Weet hij ook eens hoe het voelt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij ligt flink onder vuur.
jammer dat mensen zijn humor niet begrepen hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij ligt flink onder vuur.
Japio zegt juist dat het kleinste bordje voor Nadia is, het andere voor Natasiaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig.![]()
![]()
Edit: BSchaal voor Jaap, bordje voor Nada. Voor wie is dat andere bordje?
Ik denk dat er andere dingen spelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:45 schreef 2live het volgende:
[..]
jammer dat mensen zijn humor niet begrepen hebben.![]()
En als de redactie een beetje verstand heeft gaan ze wel ingrijpen, mijn part op straffe van verwijdering uit de villa. Want dit is toch niet het voorbeeld dat je wil geven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Het begint dus iedereen op te vallen dat Nadia vrijwel niets eet... ook Brian.
Je betaald om de streams te kunnen bekijken... Je vraagt je geld toch ook niet terug als je een bagger film hebt gehuurd? En ze trekken zich voorlopig toch geen reet aan van de streamkijkers...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:40 schreef wolferl het volgende:
Kunnen we niet een actie houden, dat we massaal ons geld terug eisen. Het is dan wel geen vetpot, maar het gaat om het idee.
drol................zo zondequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub verteld Brian dat hij vannacht heerlijk heeft gesexed, maar wel per ongelujk tegen het nachtkastje heeft gestoten. Vanmorgen merkte Nadia op dat het lekker rook ..... Zojuist zag Huub dat het lekker luchtje kapot was gevallen. Weg kadootje van Brian .....
I.d.d., anorexia is een groot probleem en om dat nu te etaleren in DGK lijkt me niet echt verstandig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:46 schreef 2live het volgende:
[..]
En als de redactie een beetje verstand heeft gaan ze wel ingrijpen, mijn part op straffe van verwijdering uit de villa. Want dit is toch niet het voorbeeld dat je wil geven.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:51 schreef wolferl het volgende:
Straks lekker die vinger in der keel.
Heb ik iets gemist? Waar moet ik zijn om eea terug te lezen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat er andere dingen spelen.
Hier zit een Brian logica achter, zoals die hartjes staan voor het uit elkaar zijn, zo staat Nadia voor de waarschuwing wat er kan gebeuren als je anorexia hebt. . .quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
I.d.d., anorexia is een groot probleem en om dat nu te etaleren in DGK lijkt me niet echt verstandig.
Maar er zijn natuurlijk meer slechte voorbeelden te noemen.
Nee, het is een slecht voorbeeld voor jonge meiden. Als zo'n mooie meid als Nadia al niet meer vindt dat ze deugt...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:46 schreef 2live het volgende:
[..]
En als de redactie een beetje verstand heeft gaan ze wel ingrijpen, mijn part op straffe van verwijdering uit de villa. Want dit is toch niet het voorbeeld dat je wil geven.
ik snap wel waarom die moeder zo overdreven vertelde dat nadia er zo goed uitzag op de streams; in de hoop dat Nadia haar rare idee over te dik zijn liet varen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Nada wil mager worden maar net niet doodgaan.
Gert had een Anti AH topic, maar dat liep behoorlijk uit de hand. Er ontstond een hetze tegen Gert als mod en het ene na het andere topic werd gesloten. Volgens mij is er nu geen enkele meer. Scroll even naar beneden, daar staan ze nog.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Waar moet ik zijn om eea terug te lezen?
Een hetze zou ik het niet willen noemen. Er werd bezwaar gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gert had een Anti AH topic, maar dat liep behoorlijk uit de hand. Er ontstond een hetze tegen Gert als mod en het ene na het andere topic werd gesloten. Volgens mij is er nu geen enkele meer. Scroll even naar beneden, daar staan ze nog.
Sorry Off-Topic.![]()
Dit is geen speculatie meer he? Ze heeft echt een structureel eetprobleem.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia zegt dat de tijd van de vinger in de keel steken verleden tijd is.
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik denk eerder aan Boulima dan Anorexia.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft echt maar een paar hapjes gegeten.
Ja, ze verkondigde zelf dat ze haar medicijnen ging slikken. Op Brians vraag antwoordde ze 'om te kunnen... nou ja...'. Dus de laxeermiddelen zijn een substituut voor het overgeven, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik denk eerder aan Boulima dan Anorexia.
En weg is Nada, naar beneden dus.
Toch bedankt!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gert had een Anti AH topic, maar dat liep behoorlijk uit de hand. Er ontstond een hetze tegen Gert als mod en het ene na het andere topic werd gesloten. Volgens mij is er nu geen enkele meer. Scroll even naar beneden, daar staan ze nog.
Sorry Off-Topic.![]()
Het kan afwisselen::quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik denk eerder aan Boulima dan Anorexia.
En weg is Nada, naar beneden dus.
Nee dit is geen speculatie, ze zei het net tegen Jaap aan tafel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is geen speculatie meer he? Ze heeft echt een structureel eetprobleem.
Het is een behoorlijke hetze inmiddelsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Een hetze zou ik het niet willen noemen. Er werd bezwaar gemaakt.
Ze is toch de hele week al niet wezen schijten....?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze verkondigde zelf dat ze haar medicijnen ging slikken. Op Brians vraag antwoordde ze 'om te kunnen... nou ja...'. Dus de laxeermiddelen zijn een substituut voor het overgeven, dat is duidelijk.
Heeft ie er ook bijverteld dat de kijkcijfers van gisteren voor het eerst in lange tijd weer onder de 400.000 gezakt zijn?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft 'achter' gehoord dat afgelopen week maandag-dinsdag de kijkcijfers helemaal top waren. "Hoeveel" vraagt Brian. "Een etentje" antwoord Huub met een lach.
Gefeliciteerd! Alleen jammer dat er niets meer te beleven is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:04 schreef TherAngelina het volgende:
Jeetje, net streams, het eerste wat ik zie: Amanda doet haar haar.
Ze kreeg die laxeermiddelen omdat ze al 8 dagen geen stoelgang heeft gehad, maar dat kan natuurlijk een smoes zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze verkondigde zelf dat ze haar medicijnen ging slikken. Op Brians vraag antwoordde ze 'om te kunnen... nou ja...'. Dus de laxeermiddelen zijn een substituut voor het overgeven, dat is duidelijk.
Alleen de eerste 3 dagen dat ze in het huis zat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:06 schreef akveor het volgende:
Ze is toch de hele week al niet wezen schijten....?
Ik weet niet hoe vaak ze die laxeermiddelen moet slikken. Maar ik vind het wel raar dat ze ze direkt na het eten in gaat nemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is toch de hele week al niet wezen schijten....?
Ik weet het, mijn nichtje heeft dat hele traject doorlopen, vreselijk om van zo dichtbij mee te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Het kan afwisselen::
http://www.voedingscentru(...)norexia+en+boulimia/
[COS#1939] Waar DGK rijp voor de sloop is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een behoorlijke hetze inmiddels![]()
In elk geval had.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is geen speculatie meer he? Ze heeft echt een structureel eetprobleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |