Je hebt hier volkomen gelijk. Het programma is dermate aso geworden dat een net bedrijf hiermee niet geassocieerd wil worden. Hiervoor heb ik een ruim een half jaar geleden al gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Terugtrekken als sponsor van DGK lijkt me een statement van de AH en dat vind ik niet zo vreemd.
Als DGKkijker en streamer is dat natuurlijk vervelend maar van AH begrijp ik het wel.
Sorry, weer Off-topic., ik stop nu.![]()
Ach een dooie wordt niet vervangen... maar idd we kunnen beter wachten tot het zover is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:33 schreef milk-shake het volgende:
we maken er wel zo met ze alle een heel drama van..................
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:38 schreef milk-shake het volgende:
tjeezzz Natas is Brain zijn oksels weer aan het scheren.................![]()
![]()
Ze heeft ook gewoon voor de lol wat vet laten weg zuigen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Duidelijk, ze onderkent niet dat ze een probleem heeft.
Eerder vanmiddag stond hij zelf Amanda's haar te föhnen. Het zijn soms toch net bonobo's met elkaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:38 schreef milk-shake het volgende:
tjeezzz Natas is Brain zijn oksels weer aan het scheren.................![]()
![]()
doh..... een probleem in haar hoofd.......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Ze heeft ook gewoon voor de lol wat vet laten weg zuigen.![]()
ja ik vind dit zoooooooooooquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Dark het volgende:
Waarom kan Brian zijn eigen oksels niet scheren?
ha ja dat was ook al een signaal inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik zag het desondanks niet aankomen. Natuurlijk vond ik die correctie wel raar, plus dat 'cellulitis op je buik'.
Wanneer je mensen opsluit worden het dieren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Dark het volgende:
Mijn vrouw heeft nog nooit aan mij gevraagd of ik haar oksels wil scherenquote:
Het is net zo iets als het "vlooien"wat een bepaale diersoort doet. Ik zal het hier niet noemen maar je weet vast wel welke soort dit sociaal gedrag vertoont.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Dark het volgende:
Dit bedrijf wil zich als moraalridder presenteren?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Terugtrekken als sponsor van DGK lijkt me een statement van de AH en dat vind ik niet zo vreemd.
Als DGKkijker en streamer is dat natuurlijk vervelend maar van AH begrijp ik het wel.
Sorry, weer Off-topic., ik stop nu.![]()
Wat ik dus echt niet begrijp. Waarom Nada in de Kooi toelaten als je weet dat ze dit probleem heeft. Tien moet toch weten dat er heel veel jonge meisjes kijken en dit een heel slecht voorbeeld is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Nadia's moeder heeft ook brede schouders en een breder middel. Met dat middel is Nadia dus al sinds haar 12e niet blij.
Gewoon een vorm van "vlooien" dus!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Wanneer je mensen opsluit worden het dieren.
Laat ik dat even hierboven nu juist wel zo ongeveer geschreven hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is net zo iets als het "vlooien"wat een bepaale diersoort doet. Ik zal het hier niet noemen maar je weet vast wel welke soort dit sociaal gedrag vertoont.
Sowieso...... die meid stopt al haar energie daar in, er is echt geen ruimte voor iets anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik dus echt niet begrijp. Waarom Nada in de Kooi toelaten als je weet dat ze dit probleem heeft. Tien moet toch weten dat er heel veel jonge meisjes kijken en dit een heel slecht voorbeeld is.
Dan zou ik zeggen: het is nooit weg geweestquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef mootie het volgende:
De boulimia was een half jaartje/jaartje geleden...
Haal dat ene woord even weg, dit i.v.m. een eventuele ban.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik dat even hierboven nu juist wel zo ongeveer geschreven hebben![]()
![]()
Ik denk ook dat je er nooit helemaal afkomt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: het is nooit weg geweest![]()
Done.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haal dat ene woord even weg, dit i.v.m. een eventuele ban.
Anorexia en Boulimia zijn niet te genezen, je leert ermee omgaan, that's it.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: het is nooit weg geweest![]()
duidelijk.... half jaar geleden dus en daarna is ze overgegaan op poeppillen.... conclusie: dat meissie heeft nog steeds een probleem.. en hoort niet in de kooiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef mootie het volgende:
De boulimia was een half jaartje/jaartje geleden...
Tenzij ze dat middel van haar kan accepteren... want daar zit dus haar probleem (al sinds haar 12e).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je er nooit helemaal afkomt.
Hoezo moet dit negatief zijn? Misschien herkennen veel meisjes zich juist in Nadia en beginnen misschien te erkennen dat ze hetzelfde probleem hebben. RTL DGKquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik dus echt niet begrijp. Waarom Nada in de Kooi toelaten als je weet dat ze dit probleem heeft. Tien moet toch weten dat er heel veel jonge meisjes kijken en dit een heel slecht voorbeeld is.
Een bedrijf heeft meerdere mogelijkheden om reclame te maken, een daarvan is rond een TV programma.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit bedrijf wil zich als moraalridder presenteren?
Een bedrijf wat wurgcontacten met boeren afsluit en die wat vorig jaar in het nieuws was door die torenhoge bonussen aan hun topmensen? En daarnaast een enorme fraude heeft gepleegd en het afgekocht heeft met een schijntje?
Moraalridder? Schei toch uit! Je naam oppoetsen door te zeggen hoe slecht een ander wel niet is zonder de hand in eigen boezem te steken.
I know OT.
Dat is nou precies al wat ik vermoedde en eerder schreef. Dus daarom zit ze nu als een gek af te vallen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:46 schreef Dark het volgende:
De man van de keuring heeft ook tegen Nadia gezegd dat ze te zwaar was/is voor haar lengte.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik dat even hierboven nu juist wel zo ongeveer geschreven hebben![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
Tis heel sneu voor Nadia....... maar ik erger me dood aan dat gezeik. Geef dat kind een psycholoog, vertel haar dat ze een eetstoornis heeft en stuur haar lekker naar een therapie of kliniek, buiten de kooi.
Ik hoef geen weken te kijken naar een Nadia die twijfelt of ze nog een partje appel neemt.
Volgens mij heeft iedereen in DGK een probleem. Heb je geen probleem dan kom je er niet in.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:45 schreef Desii het volgende:
[..]
duidelijk.... half jaar geleden dus en daarna is ze overgegaan op poeppillen.... conclusie: dat meissie heeft nog steeds een probleem.. en hoort niet in de kooi
Maar dit is een probleem wat haar gezondheid in gevaar brengt, en dat doet ze zelf.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen in DGK een probleem. Heb je geen probleem dan kom je er niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |