Hoppelijk is het altijd zo snel en niet alleen 's nachtsquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een trut is Natasia toch. Lieke heeft het lichtknopje van Dennix/Nadia achter haar eigen bed verstopt (om vannacht te kunnen klooien) en Tasia zal wel gaan zoeken. Soms hoop je toch dat haar oma ......
tsja aan mn inet snelheid zal het niet liggen. Is wel een vette optie om bepaalde dingen heel snel weer te geven, waarmee doe je dat??quote:Op zondag 8 juli 2007 02:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoppelijk is het altijd zo snel en niet alleen 's nachts
Dat stukje in orginele grote is trouwens 3mb
Dat plaatje ? Gif Movie Gear...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:33 schreef bosb het volgende:
[..]
tsja aan mn inet snelheid zal het niet liggen. Is wel een vette optie om bepaalde dingen heel snel weer te geven, waarmee doe je dat??
Wel nee, Dennis wordt nu opgedragen om champagne te halen, door Natas.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:41 schreef wolferl het volgende:
Denniks voelt zich helemaal het mannetje nu.
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik krijg een hekel aan dat mannetje.
Eens, maar ik zie tot nu toe nog geen betere om op te stemmen.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zet altijd zo'n dreigende toon op als hij z'n gelijk wil afdwingen. Ik krijg een hekel aan dat mannetje.
Waarom, hij ziet nu ook in dat Lieke een blok aan zijn been is.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zet altijd zo'n dreigende toon op als hij z'n gelijk wil afdwingen. Ik krijg een hekel aan dat mannetje.
Zowel Lieke als Nadia komen mij wat normaler over. Niet meteen schelden tenminste.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:49 schreef agter het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie tot nu toe nog geen betere om op te stemmen.
heb jij al een andere voorkeur gekregen ?
Lieke moet gewoon haar kutzender dragen, klaarquote:Op zondag 8 juli 2007 02:49 schreef noucky het volgende:
Wat een kutvent die Huub, het zint hem niet en smijt de zender naar Lieke.
Agressief mannetje.
Huub zit te zeiken dat Lieke niet in de jacuzzi wil.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:41 schreef STAP01 het volgende:
Als Huub de jacuzzi niet ingaat zonder Lieke dan stem ik de volgende keer op Natasia! Voor straf! Wat een zeikwijf die Lieke! Niet gezond meer hoor! Ze verzwakt Huub echt in zijn spel.
Lieke wil alleen maar ouwehoeren over iedereen, Huub wil alleen in de jacuzzi zitten.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zowel Lieke als Nadia komen mij wat normaler over. Niet meteen schelden tenminste.
Ik denk eerder dat het andersom is, Huub is niet superieur hoor, zodra dat mannetje gedronken heeft zoekt hij ruzie.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom, hij ziet nu ook in dat Lieke een blok aan zijn been is.
Dat MAG nietquote:Op zondag 8 juli 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
En Lieke, als jij niet wil praten over wat er aan de hand is, dan rot je maar lekker op naar huis
Die hele huub stelt geen ene reet voor. een opgeblazen kikkerTJE is het...quote:Op zondag 8 juli 2007 02:50 schreef noucky het volgende:
WAt kijkt Huub agressief, ik zou er bang van worden. Lieke dumpen die zak hooi.
Als Huub Lieke nu dumpt is Lieke niks meer.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is, Huub is niet superieur hoor, zodra dat mannetje gedronken heeft zoekt hij ruzie.
ik geef Lieke helemaal gelijk
Heb Lieke inderdaad niet op schelden kunnen betrappen, ze praat normaal en beschaafd en in ieder geval ABN.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zowel Lieke als Nadia komen mij wat normaler over. Niet meteen schelden tenminste.
Eens ,totaal aso gedrag van Huub en dan nog die zender naar haar gooien.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is, Huub is niet superieur hoor, zodra dat mannetje gedronken heeft zoekt hij ruzie.
ik geef Lieke helemaal gelijk
Ja ga jij maar lekker met Denniks je wenkbrauwen epileren.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Die hele huub stelt geen ene reet voor. een opgeblazen kikkerTJE is het...
Flikker toch op man alsof hij DE winnaar is. Huub is de ondergang van zichzelf en niet anders!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 02:52 schreef APK het volgende:
Ik herinner mij nog dat iedereen hier het zo geweldig vond dat Huub altijd lol had terwijl Natasia, Brian en co zonder plezier op bed lagen.
Lieke is de ondergang van Huub.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |