Ze heeft hem nog niet afgewezen, dan mag het. Het mooiste is dat die zakkenwasser niks heeft in te brengen over datgene wat hij naast hem aanschouwt.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Die hand van Jaap laat de tiet van Nadia maar niet los...![]()
Hoop show en verder nietsquote:Op zondag 8 juli 2007 01:07 schreef bosb het volgende:
die xuxa is volgens mij wel flink van het meezingen met een bandje. En dan vooral het heel af en toe meezingen...
Schaam je maar nietquote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Ik kom niet verder dan keihard roepen: Bier en Tieten!![]()
Tegen kerst komt er een nieuwe SimCity uit. Lekker relaxed steden bouwenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
mn probleem is dat ik soms tot laat werk, ik kan nooit gelijk inslaap komen en om naar de stad te gaan of bij vrienden op bezoek is het dan meestal te laat of ik ben te moe. dus ik moet een soort van passieve interactie ergens mee hebben. DGK was daar ideaal voor, nu verval ik weer in mn blow game en dvd modus.
Is bij elke voetbalclub als de supporters willen dat een trainer vertrekt, niet alleen barcaquote:Op zondag 8 juli 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Misschien moeten we allemaal een witte zakdoek sturen net zoiets waar ze bij Barca mee zwaaien als ze niet te vreden zijn over het spel/spelers/couch Ten teken dat we het om te huilen vinden...
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen kerst komt er een nieuwe SimCity uit. Lekker relaxed steden bouwen![]()
Tja, wat moet ik daar nou weer van zeggen... het is ook allemaal niks meer, eigenlijk?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
live earth dat programma wat energie zuipt en waar al die bekende mensen met hun prve jet naar toe vliegen om hun kudt kop te promoten ? en dan de verslaggevers die daar verslag doen
ik stop maar me druk te maken.
ja ik ben een kudt hippie
Zelfs aan Huub is nu niks meer aan , hij blijft maar in de herhaling vallen en hij wordt zo voorspelbaar..quote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef yellowfirst het volgende:
Een laatste stuiptrekking van Huub om Natasia nog iets te verwijten over de kinderen........
http://www.ea.com/article.jsp?id=simcityseries datum staat al in mn agendaquote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen kerst komt er een nieuwe SimCity uit. Lekker relaxed steden bouwen![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:14 schreef STAP01 het volgende:
Huub zei net tegen Brain: Vind je het nou niet vervelend dat je steeds het gevoel hebt dat je vriendin 11 is.
lol. ik zag laatst wel iemand lopen die op jou leek, durfde je alleen niet aan te spreken..quote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
en bijna niemand hier heeft een fucking fotoboek, ik vraag me wel eens af als ik over straat loopt he kan dat niet mssch die of die zijn, hebben jullie dat niet ?
Ik heb ze allemaal. Deze schijnt anders te worden, is ook niet door Maxis ontwikkeld; heb er toch wel vertrouwen in.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:14 schreef bosb het volgende:
[..]
http://www.ea.com/article.jsp?id=simcityseries datum staat al in mn agenda
Neu, ik heb een maand of wat geleden een foto van mezelf in de SC geplaatst en Prospera vond dat ik op Amanda leek.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
en bijna niemand hier heeft een fucking fotoboek, ik vraag me wel eens af als ik over straat loopt he kan dat niet mssch die of die zijn, hebben jullie dat niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |