kan ze beter kotsen...als het er onder aan uitkomt zijn er toch al een aantal stoffen opgenomen uit het "voedsel", kan je beter kotsen dan wordt er vrijwel niks nog opgenomenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak ze die laxeermiddelen moet slikken. Maar ik vind het wel raar dat ze ze direkt na het eten in gaat nemen.
Ik weet wel dat ze verstopt is en daar iets voor kreeg, maar het is nergens voor nodig zo'n middel direkt na het eten te slikken. Daarom vermoed ik zelf dat het voor haar een alternatief voor overgeven is. Ik kan ongelijk hebben hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kreeg die laxeermiddelen omdat ze al 8 dagen geen stoelgang heeft gehad, maar dat kan natuurlijk een smoes zijn.
Mensen met een eetstoornis zijn uiterst vernuftig in het verzinnen van excuses.
Ja, maar misschien doet de handeling haar goed. Slikken i.p.v. overgeven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
kan ze beter kotsen...als het er onder aan uitkomt zijn er toch al een aantal stoffen opgenomen uit het "voedsel", kan je beter kotsen dan wordt er vrijwel niks nog opgenomen
Je hebt ervaring? Hopelijk niet. Anorexia en Boulimia zijn afschuwelijke eetstoornissen, ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
kan ze beter kotsen...als het er onder aan uitkomt zijn er toch al een aantal stoffen opgenomen uit het "voedsel", kan je beter kotsen dan wordt er vrijwel niks nog opgenomen
Bij een normaal eetpatroon wel, niet als je een eetstoornis hebt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:16 schreef Mika25 het volgende:
Goed je eten kouwen, en zorgen dat je genoeg vezels binnenkrijg via een paar boterhammen en je hebt normaal geen laxeermiddel nodig...
geen ervaringen ermee, en was ook niet spottend bedoelt, ik denk even het biologisch beredeneren wat effectiever is, en dat is dus niet laxeermiddel, dus daarmee zou je denken dat of ze gewoon echt moeite heeft met schijten, of dom is?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt ervaring? Hopelijk niet. Anorexia en Boulimia zijn afschuwelijke eetstoornissen, ik weet er alles van.
Lieke en Amanda vinden het gedrag van Nada ook vreemd.
Voel jij dat zo?? Ik niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:19 schreef wolferl het volgende:
Jaap komt nu net over alsof hij de Messias is.
Kort antwoord : JAquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap is zijn log goed voor 2 jaarsalarissen. Is dat niet wat overdreven?
Als moment opname niet.... als ie uit DGK is zal dat snel weer een stuk minder worden. Veel bezoekers zijn aantrekkelijk voor adverteerders. Behalve voor AHquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap is zijn log goed voor 2 jaarsalarissen. Is dat niet wat overdreven?
Dat dacht ik alquote:
Ja, ik ook. Als er nou nog een vrouw van het formaat van Jaap zat...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:26 schreef wolferl het volgende:
Ik krijg steeds een zieker beeld van Nadia.
ja .....ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
Dat dieetgelul ben ik nu al zat.
Ik ben nog een beetje verbaasd... over dat het zo erg is met Nadia.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
Het is al maanden een soort verknipte Big Dietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
Terugtrekken als sponsor van DGK lijkt me een statement van de AH en dat vind ik niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Als moment opname niet.... als ie uit DGK is zal dat snel weer een stuk minder worden. Veel bezoekers zijn aantrekkelijk voor adverteerders. Behalve voor AHde winkelketen die z'n macht gebruikt om invloed uit te oefenen op een tv programma.
Het is zo klaar als een klontje, er is iets heel erg mis met Nada.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje verbaasd... over dat het zo erg is met Nadia.
Bedoel je dat ze Amanda overtreft?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Nada kan werkelijk geen 2 minuten van haar haar afblijven.
Absoluut, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.quote:
Ik heb niet de indruk dat ze zelf echt doorheeft dat ze heeeeeeeel fout en ongezond bezig is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is zo klaar als een klontje, er is iets heel erg mis met Nada.
1200 dan val je langzaam afquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:29 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk Nadia zegt dat ze gisteren nog niet aan haar 1000 calorieen zat... terwijl voor een vrouw dat normaal rond de 1900 ligt....
Het zit gewoon in de genen, elke Marokkaanse vrouw eindigt als een plofkipquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:27 schreef Dark het volgende:
Lieke en Amanda maken zich ook zorgen over het eetpatroon van Nadia.
Lieke vindt het een beetje eng en ze willen het samen in de gaten houden.
owwww hebben ze daarom zo'n tent aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Het zit gewoon in de genen, elke Marokkaanse vrouw eindigt als een plofkip![]()
Dat is de reden dat ze van hun man onder een burka moeten lopen.
ja ik ook maar het was te verwachten, met haar leeftijd al een buikwandcorrectiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje verbaasd... over dat het zo erg is met Nadia.
Nou, ik zag het desondanks niet aankomen. Natuurlijk vond ik die correctie wel raar, plus dat 'cellulitis op je buik'.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik ook maar het was te verwachten, met haar leeftijd al een buikwandcorrectie![]()
Je hebt hier volkomen gelijk. Het programma is dermate aso geworden dat een net bedrijf hiermee niet geassocieerd wil worden. Hiervoor heb ik een ruim een half jaar geleden al gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Terugtrekken als sponsor van DGK lijkt me een statement van de AH en dat vind ik niet zo vreemd.
Als DGKkijker en streamer is dat natuurlijk vervelend maar van AH begrijp ik het wel.
Sorry, weer Off-topic., ik stop nu.![]()
Ach een dooie wordt niet vervangen... maar idd we kunnen beter wachten tot het zover is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:33 schreef milk-shake het volgende:
we maken er wel zo met ze alle een heel drama van..................
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:38 schreef milk-shake het volgende:
tjeezzz Natas is Brain zijn oksels weer aan het scheren.................![]()
![]()
Ze heeft ook gewoon voor de lol wat vet laten weg zuigen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Duidelijk, ze onderkent niet dat ze een probleem heeft.
Eerder vanmiddag stond hij zelf Amanda's haar te föhnen. Het zijn soms toch net bonobo's met elkaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:38 schreef milk-shake het volgende:
tjeezzz Natas is Brain zijn oksels weer aan het scheren.................![]()
![]()
doh..... een probleem in haar hoofd.......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Ze heeft ook gewoon voor de lol wat vet laten weg zuigen.![]()
ja ik vind dit zoooooooooooquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Dark het volgende:
Waarom kan Brian zijn eigen oksels niet scheren?
ha ja dat was ook al een signaal inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik zag het desondanks niet aankomen. Natuurlijk vond ik die correctie wel raar, plus dat 'cellulitis op je buik'.
Wanneer je mensen opsluit worden het dieren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Dark het volgende:
Mijn vrouw heeft nog nooit aan mij gevraagd of ik haar oksels wil scherenquote:
Het is net zo iets als het "vlooien"wat een bepaale diersoort doet. Ik zal het hier niet noemen maar je weet vast wel welke soort dit sociaal gedrag vertoont.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Dark het volgende:
Dit bedrijf wil zich als moraalridder presenteren?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Terugtrekken als sponsor van DGK lijkt me een statement van de AH en dat vind ik niet zo vreemd.
Als DGKkijker en streamer is dat natuurlijk vervelend maar van AH begrijp ik het wel.
Sorry, weer Off-topic., ik stop nu.![]()
Wat ik dus echt niet begrijp. Waarom Nada in de Kooi toelaten als je weet dat ze dit probleem heeft. Tien moet toch weten dat er heel veel jonge meisjes kijken en dit een heel slecht voorbeeld is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Nadia's moeder heeft ook brede schouders en een breder middel. Met dat middel is Nadia dus al sinds haar 12e niet blij.
Gewoon een vorm van "vlooien" dus!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Wanneer je mensen opsluit worden het dieren.
Laat ik dat even hierboven nu juist wel zo ongeveer geschreven hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is net zo iets als het "vlooien"wat een bepaale diersoort doet. Ik zal het hier niet noemen maar je weet vast wel welke soort dit sociaal gedrag vertoont.
Sowieso...... die meid stopt al haar energie daar in, er is echt geen ruimte voor iets anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik dus echt niet begrijp. Waarom Nada in de Kooi toelaten als je weet dat ze dit probleem heeft. Tien moet toch weten dat er heel veel jonge meisjes kijken en dit een heel slecht voorbeeld is.
Dan zou ik zeggen: het is nooit weg geweestquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef mootie het volgende:
De boulimia was een half jaartje/jaartje geleden...
Haal dat ene woord even weg, dit i.v.m. een eventuele ban.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik dat even hierboven nu juist wel zo ongeveer geschreven hebben![]()
![]()
Ik denk ook dat je er nooit helemaal afkomt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: het is nooit weg geweest![]()
Done.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haal dat ene woord even weg, dit i.v.m. een eventuele ban.
Anorexia en Boulimia zijn niet te genezen, je leert ermee omgaan, that's it.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: het is nooit weg geweest![]()
duidelijk.... half jaar geleden dus en daarna is ze overgegaan op poeppillen.... conclusie: dat meissie heeft nog steeds een probleem.. en hoort niet in de kooiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef mootie het volgende:
De boulimia was een half jaartje/jaartje geleden...
Tenzij ze dat middel van haar kan accepteren... want daar zit dus haar probleem (al sinds haar 12e).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je er nooit helemaal afkomt.
Hoezo moet dit negatief zijn? Misschien herkennen veel meisjes zich juist in Nadia en beginnen misschien te erkennen dat ze hetzelfde probleem hebben. RTL DGKquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik dus echt niet begrijp. Waarom Nada in de Kooi toelaten als je weet dat ze dit probleem heeft. Tien moet toch weten dat er heel veel jonge meisjes kijken en dit een heel slecht voorbeeld is.
Een bedrijf heeft meerdere mogelijkheden om reclame te maken, een daarvan is rond een TV programma.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit bedrijf wil zich als moraalridder presenteren?
Een bedrijf wat wurgcontacten met boeren afsluit en die wat vorig jaar in het nieuws was door die torenhoge bonussen aan hun topmensen? En daarnaast een enorme fraude heeft gepleegd en het afgekocht heeft met een schijntje?
Moraalridder? Schei toch uit! Je naam oppoetsen door te zeggen hoe slecht een ander wel niet is zonder de hand in eigen boezem te steken.
I know OT.
Dat is nou precies al wat ik vermoedde en eerder schreef. Dus daarom zit ze nu als een gek af te vallen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
De man van de keuring heeft ook tegen Nadia gezegd dat ze te zwaar was/is voor haar lengte.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik dat even hierboven nu juist wel zo ongeveer geschreven hebben![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
Tis heel sneu voor Nadia....... maar ik erger me dood aan dat gezeik. Geef dat kind een psycholoog, vertel haar dat ze een eetstoornis heeft en stuur haar lekker naar een therapie of kliniek, buiten de kooi.
Ik hoef geen weken te kijken naar een Nadia die twijfelt of ze nog een partje appel neemt.
Volgens mij heeft iedereen in DGK een probleem. Heb je geen probleem dan kom je er niet in.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:45 schreef Desii het volgende:
[..]
duidelijk.... half jaar geleden dus en daarna is ze overgegaan op poeppillen.... conclusie: dat meissie heeft nog steeds een probleem.. en hoort niet in de kooi
Maar dit is een probleem wat haar gezondheid in gevaar brengt, en dat doet ze zelf.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen in DGK een probleem. Heb je geen probleem dan kom je er niet in.
Waarom verplaatsen jullie dat niet even hierheen: [DGK] AH vs DGK wel terecht?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:47 schreef FdW het volgende:
Een bedrijf heeft meerdere mogelijkheden om reclame te maken, een daarvan is rond een TV programma.
Het niveau van DGK is dermate laag geworden dat de direktie van AH - mijns inziens volkomen terecht - gekozen heeft niet meer hier te adverteren.
Dit heeft niets te maken met beinvloeding van een programma, maar met het optimaal benutten van het reclame budget.
Die heeft zich los gerukt van de boom.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef bosb het volgende:
(off topic) die ketting van p diddy.... (ned3)
Daaromquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En die club die jij noemt staat er ook nog eens om bekend dat ze de hele dag heel veel konijnen.
![]()
OMGquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef bosb het volgende:
Je kan toch ook gewoon niet adverteren zonder een natrap te geven? Aan wie zijn ze verplicht hier uitleg aan te geven? Ze hebben gewoon een statement gemaakt en daarmee publiekelijk een oordeel geveld over een programma. Dat lijkt me net zo min de taak van een grootgrutter als van de politiek. De meeste kijkers kunnen zelf wel beslissen wat ze wel of niet willen zien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Een bedrijf heeft meerdere mogelijkheden om reclame te maken, een daarvan is rond een TV programma.
Het niveau van DGK is dermate laag geworden dat de direktie van AH - mijns inziens volkomen terecht - gekozen heeft niet meer hier te adverteren.
Dit heeft niets te maken met beinvloeding van een programma, maar met het optimaal benutten van het reclame budget.
Het is begonnen met het dragen van een sjaaltjequote:
Over een eetstoornis wordt vaak lacherig gedaan, maar er zijn toch heel veel sterfgevallen daar door.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:51 schreef cobain94 het volgende:
Huub heeft makkelijk praten..
Wilden ze toch in BB.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:50 schreef mazaru het volgende:
Hoe kunnen ze nou iemand die geestelijk zo instabiel is, in die kooi stoppen
Willen ze soms een live zelfmoord?
Omdat ze iets anders heeft gevonden. Ik ken een aantal (2) mensen met boulimia en 1 daarvan presteerde het om vol te houden dat er niks mis was zelfs toen ze in het ziekenhuis lag. Dat was overigens wel een goeie dreun voor d'r zus die het ook heeft. Die heeft toen zelf hulp gezocht. Die gaat er nu veel beter mee om.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:50 schreef Dark het volgende:
Nadia vindt niet dat ze een probleem heeft. Nadia heeft niet meer de behoefte om over te geven.
Snoop!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef bosb het volgende:
Klopt, ik ben bijna mijn nichtje verloren omdat ze anorexia (heeft). Gaat nooit over, je kunt er alleen mee leren omgaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over een eetstoornis wordt vaak lacherig gedaan, maar er zijn toch heel veel sterfgevallen daar door.
Maar ook het maken van dat statement levert veel (free) publicity op..... Dat wil elk bedrijf wel, of het een taak is of niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon niet adverteren zonder een natrap te geven? Aan wie zijn ze verplicht hier uitleg aan te geven? Ze hebben gewoon een statement gemaakt en daarmee publiekelijk een oordeel geveld over een programma. Dat lijkt me net zo min de taak van een grootgrutter als van de politiek. De meeste kijkers kunnen zelf wel beslissen wat ze wel of niet willen zien.
Hoezo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:51 schreef cobain94 het volgende:
ja idd, maar toch geeft tie het beste advies....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:51 schreef cobain94 het volgende:
Er zijn zowiezo veel sterfgevallen. Daar heb je geen eetstoornis voor nodigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over een eetstoornis wordt vaak lacherig gedaan, maar er zijn toch heel veel sterfgevallen daar door.
Hij maakte een paar grapjes...... en ooooooooooeh je mag geen grapjes maken over ziektes.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hoezo?
Hij geeft dat kind de juiste advies, praat met een psycholoog, ipv dat hij haar aanmoedigt door zich dood te hongeren. Kijk dit is mooi om te zien, dat ze om elkaar geven en ook elkaar helpen. Hij geeft haar het allerbeste advies.
We leven in een democratie. Iedereen, zelfs politici, mogen een mening hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon niet adverteren zonder een natrap te geven? Aan wie zijn ze verplicht hier uitleg aan te geven? Ze hebben gewoon een statement gemaakt en daarmee publiekelijk een oordeel geveld over een programma. Dat lijkt me net zo min de taak van een grootgrutter als van de politiek. De meeste kijkers kunnen zelf wel beslissen wat ze wel of niet willen zien.
Adviezen zo van je moet dit en je moet dat bereik je weinig mee ben ik bang voor..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hoezo?
Hij geeft dat kind de juiste advies, praat met een psycholoog, ipv dat hij haar aanmoedigt door zich dood te hongeren. Kijk dit is mooi om te zien, dat ze om elkaar geven en ook elkaar helpen. Hij geeft haar het allerbeste advies.
Ja, staat er ook boven... was de enige met een grote ketting die ik zo gauw nog kon cappenquote:
Dit is toch echt erg.quote:
Daar ben ik ondertussen ook..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:55 schreef bosb het volgende:
[..]
Maar ook het maken van dat statement levert veel (free) publicity op..... Dat wil elk bedrijf wel, of het een taak is of niet.
Ik ga even naar de Albert Heijn.
Ik was nog maar net op tijd, vandaarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:55 schreef bosb het volgende:
[..]
haha dank, het is overigens snoop dog zag ik net maargoed dat is bijna hetzelfde
Te dom om voor de duvel te dansenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:00 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt dat Amanda een mooi figuurtje heeft maar een vertieft karakter. Hij wil soms haar kop in elkaar rammen vanwege haar hoofd, karakter..Ze is een duivelin.
Ja ik melde het pas wat laat, heb eerst een paar minuten met open mond zitten kijken.. Hoe kun je er zo bij lopen.. Ali B hoef je overigens niet te cappenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was nog maar net op tijd, vandaar
sorry voor mijn chagrijn eerder vanmiddag
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Er zijn zowiezo veel sterfgevallen. Daar heb je geen eetstoornis voor nodig
Je weet toch: There's no such thing as bad publicity.quote:
Ik zal Ali Ali latenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:01 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja ik melde het pas wat laat, heb eerst een paar minuten met open mond zitten kijken.. Hoe kun je er zo bij lopen.. Ali B hoef je overigens niet te cappen
vanmiddag was ik alweer vergeten
Dat is beter voor het shot.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Heeft ze bloem op haar ogen gesmeerd?
Ongelooflijk. Dat kind hoort professionele hulp te krijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Nada breekt en ligt in de armen van Natasja.
Die maakt films.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:07 schreef cobain94 het volgende:
Brian voelt zich helemaal paul verhoeven...
Ach gossie... Ik heb met Nadia te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
Nada, Natasja en Lieke bonden na het instorten van Nada.
[afbeelding]
Ze heeft niks te zoeken in de Kooi imo. De hele dag met haar uiterlijk bezig zijn en op top ook nog een eetprobleem, kom op zeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach gossie... Ik heb met Nadia te doen.![]()
Als dat maar niet te laat is....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog iemand helemaal rijp voor de siesoloog ......
[afbeelding]
ZO verbaasd waren we dus alledrie dat die sukkel er nog steeds in bleek te zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:12 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Nog eentje die voer voor psychologen is ivm karakterloosheid.
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach gossie... Ik heb met Nadia te doen.![]()
Dat mensen uberhaupt de moeite doen om caps van die loser te maken en te uploaden...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
ZO verbaasd waren we dus alledrie dat die sukkel er nog steeds in bleek te zitten![]()
Het enge is ook. Pas op het moment dat hij op de streams is, ik opeens denk,"God ja, die zit er ook nog in".quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
ZO verbaasd waren we dus alledrie dat die sukkel er nog steeds in bleek te zitten![]()
Zo ken ik er nog wel een paar in die kooi die de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn en nog een met een eetprobleem en die zijn het ook in de kooi komen zoeken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft niks te zoeken in de Kooi imo. De hele dag met haar uiterlijk bezig zijn en op top ook nog een eetprobleem, kom op zeg.
Hij had vast de douche altijd voor zichzelfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:14 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat zal die jongen in de voetbalkleedkamers getreiterd zijn.![]()
Er wordt door Talpa geselecteerd op afwijkingen, in de hoop dat het ''spannende'' TV oplevert.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik kan er helemaal niet bij dat ze haar daar in gestopt hebben.
Ze krijgen toch allemaal een uitgebreid psychologisch onderzoek voor ze in die slangenkuil worden gegooid?
Sorry, het was de schrikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat mensen uberhaupt de moeite doen om caps van die loser te maken en te uploaden...![]()
![]()
Helemaal mee eens, bijna allemaal psychopaten maar andere mensen zijn natuurlijk niet te vinden die dat hok in willen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar in die kooi die de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn en nog een met een eetprobleem en die zijn het ook in de kooi komen zoeken.
Dank je voor je aanmoedigende woorden .....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat mensen uberhaupt de moeite doen om caps van die loser te maken en te uploaden...![]()
![]()
Ik denk toch wel dat die caps leuk zijn voor de mensen die niet meer voor de streams willen betalen. Kunnen ze zien waar we het over hebben en dat we het niet allemaal uit de duim zuigen (zo ongeloofwaardig ziet het er af en toe uit)quote:
Alleen mbt die loser.....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je voor je aanmoedigende woorden .....
Juist, dat is het: pure opoffering aan onze kant!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat die caps leuk zijn voor de mensen die niet meer voor de streams willen betalen. Kunnen ze zien waar we het over hebben en dat we het niet allemaal uit de duim zuigen (zo ongeloofwaardig ziet het er af en toe uit)![]()
Dank je BSOL. Wat een karakter, empatisch vermogen, schoonheid, intellect en integriteit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goed gesprek van Lieke met Nadia
[afbeelding]
Bepaalde afwijkingen kan ik nog wel op prijs stellen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Er wordt door Talpa geselecteerd op afwijkingen, in de hoop dat het ''spannende'' TV oplevert.![]()
En dan wordt er nog serieus geopperd dat ze teksten van de plasma opzegtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt haar tekst maar niet onder de knie.![]()
Voor je het weet heb je van die bakvissen die zich te pletter gaan SMS-en voor die loser...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat die caps leuk zijn voor de mensen die niet meer voor de streams willen betalen. Kunnen ze zien waar we het over hebben en dat we het niet allemaal uit de duim zuigen (zo ongeloofwaardig ziet het er af en toe uit)![]()
Het geeft wel aan dat Japio een bepaald zwak heeft voor Nadia. Dit zou hij echt niet met iedereen doen, heel begripvol, heel lief, heel vriendelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
Schaakles met Jaap. Het lijkt wel Teleac.
Het telefoongesprek niet gehoord tussen Manada en Nada? Manada vindt dat Nada er erg goed uitziet op de streams, dus alleen maar aanmoedigen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dit meisje is gewoon ziek.
Waarom grijpt hier geen familie in?![]()
Hier zit inderdaad een verhaallijn in. Twee mensen met vergelijkbare problemen die elkaar vinden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat Japio een bepaald zwak heeft voor Nadia. Dit zou hij echt niet met iedereen doen, heel begripvol, heel lief, heel vriendelijk.
Ow, dat geloof ik absoluut, alleen is het even wennen aan de RTLJaap.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat Japio een bepaald zwak heeft voor Nadia. Dit zou hij echt niet met iedereen doen, heel begripvol, heel lief, heel vriendelijk.
Ty, even kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Ik moet er wel om lachen dat Amanda haar filmsessie zo serieus neemt.
Zo dadelijk de Black Eyes Peas![]()
Dat zal dan wel weer zo'n geldwolf zijn, die over de zieke geest van haar dochter een hoop extraatjes ruiktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het telefoongesprek niet gehoord tussen Manada en Nada? Manada vindt dat Nada er erg goed uitziet op de streams, dus alleen maar aanmoedigen.
Zou dat alleen het RTL effect zijn ? Ik denk dat Japio haar gewoon aardig vind, niet in de zin van verliefd, maar gewoon aardig. Hij had dat al meteen toen ze binnenkwam.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ow, dat geloof ik absoluut, alleen is het even wennen aan de RTLJaap.
Verholpen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je van die bakvissen die zich te pletter gaan SMS-en voor die loser...![]()
Ziet niemand hier dan dat jaap stiekem verliefd is op nadia?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik geloof in het geheel niet in een RTL effect in deze fase van het programma....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou dat alleen het RTL effect zijn ? Ik denk dat Japio haar gewoon aardig vind, niet in de zin van verliefd, maar gewoon aardig. Hij had dat al meteen toen ze binnenkwam.
Zou kunnen. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij met haar kan praten over gewichtsproblemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou dat alleen het RTL effect zijn ? Ik denk dat Japio haar gewoon aardig vind, niet in de zin van verliefd, maar gewoon aardig. Hij had dat al meteen toen ze binnenkwam.
Stijn is al een weekje weg en blijft nog ruim twee weken weg. Dat lijkt meer de oorzaak. Ook sommige bewoners hebben al zoiets gezegd. Ze missen Stijn allemaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik geloof in het geheel niet in een RTL effect in deze fase van het programma....![]()
Incompetentie van de redactie....![]()
Zou Oma de beelden van het gedrag van Natasia gezien hebben? En daar zo van geschrokken zijn??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia belt zus Joan. Oma heeft twee beroertes gehad en wordt verzorgd door een lange lijst personen. Joan heeft de verdeling van Natasia's kids geregeld. Natasia vraagt Joan meteen een ticket voor haar te reserveren als het mistgaat, ze wil met Joan mee naar SU.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia belt nog even met 'achter', de tranen komen al. Dat wordt weer een uurtje avondje lekker janken op de stream.
Top reactie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:43 schreef agter het volgende:
[..]
Zou Oma de beelden van het gedrag van Natasia gezien hebben? En daar zo van geschrokken zijn??
verschil zie je toch nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:40 schreef cobain94 het volgende:
Zijn er trouwens al beelden van jaaps erectie tijdens het maskeruurtje op bed met nadia van gisteravond?..Hij bekende dat later bij huub en lieke en zei dat hij de camera's hoorde inzoomen..
Nóg niet he. . .jij bent wel erg enthousiast.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:43 schreef wolferl het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Natasia gaat weg ole ole.
Mischien kreeg ze die beroertes toen ze Natasia Jaap 5 keer zag schoppen, en Nadia als een valse poes krabte.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:43 schreef agter het volgende:
[..]
Zou Oma de beelden van het gedrag van Natasia gezien hebben? En daar zo van geschrokken zijn??
Ik zucht mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:42 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van) telefoongesprek van natasja met oudste zus :
http://www.evilshare.com/26ad871c-7df9-102a-847b-00a0c993e9d6
(Voor de kinderen blijft ze gewoon in huis, maar als d'r oma erg ziek wordt
komt ze direct naar Suriname..............*zucht*)
Stijn moet zich maar eens bij me melden wanneer hij terug is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stijn is al een weekje weg en blijft nog ruim twee weken weg. Dat lijkt meer de oorzaak. Ook sommige bewoners hebben al zoiets gezegd. Ze missen Stijn allemaal.
Ik snap precies wat je bedoelt. Syl.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar hè Natasja als het met de gezondheid van iemand in je familie niet goed gaat.
weet je ook eens hoe dat voelt, kutwijf![]()
yepquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Syl.
Ik zou keihard in haar oor schreeuwen dat haar oma 'lekker dood ging"quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar hè Natasja als het met de gezondheid van iemand in je familie niet goed gaat.
weet je ook eens hoe dat voelt, kutwijf![]()
Na al haar opmerkingen verwensingen.zouden de bewoners haar nu met de grond gelijk kunnen maken..Maar zal wel niet mogen he van RTL...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou keihard in haar oor schreeuwen dat haar oma 'lekker dood ging"
En ze gaat dood omdat ze zich zo voor haar schaamt!!!![]()
Dat is toch haar tactiek ook?![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, Natasia heeft het rondje chillroom gehad. Wie wordt de volgende die het jankverhaal te horen krijgt ?
Wat? Oma is al dood?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe voorspelbaar. Het verhaal is al weer een stapje dramatischer .....
[afbeelding]
BQ, kun je hiervoor niet een ander topic openen ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
Fokkers, schakel eens over naar Ned. 3, dat is pas spiiten.![]()
Sorry wannabe modquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
BQ, kun je hiervoor niet een ander topic openen ?
Ze kunnen de bewoners moeilijk op mute zetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:49 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Na al haar opmerkingen verwensingen.zouden de bewoners haar nu met de grond gelijk kunnen maken..Maar zal wel niet mogen he van RTL...
Daar is het al net zo rustig als in de gouden kooi...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
Fokkers, schakel eens over naar Ned. 3, dat is pas spitten![]()
was't maar zo'n feestquote:
Ook daar is bij Fok al aan gedacht:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
BQ, kun je hiervoor niet een ander topic openen ?
Ja aparte logica houdt Natasja er op naquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Je ziet Huub denken: Je gaat er wel uit voor je moeder maar niet voor je kids.
Als oma haar nagel breekt wel. Als Jenne of Yairo doodgaat stuurt ze waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef CoT het volgende:
Rot ze eindelijk op?
Ik mis alleen een scherpe harde opmerking...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Je ziet Huub denken: Je gaat er wel uit voor je moeder maar niet voor je kids.
Dat kan bokito toch niets schelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Natasja: Maar als jij weggaat krijgen we er een andere debiel voor terug.![]()
Als ze in SU is.. blijven de kids hier.. dus hoeft ze nog niet voor ze te zorgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:42 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van) telefoongesprek van natasja met oudste zus :
http://www.evilshare.com/26ad871c-7df9-102a-847b-00a0c993e9d6
(Voor de kinderen blijft ze gewoon in huis, maar als d'r oma erg ziek wordt
komt ze direct naar Suriname..............*zucht*)
Lieke is echt een ongelooflijk lief mens. Zij is - ondanks haar jeugdige leeftijd - de echte moeder in het huis.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:55 schreef mazaru het volgende:
En ook het "Baarmoederloze manwijf" is de antichrist aan het troosten![]()
[afbeelding]
Oh my God!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als oma haar nagel breekt wel. Als Jenne of Yairo doodgaat stuurt ze waarschijnlijk
alleen een kaartje
Dat blijkt nu maar weerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is echt een ongelooflijk lief mens. Zij is - ondanks haar jeugdige leeftijd - de echte moeder in het huis.
ZE is meervoud.quote:
Lievequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een lekkere lieve Dude met de hoofdletter D !!!
Zal wel weer niet mogen van achter.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:46 schreef agter het volgende:
Nou Huub nog even de laatste 12 uur opmaken...
Het is inderdaad een Doetjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De D van Dick dork dweenie....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook posten?quote:
Ik kijk wel uitquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is echt een ongelooflijk lief mens. Zij is - ondanks haar jeugdige leeftijd - de echte moeder in het huis.
12uur heen en terug naar suriname lukt nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zal wel weer niet mogen van achter.
Alles is voor Natasia.
Ze heeft amper contact met haar eigen moeder, laat staan met oma. Wat een BS verhaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Ik moet wel daar naar toe want ze is de overgrootmoeder van mijn kindjes"
Hoe groot kun je een drama wel niet maken .......
Gewoon een excuus om naar SU te gaan.. one way ticket..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft amper contact met haar eigen moeder, laat staan met oma. Wat een BS verhaal.
Reistijd telt niet mee, dus eigenlijk mag ze 3 volle dagen wegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:02 schreef blomst het volgende:
12uur heen en terug naar suriname lukt niet
Dennis en Nadia hebben ze immers alquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
Alles wat ervoor terugkomt is beter dan Natasia, vindt Huub.
Euh? Ging ze gister niet als ze het echt slecht ging?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:04 schreef ruby het volgende:
Natasia die zegt dat ze naar Suriname gaat als haar oma komt te overlijden? Ik moet het nog zien.
Ondertussen vindt Huub het best als ze oprot.
Ze kan de reis niet eens betalen, ze was blut.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:04 schreef ruby het volgende:
Natasia die zegt dat ze naar Suriname gaat als haar oma komt te overlijden? Ik moet het nog zien.
Ondertussen vindt Huub het best als ze oprot.
Iemand met het tourret syndroom zou leuk zijn..F***K SH*T...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
Alles wat ervoor terugkomt is beter dan Natasia, vindt Huub.
12 uur,ookal reken je reistijd eraf,is nog altijd geen drie volle dagen weg hoor?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Reistijd telt niet mee, dus eigenlijk mag ze 3 volle dagen weg
Was er trouwens nog niet 1 x 12 uur over?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:04 schreef agter het volgende:
Ik durf te wedden dat als haar oma komt te overlijden, dat ze van de productie met die 12 uur naar SU mag. Ook al duurt alleen de vliegreis al langer dan die 12 uur.
Daarom hou ik zo van dat mannetje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Huub: Als ze hierom weggaat denk ik , opgeruimd staat netjes. Het is de grootste bitch in de Kooi.
Wel als ze te voet door de surinaamse jungle moeten naar een dorpje ergens ver wegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef cindy10 het volgende:
12 uur,ookal reken je reistijd eraf,is nog altijd geen drie volle dagen weg hoor?![]()
Thanksquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil best nog een monster erbij zien hoor![]()
leuke avatar
Misschien is er wel iemand die haar wil sponsoren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze kan de reis niet eens betalen, ze was blut.
Hadden ze in BB UK, heeft ook gewonnen. Was erg leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Iemand met het tourret syndroom zou leuk zijn..F***K SH*T...
Dus ongeacht wie er nu nog dood gaat, er mag niemand meer naar een begrafenis?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Was er trouwens nog niet 1 x 12 uur over?
Als dat zo is, valt het eventuele plan van Huub en Lieke in duigen.
Dat was een belachelijk idee van Huub.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Was er trouwens nog niet 1 x 12 uur over?
Als dat zo is, valt het eventuele plan van Huub en Lieke in duigen.
Dat was zo'n leuke lieve knul, die zou het nooit uithouden in de gouden kooiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hadden ze in BB UK, heeft ook gewonnen. Was erg leuk![]()
Ik weet niet of RTL dat zo'n succes vindt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:07 schreef cobain94 het volgende:
Zou het geen idee zijn om oma naar de kooi te brengen?
Nadia zei al dat ze al in December door de selectie was, dat moet in de periode geweest zijn dat ze haar eetstoornis had, en dat de redaktie dus ook daarvan op de hoogte geweest moet zijn. Kortom, ze is specifiek geselecteerd op haar eetstoornis...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef meta4 het volgende:
Ik vind het erg fout dat Nadia er in zit.
Ze moeten haar zo snel mogelijk vervangen.
Als het zo doorgaat wel ja, vind ik ook. Maar ze zullen zo'n mooi gezichtje echt niet laten gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef meta4 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik vind het erg fout dat Nadia er in zit.
Ze moeten haar zo snel mogelijk vervangen.
Als Tas belooft dat ze in Su blijft betaal ik de ticket.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is er wel iemand die haar wil sponsoren.![]()
sam sam?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Tas belooft dat ze in Su blijft betaal ik de ticket.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |