Tussen nu en 4 weken. Dan begint plannetje van Huub tegen Dennis. En laat dat nu precies op de datum zijn dat we weer "moeten" gaan betalen.........quote:Op zondag 8 juli 2007 01:49 schreef bosb het volgende:
[SC # 148] Illotis Manibus
heb iets gevonden, herken er geen amanda in maar dat is als compliment bedoeld
gesprek tussen jaap en nadia wordt een beetje RTL gelul, wanneer begint huub met zijn terror??
Ach praat me niet over sims.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen kerst komt er een nieuwe SimCity uit. Lekker relaxed steden bouwen![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:49 schreef bosb het volgende:
[SC # 148] Illotis Manibus
heb iets gevonden, herken er geen amanda in maar dat is als compliment bedoeld
gesprek tussen jaap en nadia wordt een beetje RTL gelul, wanneer begint huub met zijn terror??
The Sims, dat lijkt op waar we al vier dagen naar zitten te kijkenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach praat me niet over sims.Ik heb laatst een sims spelletje gekocht en mijn sims vrouwtje plast en slaapt alleen. Verder geeft ze aan dat ze wil eten, maar hoe ik haar moet voeden is mij een raadsel. Ik word gek van dat mens.
![]()
Sorry dat ik bij hockey gelijk aan meidne dacht. En nee, ik dacht niet dat je die honden echt losgelaten had, maar gewoon de weg wijzen was geen opite?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
het waren jongens van een jaar of 20 , en ik heb mn honden niet losgelaten.
Vind ik geen compliment.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu, ik heb een maand of wat geleden een foto van mezelf in de SC geplaatst en Prospera vond dat ik op Amanda leek.![]()
Iedereen speelt z'n eigen spel....quote:Op zondag 8 juli 2007 01:54 schreef wolferl het volgende:
Nadia en Jaap zijn twee valse hoeren.
daar was ik mee bezig, station is niet ver weg had het ff uitgelegd voordat iemand hier in huis wakker werd van hun dronken geschreeuw.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Sorry dat ik bij hockey gelijk aan meidne dacht. En nee, ik dacht niet dat je die honden echt losgelaten had, maar gewoon de weg wijzen was geen opite?
Oh my! Jaap zal dan wel niet zoveel verdienen, lijkt me of is hij nou net jouw smaak?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:54 schreef wolferl het volgende:
Nadia en Jaap zijn twee valse hoeren.
quote:
live earth loopt nog steeds, iedereen schijnt te wachten op madonna..quote:
lekker nr toch.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Oh baby baby...
wild world, met mn baardquote:Op zondag 8 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Oh baby baby...
de baard in zn keelquote:
Dat is wat ik ook heb geopperd, maar de meesten hier denken er geloof ik anders over. Stijn is m'n laatste hoop, anders houd ik dit echt niet vol.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:03 schreef agter het volgende:
zou het zo saai zijn omdat Stijn op vakantie is?
Half drie moeten de miljonairs/kindertjes normaal naar bed toequote:Op zondag 8 juli 2007 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelaat slapen die gasten normaal ?
in het weekend hebben ze geen bedtijd.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:04 schreef BarryK het volgende:
[..]
Half drie moeten de miljonairs/kindertjes normaal naar bed toe
Tot ziens ruigerdquote:Op zondag 8 juli 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
ondanks de butt streams een leuke avond dankzij jullie kanjers snif snif, tot morgen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |