Daar lijkt het sterk op... in alle opzichten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou volgens mij is ze al bij nix ..... voor de rest zit het spel weer muurvast... en intelligentie is er niet om het spel op gang te krijgen.... Het worden slaapverwekkenden maanden... Lijkt wel een zomerstop...
De pech is dat nix toegelaten is tot DGK.... Hij levert niets ... je begrijpt gewoon niet dat ze aan screening doen... elke dwaas zal meer leveren dan hij doet... Het is gwoon totaal respectloos tov de trouwe streamers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar lijkt het sterk op... in alle opzichten.
De pech is dat Nadia bij Dennis is gaan slapen (en in dat bed teveel toestaat).
Ik denk dat de spoeling dun is wat betreft het aanbod van nieuwe miljonairs. Alleen een sukkel wil dat hok in, resultaat: Nada en Nix.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:00 schreef akveor het volgende:
[..]
De pech is dat nix toegelaten is tot DGK.... Hij levert niets ... je begrijpt gewoon niet dat ze aan screening doen... elke dwaas zal meer leveren dan hij doet... Het is gwoon totaal respectloos tov de trouwe streamers.
Ze mogen me zo bellen....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de spoeling dun is wat betreft het aanbod van nieuwe miljonairs. Alleen een sukkel wil dat hok in, resultaat: Nada en Nix.
En gelijk heeft hij, hier valt niets meer aan te redden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:02 schreef milk-shake het volgende:
er maar 1 ding wat bij jou haar werkt ...........dat is de tondeuze..volgens brain
Wat mij vooral dwars zit is dat ze het gewoon veranderen zonder (ons) er ook maar iets over te zeggen. We betalen er tenslotte wel voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:00 schreef akveor het volgende:
[..]
De pech is dat nix toegelaten is tot DGK.... Hij levert niets ... je begrijpt gewoon niet dat ze aan screening doen... elke dwaas zal meer leveren dan hij doet... Het is gwoon totaal respectloos tov de trouwe streamers.
Dat meen je niet. Ik zou het daar nog geen uur uithouden bij dat trailer trash.quote:
Klopt. Als je nu de villa instapt is de kans mega groot dat je niet geaccepteerd wordt door de grote groep, die er al lang zit. Je kunt hooguit bonden met iemand, die eigenlijk al door de groep was afgestoten, een eenling. Daarom kunnen ze alleen maar figuranten vinden, die het willen proberen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de spoeling dun is wat betreft het aanbod van nieuwe miljonairs. Alleen een sukkel wil dat hok in, resultaat: Nada en Nix.
Ben je goed in Triviant en Twister? Kun je appeltaart bakken en ben je bereid lief te doen tegen Natasia en Brian? Then you're our man.quote:
Ze hebben nix ook van een forum geplukt... helaas het verkeerde forum...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je goed in Triviant en Twister? Kun je appeltaart bakken en ben je bereid lief te doen tegen Natasia en Brian? Then you're our man.
ik zag wel dat ze haar hand voor haar buik deed telkens......de rest mochten we allemaal zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Zo te zien schaamt Nada zich niet echt voor haar buikje. Ze kan nl ook die andere douche nemen, vreemd.
niks nieuws onder de zonquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:14 schreef SIRA het volgende:
Amanda gaat d'r haren alleen maar uitspoelen, niet met shampoo !!
lekker gezond ook ..
wat dom is dat mokkel zeg
Wij zijn te rebels en slim en kritisch om gerekruteerd te worden, bedoel je?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben nix ook van een forum geplukt... helaas het verkeerde forum...
De streams zijn al dagen oersaai. Ik bedankt Ome Fons ook hartelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef SIRA het volgende:
vanavond weer filmavond volgens Brian. "deja vu" en "the good sheppard"
wordt weer een leuke streamavond dus
Fok rulez... de rest zijn RTL fora...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij zijn te rebels en slim en kritisch om gerekruteerd te worden, bedoel je?![]()
Ik roep op om een boycot van RTL 4,5 en 7.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
De streams zijn al dagen oersaai. Ik bedankt Ome Fons ook hartelijk.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
Ziet er erg professioneel uit, oren vol sop.
[afbeelding]
genieten???quote:
Ik zou een topic beginnen, hebben ze hier op FOK weer iets om zich druk over te maken, DGK posters sporen toch al niet .quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik roep op om een boycot van RTL 4,5 en 7.
Waar al jaren lang alleen maar bagger op komt en herhalingen.
Ze zijn i.d.d. flink bezig in de subfora.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zou een topic beginnen, hebben ze hier op FOK weer iets om zich druk over te maken, DGK posters sporen toch al niet .![]()
Geweldig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft gekookt. Eerlijk zullen we alles verdelen ......
[afbeelding]
Het leukste topic sinds tijden; en het is gesloten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn i.d.d. flink bezig in de subfora.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:40 schreef wolferl het volgende:
Kunnen we niet een actie houden, dat we massaal ons geld terug eisen. Het is dan wel geen vetpot, maar het gaat om het idee.
Bedoelen ze dat met iemand flink de oren wassen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:40 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja heerlijk toch al dat sop in je oren![]()
Geen idee, maar hij ligt flink onder vuur.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Het leukste topic sinds tijden; en het is gesloten.![]()
Btw heeft Gert al een ban?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |