Ik zal het daar eens lief gaan vragen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
Dus ik win. Slotje.
Iedereen hier. We PM-men ons te pletter. We hebben zelfs een centraal PM-adres om iedereen tegelijk te PM-men. Handig als we een meet proberen af te spreken (wat overigens nog nooit gelukt is)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
Nouja geen wedstrijd he, ik zie dat ik iemand had kunnen pm'n heeft iedereen hier pm aan staan?
uhh, dat meen je toch niet, wel?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iedereen hier. We PM-men ons te pletter. We hebben zelfs een centraal PM-adres om iedereen tegelijk te PM-men. Handig als we een meet proberen af te spreken (wat overigens nog nooit gelukt is)
quote:Deze mag dicht, weg, pleitos, is overbodig, te laat, overcompleet, sorry.
Alstublieft.
Dat is eigenlijk wel de bedoeling, maar het blijft bij plannenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh, dat meen je toch niet, wel?
ik dacht dat er regelmatig een koffiemeet was, net zoiets als die regelmatig bij die foto users is.
Niks mis met plannen. Eens komt het er dan toch wel van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel de bedoeling, maar het blijft bij plannen![]()
Af en toe hebben we wel eens individuele meets, zullen we een keer koffie drinken met z'n tweeen?![]()
Ooit, als er ooit een keer eentje komt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Ooit, ben ik bij de KSC meet.
Kijken mag maar koffiën is beterquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niks mis met plannen. Eens komt het er dan toch wel van.
uhh uhh, sorry, ben nog te nieuw hier, kijk nog even de kat uit de boom.
Ooit, als in binnen een paar jaar of als je ouder bent en meer koffie leut.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Ooit, ben ik bij de KSC meet.
Neuh als er een meet wordt georganiseerd in NL en in de regio Breda.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ooit, als in binnen een paar jaar of als je ouder bent en meer koffie leut.
Capp, voor mij, gewone koffie vind ik minder enz.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kijken mag maar koffiën is beter[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb feest-koffie! Met amaretto liquorette en slagroom!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Capp, voor mij, gewone koffie vind ik minder enz.![]()
Amaretto is alcohol ? En slagroom.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb feest-koffie! Met amaretto liquorette en slagroom! [afbeelding]
Hou je niet van alcohol? Dus ook geen Irish coffee?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Amaretto is alcohol ? En slagroom.Het gaat niet lekker.
Dat lust ik beide niet zo, slagroom gaat nog net.![]()
Idd, ik drink geen alcohol. Vind het gewoon niet lekker, kan er ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hou je niet van alcohol? Dus ook geen Irish coffee? [afbeelding]
Ik lust wel een fleurige opgetuigde koffie op z'n tijd.
Ik moet nu even gitaar spelen. [afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ik drink geen alcohol. Vind het gewoon niet lekker, kan er ook niets aan doen.
Ik duik mijn bed in.lekker filmpje kijken ofzo, en dan.
![]()
Veel plezier met gitaarknuffelen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
Nouja geen wedstrijd he, ik zie dat ik iemand had kunnen pm'n heeft iedereen hier pm aan staan?
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 07 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 359 Kuukske
018. 130 JDude
078. 061 Papierversnipperaar
089. 053 Lenny_Leonard
099. 050 Memento-Mori
107. 048 BrandX
152. 038 Paaskonijn
228. 028 HeaRt_woRm
Disclaimer: dit is een automatisch gegenereerde post; scriptfouten onder voorbehoud.
Jep.quote:
Hiiiiiiiiiiiiquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiic_/:W[afbeelding]
quote:Op zondag 8 juli 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga mn autoradio uitbouwen. Ik doe er volgende week een nieuwe auto omheen.
Dat houdt je van de straat... of in dit geval juist op de straat....quote:Op zondag 8 juli 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga mn autoradio uitbouwen. Ik doe er volgende week een nieuwe auto omheen.
Ja niet nu meteen, ik moet eerst nog koffie drinken en ontbijten enzo. Het is nog harstikke vroegquote:
Klinkt zuid-nederlands, verdulleme.quote:
Ah, logisch.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja niet nu meteen, ik moet eerst nog koffie drinken en ontbijten enzo. Het is nog harstikke vroeg:O
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:02 schreef BrandX het volgende:
Nog 30 29 posts te gaan en dan zit ik aan de magische 7000 posts
Kater?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Een harde wat? Piem0l?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Gister wel een enorm harde.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh als er een meet wordt georganiseerd in NL en in de regio Breda.
Bier en tieten!!!!!quote:
wat is daar mis mee?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ach, meets zijn toch niet voor mij, het is altijd in Utrecht
niemand maakt waldrock uitquote:Op zondag 8 juli 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
Somebody stop me!
Veel plezier!quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik burgers zoo maar weer eens met een camera ga bezoeken. Ik verveel me. En die jaarkaart is best handig.
Kan je meteen bij me komen stofzuigen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik burgers zoo maar weer eens met een camera ga bezoeken. Ik verveel me. En die jaarkaart is best handig.
Dat is niet waar. De zon staat al 5 miljard jaar op 150 miljoen kilometer afstand en zal daar nog zeker 4 miljard jaar blijven staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
De zon is weg.
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De zon staat al 5 miljard jaar op 150 miljoen kilometer afstand en zal daar nog zeker 4 miljard jaar blijven staan.![]()
Ahaaaaa, je zit in de schuduw. Ik ken het probleem.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Oké, de wolken zitten ervoor dan.
Kom je koffie drinken, hier schijnt vol op de zon.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Oké, de wolken zitten ervoor dan.
Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom je koffie drinken, hier schijnt vol op de zon.![]()
Goedemiddag ook hier.
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?
Ik snap het al. Er is wel zon maar het is stervenskoudquote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.
Limburgquote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.
Neeheeejjjjquote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap het al. Er is wel zon maar het is stervenskoud[afbeelding]
Ja.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |