Oh my God!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als oma haar nagel breekt wel. Als Jenne of Yairo doodgaat stuurt ze waarschijnlijk
alleen een kaartje
Dat blijkt nu maar weerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is echt een ongelooflijk lief mens. Zij is - ondanks haar jeugdige leeftijd - de echte moeder in het huis.
ZE is meervoud.quote:
Lievequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een lekkere lieve Dude met de hoofdletter D !!!
Zal wel weer niet mogen van achter.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:46 schreef agter het volgende:
Nou Huub nog even de laatste 12 uur opmaken...
Het is inderdaad een Doetjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De D van Dick dork dweenie....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook posten?quote:
Ik kijk wel uitquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is echt een ongelooflijk lief mens. Zij is - ondanks haar jeugdige leeftijd - de echte moeder in het huis.
12uur heen en terug naar suriname lukt nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zal wel weer niet mogen van achter.
Alles is voor Natasia.
Ze heeft amper contact met haar eigen moeder, laat staan met oma. Wat een BS verhaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Ik moet wel daar naar toe want ze is de overgrootmoeder van mijn kindjes"
Hoe groot kun je een drama wel niet maken .......
Gewoon een excuus om naar SU te gaan.. one way ticket..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft amper contact met haar eigen moeder, laat staan met oma. Wat een BS verhaal.
Reistijd telt niet mee, dus eigenlijk mag ze 3 volle dagen wegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:02 schreef blomst het volgende:
12uur heen en terug naar suriname lukt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |