Dat is toch al gebeurd vandaag...min of meer...soort van....?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
kunnen we dat huis niet gewoon bestormen of zo ?
We kunnen het op z'n minst proberen...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
kunnen we dat huis niet gewoon bestormen of zo ?
niksquote:Op zondag 8 juli 2007 00:54 schreef yellowfirst het volgende:
Alsje dit lamlendig zooitje zo al dagen niks ziet doen, wat doen dan 150 man personeel om de DGK in stand te houden...![]()
met een man of 50 lukt dat welquote:
1 cameraman lijkt me dan genoeg voor de knoppen......quote:
de grot van flens schoon spuitenquote:
Ik ga in een tuniekje, en zet een ordinaire slabek op.... gaat 'm wordenquote:
Als dit stelletje representatief is (wat de makers willen doen geloven), moet ik 'Deja Vu' maar niet gaan kijken.quote:
ik ga gewoon helemaal naakt met mn cavia aan de honde riem, kom ik zeker in beeld.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga in een tuniekje, en zet een ordinaire slabek op.... gaat 'm worden![]()
Dan zijn ze misschien nuttiger bezig....quote:
Wat, dat ik eerder was? Sorryquote:Op zondag 8 juli 2007 00:53 schreef wolferl het volgende:
O jij was eerder, zelfs dat is saai geworden.
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ga gewoon helemaal naakt met mn cavia aan de honde riem, kom ik zeker in beeld.
Moet je vragen of Braajen je wil filmen, hij heeft vandaag geoefend.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ga gewoon helemaal naakt met mn cavia aan de honde riem, kom ik zeker in beeld.
knipper-Jaap inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zet stream 3 op groot scherm en zie hoe J.aap het moeilijk heeft![]()
Subtiele dingetjes kunnen ook leuk zijn![]()
We komen zeker in 4 in het land, of how de fok dat programma ook mag heten...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
niksquote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef Pavement het volgende:
maar als nu dgk stopt, wat moeten we dan doen als we niks te doen hebben en te lui zijn om iets te ondernemen.
nee het eerste wat ik doe is hem les geven in gitaar spelen.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je vragen of Braajen je wil filmen, hij heef vandaag geoefend.
Geef je hem dan wèèr een kans met het bekende resultaat...quote:Op zondag 8 juli 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee het eerste wat ik doe is hem les geven in gitaar spelen.
We staan er in ieder geval al met z'n drieën..quote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Ik kom niet verder dan keihard roepen: Bier en Tieten!![]()
Dat hebben er al meer geprobeerd, durf jij dat nog aan?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee het eerste wat ik doe is hem les geven in gitaar spelen.
hahahahahahha..vergeefse hoop, vrees ik...quote:
mn probleem is dat ik soms tot laat werk, ik kan nooit gelijk inslaap komen en om naar de stad te gaan of bij vrienden op bezoek is het dan meestal te laat of ik ben te moe. dus ik moet een soort van passieve interactie ergens mee hebben. DGK was daar ideaal voor, nu verval ik weer in mn blow game en dvd modus.quote:
Proberen kan altijdquote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
hahahahahahha..vergeefse hoop, vrees ik...
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
Xuxa. Mooie trommels.
Dat was nog iets geweest, als de miljonairs samen met ons naar Live Earth hadden kunnen kijken.
Mooiquote:Op zondag 8 juli 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
live earth dat programma wat energie zuipt en waar al die bekende mensen met hun prve jet naar toe vliegen om hun kudt kop te promoten ? en dan de verslaggevers die daar verslag doen
ik stop maar me druk te maken.
ja ik ben een kudt hippie
Gamen kan heeeel leuk zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
mn probleem is dat ik soms tot laat werk, ik kan nooit gelijk inslaap komen en om naar de stad te gaan of bij vrienden op bezoek is het dan meestal te laat of ik ben te moe. dus ik moet een soort van passieve interactie ergens mee hebben. DGK was daar ideaal voor, nu verval ik weer in mn blow game en dvd modus.
Ze heeft hem nog niet afgewezen, dan mag het. Het mooiste is dat die zakkenwasser niks heeft in te brengen over datgene wat hij naast hem aanschouwt.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Die hand van Jaap laat de tiet van Nadia maar niet los...![]()
Hoop show en verder nietsquote:Op zondag 8 juli 2007 01:07 schreef bosb het volgende:
die xuxa is volgens mij wel flink van het meezingen met een bandje. En dan vooral het heel af en toe meezingen...
Schaam je maar nietquote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Ik kom niet verder dan keihard roepen: Bier en Tieten!![]()
Tegen kerst komt er een nieuwe SimCity uit. Lekker relaxed steden bouwenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
mn probleem is dat ik soms tot laat werk, ik kan nooit gelijk inslaap komen en om naar de stad te gaan of bij vrienden op bezoek is het dan meestal te laat of ik ben te moe. dus ik moet een soort van passieve interactie ergens mee hebben. DGK was daar ideaal voor, nu verval ik weer in mn blow game en dvd modus.
Is bij elke voetbalclub als de supporters willen dat een trainer vertrekt, niet alleen barcaquote:Op zondag 8 juli 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Misschien moeten we allemaal een witte zakdoek sturen net zoiets waar ze bij Barca mee zwaaien als ze niet te vreden zijn over het spel/spelers/couch Ten teken dat we het om te huilen vinden...
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen kerst komt er een nieuwe SimCity uit. Lekker relaxed steden bouwen![]()
Tja, wat moet ik daar nou weer van zeggen... het is ook allemaal niks meer, eigenlijk?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
live earth dat programma wat energie zuipt en waar al die bekende mensen met hun prve jet naar toe vliegen om hun kudt kop te promoten ? en dan de verslaggevers die daar verslag doen
ik stop maar me druk te maken.
ja ik ben een kudt hippie
Zelfs aan Huub is nu niks meer aan , hij blijft maar in de herhaling vallen en hij wordt zo voorspelbaar..quote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef yellowfirst het volgende:
Een laatste stuiptrekking van Huub om Natasia nog iets te verwijten over de kinderen........
http://www.ea.com/article.jsp?id=simcityseries datum staat al in mn agendaquote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen kerst komt er een nieuwe SimCity uit. Lekker relaxed steden bouwen![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:14 schreef STAP01 het volgende:
Huub zei net tegen Brain: Vind je het nou niet vervelend dat je steeds het gevoel hebt dat je vriendin 11 is.
lol. ik zag laatst wel iemand lopen die op jou leek, durfde je alleen niet aan te spreken..quote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
en bijna niemand hier heeft een fucking fotoboek, ik vraag me wel eens af als ik over straat loopt he kan dat niet mssch die of die zijn, hebben jullie dat niet ?
Ik heb ze allemaal. Deze schijnt anders te worden, is ook niet door Maxis ontwikkeld; heb er toch wel vertrouwen in.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:14 schreef bosb het volgende:
[..]
http://www.ea.com/article.jsp?id=simcityseries datum staat al in mn agenda
Neu, ik heb een maand of wat geleden een foto van mezelf in de SC geplaatst en Prospera vond dat ik op Amanda leek.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
en bijna niemand hier heeft een fucking fotoboek, ik vraag me wel eens af als ik over straat loopt he kan dat niet mssch die of die zijn, hebben jullie dat niet ?
Okee okee, ik heb even gekeken - en ik weet ZEKER dat ik je nooit ben tegengekomenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
same here, hoop dat het niet TEveel op de sims gaat lijken...... Met dat hele cultuurverhaal enzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal. Deze schijnt anders te worden, is ook niet door Maxis ontwikkeld; heb er toch wel vertrouwen in.
Ik ben gewoon verbaasd dat de miljonairs weer bewegen!
zien !quote:Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu, ik heb een maand of wat geleden een foto van mezelf in de SC geplaatst en Prospera vond dat ik op Amanda leek.![]()
dan moet je je foto misschien nog maar eens plaatsen....quote:Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu, ik heb een maand of wat geleden een foto van mezelf in de SC geplaatst en Prospera vond dat ik op Amanda leek.![]()
Lobasca ik heb een foto waar Amanda op jou lijktquote:Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jawel, Ik maak vele kilometers over de snelwegen en heb er al eens over gedacht om een FOK logootje op mijn (bedrijfs) auto te plakken. Tussen al die duizenden die dagelijks terror ondervinden door die kutfilles moet toch vast wel één Fokker zitten.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
je fobo toffe hond !quote:
ik..... Omdat ik ook wel benieuwd ben waar de buren de frituur verstopt hebben.. Ze doen de FEBO naam geen eer aan.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
Okee, wees eens eerlijk... wie heeft zijn/haar streams nog aan staan, en waarom?
Binnenkort verdient een firtuur die zoek is een eigen topic.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:22 schreef bosb het volgende:
[..]
ik..... Omdat ik ook wel benieuwd ben waar de buren de frituur verstopt hebben.. Ze doen de FEBO naam geen eer aan.
ik loop nooit op straat, dus ik zal het niet zijn........quote:Op zondag 8 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
ik vraag me wel eens af als ik over straat loopt he kan dat niet mssch die of die zijn
zelfde als die trieste motorrijders van motorforum.nl. die hebben ook zo'n stickertje waarmeequote:Op zondag 8 juli 2007 01:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, Ik maak vele kilometers over de snelwegen en heb er al eens over gedacht om een FOK logootje op mijn (bedrijfs) auto te plakken. Tussen al die duizenden die dagelijks terror ondervinden door die kutfilles moet toch vast wel één Fokker zitten.
ik niet ben fotoboeken aan het kieken waar is die van jouw ?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
Okee, wees eens eerlijk... wie heeft zijn/haar streams nog aan staan, en waarom?
RTL FRITUURquote:Op zondag 8 juli 2007 01:22 schreef bosb het volgende:
[..]
ik..... Omdat ik ook wel benieuwd ben waar de buren de frituur verstopt hebben.. Ze doen de FEBO naam geen eer aan.
Komt er nietquote:Op zondag 8 juli 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik niet ben fotoboeken aan het kieken waar is die van jouw ?![]()
Is idd best grappig, je vormt best wel een beeld bij een aantal mede COSersquote:Op zondag 8 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Is juist leuk, dat je kunt raden. Of ik moet er een paar katten in zetten![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ik loop nooit op straat, dus ik zal het niet zijn........
[..]
zelfde als die trieste motorrijders van motorforum.nl. die hebben ook zo'n stickertje waarmee
ze elkaar groeten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |