mede COSersquote:Op zondag 8 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Is juist leuk, dat je kunt raden. Of ik moet er een paar katten in zetten![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ik loop nooit op straat, dus ik zal het niet zijn........
[..]
zelfde als die trieste motorrijders van motorforum.nl. die hebben ook zo'n stickertje waarmee
ze elkaar groeten.....
ik denk dat ik al weet hoe je eruit ziet.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Is juist leuk, dat je kunt raden. Of ik moet er een paar katten in zetten![]()
Dat is...een grapje?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian tegen Natasia; "Zijn die drumsticks van 4 juni nog goed?"
[afbeelding]
en jij dik wit van binnen en bruin van buiten en erg lekkerquote:Op zondag 8 juli 2007 01:28 schreef bosb het volgende:
[..]
Is idd best grappig, je vormt best wel een beeld bij een aantal mede COSers
Ja, gaat vanzelf, he? Maar in zo'n anarchistische COS kom je nog eens ergens achter... zoals dat jong en oud van SimCity houdtquote:Op zondag 8 juli 2007 01:28 schreef bosb het volgende:
[..]
Is idd best grappig, je vormt best wel een beeld bij een aantal mede COSers
Alleen de groene ogen kloppenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik denk dat ik al weet hoe je eruit ziet.
1.70 zwart lang haar groene ogen getinte huid en mmmmm schoenmaat 39
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, gaat vanzelf, he? Maar in zo'n anarchistische COS kom je nog eens ergens achter... zoals dat jong en oud van SimCity houdt![]()
Nadia vertelt weer over de vriend die ze had die niet met haar (buik) op het strand gezien wou worden.
ruig in de zin van homo of stoerquote:Op zondag 8 juli 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen de groene ogen kloppenEn jij bent een beetje ruig en rebels en casual gekleed.
en hij heet vanaf nu derkquote:Op zondag 8 juli 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, gaat vanzelf, he? Maar in zo'n anarchistische COS kom je nog eens ergens achter... zoals dat jong en oud van SimCity houdt![]()
Nadia vertelt weer over de vriend die ze had die niet met haar (buik) op het strand gezien wou worden.
SimCity is oud!quote:Op zondag 8 juli 2007 01:34 schreef bosb het volgende:
[..]
en hij heet vanaf nu derk
maar jong en oud van simcity houdt, in mijn gedacht wordt jij nu 20 jaar ouder, of je moet mij zien als oud.... slecht voor de beeldvorming dat soort opmerkingen
lol, zo had ik m niet bekeken.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
SimCity is oud!
Gunst, Dennis staat zomaar te roepen. Wat een sensatie.
Mmmm....heb je zo'n wurgketting? Ik ben wel benieuwd naar een naakte man met cavia.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:37 schreef wolferl het volgende:
Denniks is duidelijk jaloers op Jaap (of Nadia).
Mijn eerste reactie op dit plaatje is: "Hoerige exhibistionistische teef": Subjectieff hè.quote:
Ja precies, de enige die echt oprecht is, is Huub.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:41 schreef BarryK het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Jaap echt met iedereen meelult en ook over iedereen lult... zal hij dat bewust doen om vertrouwen te winnen bij ze (in dit geval Nadia) maar nog wel een pact heeft met Huub?
Eens, Jaap heeft duizend gezichten.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
Nadia: Zonder je al te druk, lekker blijven zitten de villa winnen.... Dacht het niet Honneponnetje... we weten allemaal hoe het met Sylvia afgelopen is...
Ruig dus, zoals ik al vermoeddequote:Op zondag 8 juli 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
hahaha ff serieus en leuker dan de streams.
er word hier als een gek aan me deur gebeld (ik woon best wel afgelegen aan het bos) ik schrik dus ik denk kudt of politie of tuig. ik vraag netjes door de brieven bus wat ze motten om dit tijdsstip. Zijn het 2 zwaar bezopen hockyballen die zijn gedropt en de weg niet meer weten naar huis. me meisje boven schrikt wakker en roept op zoute mongolen, en tegen mij laat de honden los hahaha de 2 hocky ballen hebben nog nooit zo hard gerend. kon gvd de bier lucht door de brieven bus ruiken. Ach iedereen is jong geweest nietwaar
Dat zal Jaap wel fijn vinden.... Nadia trekt dan automatisch nog meer naar Jaap en nix....quote:Op zondag 8 juli 2007 01:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eens, Jaap heeft duizend gezichten.
Huub is van plan om Nadia eruit te terroriseren.
Maar wie geluk had leerde dat 'wie goed doet, goed ontmoet' soms waar is. Niet iedereen zet de honden op tegen verdwaalde meisjes..quote:Op zondag 8 juli 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
hahaha ff serieus en leuker dan de streams.
er word hier als een gek aan me deur gebeld (ik woon best wel afgelegen aan het bos) ik schrik dus ik denk kudt of politie of tuig. ik vraag netjes door de brieven bus wat ze motten om dit tijdsstip. Zijn het 2 zwaar bezopen hockyballen die zijn gedropt en de weg niet meer weten naar huis. me meisje boven schrikt wakker en roept op zoute mongolen, en tegen mij laat de honden los hahaha de 2 hocky ballen hebben nog nooit zo hard gerend. kon gvd de bier lucht door de brieven bus ruiken. Ach iedereen is jong geweest nietwaar
ja ik ga ook kijken of mn meissie nog wakker isquote:Op zondag 8 juli 2007 01:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb nu andere plannen.
Greetings Fok.![]()
het waren jongens van een jaar of 20 , en ik heb mn honden niet losgelaten.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar wie geluk had leerde dat 'wie goed doet, goed ontmoet' soms waar is. Niet iedereen zet de honden op tegen verdwaalde meisjes..
Tussen nu en 4 weken. Dan begint plannetje van Huub tegen Dennis. En laat dat nu precies op de datum zijn dat we weer "moeten" gaan betalen.........quote:Op zondag 8 juli 2007 01:49 schreef bosb het volgende:
[SC # 148] Illotis Manibus
heb iets gevonden, herken er geen amanda in maar dat is als compliment bedoeld
gesprek tussen jaap en nadia wordt een beetje RTL gelul, wanneer begint huub met zijn terror??
Ach praat me niet over sims.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:49 schreef bosb het volgende:
[SC # 148] Illotis Manibus
heb iets gevonden, herken er geen amanda in maar dat is als compliment bedoeld
gesprek tussen jaap en nadia wordt een beetje RTL gelul, wanneer begint huub met zijn terror??
The Sims, dat lijkt op waar we al vier dagen naar zitten te kijkenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach praat me niet over sims.Ik heb laatst een sims spelletje gekocht en mijn sims vrouwtje plast en slaapt alleen. Verder geeft ze aan dat ze wil eten, maar hoe ik haar moet voeden is mij een raadsel. Ik word gek van dat mens.
![]()
Sorry dat ik bij hockey gelijk aan meidne dacht. En nee, ik dacht niet dat je die honden echt losgelaten had, maar gewoon de weg wijzen was geen opite?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
het waren jongens van een jaar of 20 , en ik heb mn honden niet losgelaten.
Vind ik geen compliment.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen speelt z'n eigen spel....quote:Op zondag 8 juli 2007 01:54 schreef wolferl het volgende:
Nadia en Jaap zijn twee valse hoeren.
daar was ik mee bezig, station is niet ver weg had het ff uitgelegd voordat iemand hier in huis wakker werd van hun dronken geschreeuw.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Sorry dat ik bij hockey gelijk aan meidne dacht. En nee, ik dacht niet dat je die honden echt losgelaten had, maar gewoon de weg wijzen was geen opite?
Oh my! Jaap zal dan wel niet zoveel verdienen, lijkt me of is hij nou net jouw smaak?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:54 schreef wolferl het volgende:
Nadia en Jaap zijn twee valse hoeren.
quote:
live earth loopt nog steeds, iedereen schijnt te wachten op madonna..quote:
lekker nr toch.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Oh baby baby...
wild world, met mn baardquote:Op zondag 8 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Oh baby baby...
de baard in zn keelquote:
Dat is wat ik ook heb geopperd, maar de meesten hier denken er geloof ik anders over. Stijn is m'n laatste hoop, anders houd ik dit echt niet vol.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:03 schreef agter het volgende:
zou het zo saai zijn omdat Stijn op vakantie is?
Half drie moeten de miljonairs/kindertjes normaal naar bed toequote:Op zondag 8 juli 2007 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelaat slapen die gasten normaal ?
in het weekend hebben ze geen bedtijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:04 schreef BarryK het volgende:
[..]
Half drie moeten de miljonairs/kindertjes normaal naar bed toe
Tot ziens ruigerdquote:Op zondag 8 juli 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
ondanks de butt streams een leuke avond dankzij jullie kanjers snif snif, tot morgen
[afbeelding]
Wanneer is zijn vakantie voorbij? Weet jij dat?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook heb geopperd, maar de meesten hier denken er geloof ik anders over. Stijn is m'n laatste hoop, anders houd ik dit echt niet vol.
Van Huub en Lieke begreep ik dat hij gisteren nog 2 weken weg zou blijven. Zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:07 schreef agter het volgende:
[..]
Wanneer is zijn vakantie voorbij? Weet jij dat?
Voor één keer vind ik dat niet raar. Ze hebben verdorie de hele avond op de bank gezeten.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Natasia loopt als een leipo de euken om 2 uur 'snachts schoon te maken
Brian heeft het over van Dobber-kroketten, de schlemiel
Welnee, het is nu juist op zijn spannendst... vergeleken met de rest van de avond.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:07 schreef patist het volgende:
is het weer eens saai?
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Natasia loopt als een leipo de keuken om 2 uur 'snachts schoon te maken
Brian heeft het over van Dobber-kroketten, de schlemiel
Kan die Ech wel !!!! Dit is gewoon pure speltactiek !!!quote:Op zondag 8 juli 2007 02:06 schreef wolferl het volgende:
Denniks kan niet eens frituren. Alles is aangebrand.
Sowieso voor het middaguur.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelaat slapen die gasten normaal ?
Aan die giga protserige horloge te zien, schenkt Dennizzzz nog een colaatje in.quote:
O je bent maar een zieke fan van Denniks.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kan die Ech wel !!!! Dit is gewoon pure speltactiek !!!
prima idee natuurlijk - vanaf dinsdag is het voor mij overquote:Op zondag 8 juli 2007 02:07 schreef Adothehague het volgende:
Jongens ik heb een idee. Zullen we als ons abbonoment afloopt niet meer gaan betalen voor de volgende maand?
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:16 schreef BarryK het volgende:
Geweldig, Natasia en Dennis komen aan... Jaap neemt Nadia mee naar binnen... gnif
Het is Natasia die erin wil, en voorzover ik heb begrepen mogen die borsten nog steeds niet ondergedompeld worden. Ze zal ze wel weer willen showen, dat zei ze steeds voor de ingreep had plaatsgevonden.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:17 schreef patist het volgende:
oh nee niet weer de jacuzzi
En toch denkt 'ie dat 'ie het mannetje is...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:19 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft ook totaal geen zelf initiatief.
Waggelt als een pinguin achter elke bewoner(behalve Lieke en Huub).
Denniks straks weer met zijn zonnebril in het hoekje.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:17 schreef patist het volgende:
oh nee niet weer de jacuzzi
het mannetje?? volgens mij denkt hij De Man te zijn. Flapdrol is tquote:Op zondag 8 juli 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En toch denkt 'ie dat 'ie het mannetje is...![]()
huub wacht totdat dnix in bed ligt, dat schijnt de honing en veren actie te komen.quote:
Den, the man, die nix ken...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:21 schreef bosb het volgende:
[..]
het mannetje?? volgens mij denkt hij De Man te zijn. Flapdrol is t
Hmm, daar is al te veel over gesproken - ga ik niet meer op wachtenquote:Op zondag 8 juli 2007 02:22 schreef bosb het volgende:
[..]
huub wacht totdat dnix in bed ligt, dat schijnt de honing en veren actie te komen.
Weet niet of ik zolang blijf wachten.
Gisterennacht mocht het niet, vannacht wel?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:26 schreef wolferl het volgende:
Ik ga daar zeker op wachten, ben wel weer toe aan wat vermaak.
Hoppelijk is het altijd zo snel en niet alleen 's nachtsquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een trut is Natasia toch. Lieke heeft het lichtknopje van Dennix/Nadia achter haar eigen bed verstopt (om vannacht te kunnen klooien) en Tasia zal wel gaan zoeken. Soms hoop je toch dat haar oma ......
tsja aan mn inet snelheid zal het niet liggen. Is wel een vette optie om bepaalde dingen heel snel weer te geven, waarmee doe je dat??quote:Op zondag 8 juli 2007 02:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoppelijk is het altijd zo snel en niet alleen 's nachts
Dat stukje in orginele grote is trouwens 3mb
Dat plaatje ? Gif Movie Gear...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:33 schreef bosb het volgende:
[..]
tsja aan mn inet snelheid zal het niet liggen. Is wel een vette optie om bepaalde dingen heel snel weer te geven, waarmee doe je dat??
Wel nee, Dennis wordt nu opgedragen om champagne te halen, door Natas.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:41 schreef wolferl het volgende:
Denniks voelt zich helemaal het mannetje nu.
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik krijg een hekel aan dat mannetje.
Eens, maar ik zie tot nu toe nog geen betere om op te stemmen.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zet altijd zo'n dreigende toon op als hij z'n gelijk wil afdwingen. Ik krijg een hekel aan dat mannetje.
Waarom, hij ziet nu ook in dat Lieke een blok aan zijn been is.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zet altijd zo'n dreigende toon op als hij z'n gelijk wil afdwingen. Ik krijg een hekel aan dat mannetje.
Zowel Lieke als Nadia komen mij wat normaler over. Niet meteen schelden tenminste.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:49 schreef agter het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie tot nu toe nog geen betere om op te stemmen.
heb jij al een andere voorkeur gekregen ?
Lieke moet gewoon haar kutzender dragen, klaarquote:Op zondag 8 juli 2007 02:49 schreef noucky het volgende:
Wat een kutvent die Huub, het zint hem niet en smijt de zender naar Lieke.
Agressief mannetje.
Huub zit te zeiken dat Lieke niet in de jacuzzi wil.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:41 schreef STAP01 het volgende:
Als Huub de jacuzzi niet ingaat zonder Lieke dan stem ik de volgende keer op Natasia! Voor straf! Wat een zeikwijf die Lieke! Niet gezond meer hoor! Ze verzwakt Huub echt in zijn spel.
Lieke wil alleen maar ouwehoeren over iedereen, Huub wil alleen in de jacuzzi zitten.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zowel Lieke als Nadia komen mij wat normaler over. Niet meteen schelden tenminste.
Ik denk eerder dat het andersom is, Huub is niet superieur hoor, zodra dat mannetje gedronken heeft zoekt hij ruzie.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom, hij ziet nu ook in dat Lieke een blok aan zijn been is.
Dat MAG nietquote:Op zondag 8 juli 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
En Lieke, als jij niet wil praten over wat er aan de hand is, dan rot je maar lekker op naar huis
Die hele huub stelt geen ene reet voor. een opgeblazen kikkerTJE is het...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:50 schreef noucky het volgende:
WAt kijkt Huub agressief, ik zou er bang van worden. Lieke dumpen die zak hooi.
Als Huub Lieke nu dumpt is Lieke niks meer.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is, Huub is niet superieur hoor, zodra dat mannetje gedronken heeft zoekt hij ruzie.
ik geef Lieke helemaal gelijk
Heb Lieke inderdaad niet op schelden kunnen betrappen, ze praat normaal en beschaafd en in ieder geval ABN.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zowel Lieke als Nadia komen mij wat normaler over. Niet meteen schelden tenminste.
Eens ,totaal aso gedrag van Huub en dan nog die zender naar haar gooien.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is, Huub is niet superieur hoor, zodra dat mannetje gedronken heeft zoekt hij ruzie.
ik geef Lieke helemaal gelijk
Ja ga jij maar lekker met Denniks je wenkbrauwen epileren.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Die hele huub stelt geen ene reet voor. een opgeblazen kikkerTJE is het...
Flikker toch op man alsof hij DE winnaar is. Huub is de ondergang van zichzelf en niet anders!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 02:52 schreef APK het volgende:
Ik herinner mij nog dat iedereen hier het zo geweldig vond dat Huub altijd lol had terwijl Natasia, Brian en co zonder plezier op bed lagen.
Lieke is de ondergang van Huub.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |