Dat is toch al gebeurd vandaag...min of meer...soort van....?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
kunnen we dat huis niet gewoon bestormen of zo ?
We kunnen het op z'n minst proberen...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
kunnen we dat huis niet gewoon bestormen of zo ?
niksquote:Op zondag 8 juli 2007 00:54 schreef yellowfirst het volgende:
Alsje dit lamlendig zooitje zo al dagen niks ziet doen, wat doen dan 150 man personeel om de DGK in stand te houden...![]()
met een man of 50 lukt dat welquote:
1 cameraman lijkt me dan genoeg voor de knoppen......quote:
de grot van flens schoon spuitenquote:
Ik ga in een tuniekje, en zet een ordinaire slabek op.... gaat 'm wordenquote:
Als dit stelletje representatief is (wat de makers willen doen geloven), moet ik 'Deja Vu' maar niet gaan kijken.quote:
ik ga gewoon helemaal naakt met mn cavia aan de honde riem, kom ik zeker in beeld.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga in een tuniekje, en zet een ordinaire slabek op.... gaat 'm worden![]()
Dan zijn ze misschien nuttiger bezig....quote:
Wat, dat ik eerder was? Sorryquote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef wolferl het volgende:
O jij was eerder, zelfs dat is saai geworden.
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ga gewoon helemaal naakt met mn cavia aan de honde riem, kom ik zeker in beeld.
Moet je vragen of Braajen je wil filmen, hij heeft vandaag geoefend.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ga gewoon helemaal naakt met mn cavia aan de honde riem, kom ik zeker in beeld.
knipper-Jaap inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zet stream 3 op groot scherm en zie hoe J.aap het moeilijk heeft![]()
Subtiele dingetjes kunnen ook leuk zijn![]()
We komen zeker in 4 in het land, of how de fok dat programma ook mag heten...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
niksquote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef Pavement het volgende:
maar als nu dgk stopt, wat moeten we dan doen als we niks te doen hebben en te lui zijn om iets te ondernemen.
nee het eerste wat ik doe is hem les geven in gitaar spelen.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je vragen of Braajen je wil filmen, hij heef vandaag geoefend.
Geef je hem dan wèèr een kans met het bekende resultaat...quote:Op zondag 8 juli 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee het eerste wat ik doe is hem les geven in gitaar spelen.
We staan er in ieder geval al met z'n drieën..quote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Ik kom niet verder dan keihard roepen: Bier en Tieten!![]()
Dat hebben er al meer geprobeerd, durf jij dat nog aan?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee het eerste wat ik doe is hem les geven in gitaar spelen.
hahahahahahha..vergeefse hoop, vrees ik...quote:
mn probleem is dat ik soms tot laat werk, ik kan nooit gelijk inslaap komen en om naar de stad te gaan of bij vrienden op bezoek is het dan meestal te laat of ik ben te moe. dus ik moet een soort van passieve interactie ergens mee hebben. DGK was daar ideaal voor, nu verval ik weer in mn blow game en dvd modus.quote:
Proberen kan altijdquote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
hahahahahahha..vergeefse hoop, vrees ik...
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
Xuxa. Mooie trommels.
Dat was nog iets geweest, als de miljonairs samen met ons naar Live Earth hadden kunnen kijken.
Mooiquote:Op zondag 8 juli 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
live earth dat programma wat energie zuipt en waar al die bekende mensen met hun prve jet naar toe vliegen om hun kudt kop te promoten ? en dan de verslaggevers die daar verslag doen
ik stop maar me druk te maken.
ja ik ben een kudt hippie
Gamen kan heeeel leuk zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
mn probleem is dat ik soms tot laat werk, ik kan nooit gelijk inslaap komen en om naar de stad te gaan of bij vrienden op bezoek is het dan meestal te laat of ik ben te moe. dus ik moet een soort van passieve interactie ergens mee hebben. DGK was daar ideaal voor, nu verval ik weer in mn blow game en dvd modus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |