niemand maakt waldrock uitquote:Op zondag 8 juli 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
Somebody stop me!
Veel plezier!quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik burgers zoo maar weer eens met een camera ga bezoeken. Ik verveel me. En die jaarkaart is best handig.
Kan je meteen bij me komen stofzuigen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik burgers zoo maar weer eens met een camera ga bezoeken. Ik verveel me. En die jaarkaart is best handig.
Dat is niet waar. De zon staat al 5 miljard jaar op 150 miljoen kilometer afstand en zal daar nog zeker 4 miljard jaar blijven staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
De zon is weg.
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De zon staat al 5 miljard jaar op 150 miljoen kilometer afstand en zal daar nog zeker 4 miljard jaar blijven staan.![]()
Ahaaaaa, je zit in de schuduw. Ik ken het probleem.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Oké, de wolken zitten ervoor dan.
Kom je koffie drinken, hier schijnt vol op de zon.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Oké, de wolken zitten ervoor dan.
Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom je koffie drinken, hier schijnt vol op de zon.![]()
Goedemiddag ook hier.
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?Waar?!?
Ik snap het al. Er is wel zon maar het is stervenskoudquote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.
Limburgquote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, gaan gelijk bij de meeste de haren rechtop in de nek staan.
Neeheeejjjjquote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap het al. Er is wel zon maar het is stervenskoud[afbeelding]
Ja.quote:
quote:
Goed wel, druk aant leren voor tentamen morgenquote:Op zondag 8 juli 2007 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe is het?
quote:
wel okequote:Op zondag 8 juli 2007 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed wel, druk aant leren voor tentamen morgen
En hoe is het met jou?
Doe er wat aanquote:Op zondag 8 juli 2007 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De KSC van tegenwoordig is echt saai.
UItstekend Lennyquote:Op zondag 8 juli 2007 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeer goed, niet eens een kater!Wat jij?
Heb al lang (maand?) geen whisky gehad, wel matig eigelijk. Vanavond maar eens mijn karafje erbij pakken. 14.gifquote:Op zondag 8 juli 2007 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
UItstekend Lenny
Ik ben op de verjaardag van een vriend van me geweest, en de whisky smaakte er donders goed... Uiteraard ook geen kater aanwezig hier
Fronswaardig.quote:
Ligt dat aan de zondag?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zondag he....
|k ben zelf ook niet al te scherp
Gaat hier ook goed, past zich goed aan, is natuurlijk erg nieuwsgierig.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
goed, ze slaapt en hoe ist met jouw katje>?
Eerquote:Op zondag 8 juli 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zondag he....
|k ben zelf ook niet al te scherp
Ja, want door de weeks zuup ik niet zo bijster veel.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt dat aan de zondag?
ik heb nooit zo'n verschil in de dagen, lijken allemaal wel op elkaar.MM.
hoe is het met Rosa?
Weinag, was spelfiguur, moest piraat spelen de hele dag, en vandaag ook tot 1500.quote:
19:30 was dat gisteren ? of bedoel je 17:30 ?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, want door de weeks zuup ik niet zo bijster veel.
In het weekend wel
[..]
Weinag, was spelfiguur, moest piraat spelen de hele dag, en vandaag ook tot 1500.
Maar die koters lagen om 19:30 in hun mand, daarna konden wij gewoon pilsen
1930 gister iddquote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
19:30 was dat gisteren ? of bedoel je 17:30 ?![]()
Spelfiguur? Koters?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, want door de weeks zuup ik niet zo bijster veel.
In het weekend wel
[..]
Weinag, was spelfiguur, moest piraat spelen de hele dag, en vandaag ook tot 1500.
Maar die koters lagen om 19:30 in hun mand, daarna konden wij gewoon pilsen
zondag hequote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Wat een kuttopic. Zo traag.
Bah.quote:
Zondag moeten we eigenlijk niet meetellen in de koffiereeksquote:Op zondag 8 juli 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Wat een kuttopic. Zo traag.
wtf?quote:
Hoe was waldrock?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:04 schreef cablegunmaster het volgende:
hey goeie avondik is wakker nog steeds blaren kut stem
![]()
hoe ishet met jullie?
Ik was piraat, spelfiguur bij een groep zwakzinnigen.quote:
Gewoon josti's dus?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was piraat, spelfiguur bij een groep zwakzinnigen.
Was wel chill
Kent iemand Nieuw Dier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |