Wanneer is zijn vakantie voorbij? Weet jij dat?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook heb geopperd, maar de meesten hier denken er geloof ik anders over. Stijn is m'n laatste hoop, anders houd ik dit echt niet vol.
Van Huub en Lieke begreep ik dat hij gisteren nog 2 weken weg zou blijven. Zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:07 schreef agter het volgende:
[..]
Wanneer is zijn vakantie voorbij? Weet jij dat?
Voor één keer vind ik dat niet raar. Ze hebben verdorie de hele avond op de bank gezeten.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Natasia loopt als een leipo de euken om 2 uur 'snachts schoon te maken
Brian heeft het over van Dobber-kroketten, de schlemiel
Welnee, het is nu juist op zijn spannendst... vergeleken met de rest van de avond.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:07 schreef patist het volgende:
is het weer eens saai?
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Natasia loopt als een leipo de keuken om 2 uur 'snachts schoon te maken
Brian heeft het over van Dobber-kroketten, de schlemiel
Kan die Ech wel !!!! Dit is gewoon pure speltactiek !!!quote:Op zondag 8 juli 2007 02:06 schreef wolferl het volgende:
Denniks kan niet eens frituren. Alles is aangebrand.
Sowieso voor het middaguur.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelaat slapen die gasten normaal ?
Aan die giga protserige horloge te zien, schenkt Dennizzzz nog een colaatje in.quote:
O je bent maar een zieke fan van Denniks.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kan die Ech wel !!!! Dit is gewoon pure speltactiek !!!
prima idee natuurlijk - vanaf dinsdag is het voor mij overquote:Op zondag 8 juli 2007 02:07 schreef Adothehague het volgende:
Jongens ik heb een idee. Zullen we als ons abbonoment afloopt niet meer gaan betalen voor de volgende maand?
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:16 schreef BarryK het volgende:
Geweldig, Natasia en Dennis komen aan... Jaap neemt Nadia mee naar binnen... gnif
Het is Natasia die erin wil, en voorzover ik heb begrepen mogen die borsten nog steeds niet ondergedompeld worden. Ze zal ze wel weer willen showen, dat zei ze steeds voor de ingreep had plaatsgevonden.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:17 schreef patist het volgende:
oh nee niet weer de jacuzzi
En toch denkt 'ie dat 'ie het mannetje is...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:19 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft ook totaal geen zelf initiatief.
Waggelt als een pinguin achter elke bewoner(behalve Lieke en Huub).
Denniks straks weer met zijn zonnebril in het hoekje.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:17 schreef patist het volgende:
oh nee niet weer de jacuzzi
het mannetje?? volgens mij denkt hij De Man te zijn. Flapdrol is tquote:Op zondag 8 juli 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En toch denkt 'ie dat 'ie het mannetje is...![]()
huub wacht totdat dnix in bed ligt, dat schijnt de honing en veren actie te komen.quote:
Den, the man, die nix ken...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:21 schreef bosb het volgende:
[..]
het mannetje?? volgens mij denkt hij De Man te zijn. Flapdrol is t
Hmm, daar is al te veel over gesproken - ga ik niet meer op wachtenquote:Op zondag 8 juli 2007 02:22 schreef bosb het volgende:
[..]
huub wacht totdat dnix in bed ligt, dat schijnt de honing en veren actie te komen.
Weet niet of ik zolang blijf wachten.
Gisterennacht mocht het niet, vannacht wel?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:26 schreef wolferl het volgende:
Ik ga daar zeker op wachten, ben wel weer toe aan wat vermaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |