Dat houdt je van de straat... of in dit geval juist op de straat....quote:Op zondag 8 juli 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga mn autoradio uitbouwen. Ik doe er volgende week een nieuwe auto omheen.
Ja niet nu meteen, ik moet eerst nog koffie drinken en ontbijten enzo. Het is nog harstikke vroegquote:
Klinkt zuid-nederlands, verdulleme.quote:
Ah, logisch.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja niet nu meteen, ik moet eerst nog koffie drinken en ontbijten enzo. Het is nog harstikke vroeg:O
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:02 schreef BrandX het volgende:
Nog 30 29 posts te gaan en dan zit ik aan de magische 7000 posts
Kater?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Een harde wat? Piem0l?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Gister wel een enorm harde.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh als er een meet wordt georganiseerd in NL en in de regio Breda.
Bier en tieten!!!!!quote:
wat is daar mis mee?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ach, meets zijn toch niet voor mij, het is altijd in Utrecht
niemand maakt waldrock uitquote:Op zondag 8 juli 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
Somebody stop me!
Veel plezier!quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik burgers zoo maar weer eens met een camera ga bezoeken. Ik verveel me. En die jaarkaart is best handig.
Kan je meteen bij me komen stofzuigen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik burgers zoo maar weer eens met een camera ga bezoeken. Ik verveel me. En die jaarkaart is best handig.
Dat is niet waar. De zon staat al 5 miljard jaar op 150 miljoen kilometer afstand en zal daar nog zeker 4 miljard jaar blijven staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
De zon is weg.
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De zon staat al 5 miljard jaar op 150 miljoen kilometer afstand en zal daar nog zeker 4 miljard jaar blijven staan.![]()
Ahaaaaa, je zit in de schuduw. Ik ken het probleem.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Oké, de wolken zitten ervoor dan.
Kom je koffie drinken, hier schijnt vol op de zon.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Oké, de wolken zitten ervoor dan.
Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom je koffie drinken, hier schijnt vol op de zon.![]()
Goedemiddag ook hier.
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?
Ik snap het al. Er is wel zon maar het is stervenskoudquote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.
Limburgquote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.
Neeheeejjjjquote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap het al. Er is wel zon maar het is stervenskoud[afbeelding]
Ja.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |