In zo'n geval mag je best caps gebruiken!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis trekt vandaag eerst zijn linkersok aan.
[afbeelding]
Ik hoorde dat ze het in de slaapkamer aan Huub, Lieke en Dennis vroeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
Natasja pakt zonder overleg ceepees uit de gezamelijke pot om naar Suriname te bellen?
Die wilde ik jullie niet onthouden, altijd een spectaculair moment.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:15 schreef demins het volgende:
[..]
In zo'n geval mag je best caps gebruiken!![]()
Serieus, ik heb nog nooit een vent gezien die zo lang doet over aankleden en aan zijn haar frutten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:11 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heeft zijn doorbraak naar het grote Oranje ook in de weg gestaan! Die kleur staat hem niet...
Ow, ok.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze het in de slaapkamer aan Huub, Lieke en Dennis vroeg.
Jawel, maar ze zien op de streams wie er belt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Niemand thuis in SU.
Ik heb haar ook al eens gezien met Nenahaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef demins het volgende:
Op Ned3 was net Shakira te zien. Met (nieuw!) Amandahaar...
zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb haar ook al eens gezien met Nenahaar.
[afbeelding]
mooi hè.![]()
Heftig, het knalt omhoog. Nou het aktieniveau in de villa nog.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor liefhebbers van plaatjes, de nieuwe grafieken van de kijkcijfers staan weer in het topic.
Zie Kijkcijfers, Deel 6
Ze probeert vooral op haar buik te zweten...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Geen wonder dat Nadia haar buikje niet weg kreeg met sporten. Totaal geen inzet en geen druppeltje zweet te zien.
ja ik dacht dat ik het niet goed verstond...........quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:32 schreef kissa het volgende:
Zegt Amanda nu net dat ze haar haren al 12 jaar blond verft:?
Ze heeft eens verteld dat haar moeder ermee begon toen ze 8 was, omdat het leuk stondquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:32 schreef kissa het volgende:
Zegt Amanda nu net dat ze haar haren al 12 jaar blond verft:?
krisus...........die hele fam is wackoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft eens verteld dat haar moeder ermee begon toen ze 8 was, omdat het leuk stond![]()
En toen moest Amanda dat natuurlijk óók!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft eens verteld dat haar moeder ermee begon toen ze 8 was, omdat het leuk stond![]()
............ mams begon Amanda's haar te blonderen toen Amanda 8 was.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:35 schreef demins het volgende:
[..]
En toen moest Amanda dat natuurlijk óók!![]()
nou dat snaptie ie toch wel ...zeker hequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
............ mams begon Amanda's haar te blonderen toen Amanda 8 was.![]()
Zeg dat dan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
............ mams begon Amanda's haar te blonderen toen Amanda 8 was.![]()
Zou het niet leuk zijn als ze het verkeerde flesje heeft gepakt en het haar paars wordt ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef milk-shake het volgende:
en we gooien er weer een lading waterstofperoxide in.....altijd lekker![]()
of dat al haar haar spontaan nu uit begon te vallenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Zou het niet leuk zijn als ze het verkeerde flesje heeft gepakt en het haar paars wordt ofzo![]()
Het is wel een overladen programma!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:40 schreef wolferl het volgende:
Fons heeft een nieuw plan.
's Morgens
Fitnessen met DGK.
Gezond&Fit met Jaap
Mijn eigen huid en haar met Nadia.
's Middags
Als je haar maar goed zit met Denniks.
Dokter Para hoe hou ik mezelf in control met Brian.
Paardjes en Co met Natasia.
Laat je koter in de steek ook met Natasia.
's Avonds
Neuken doe ik 24/7 met Amanda.
WWW(Woman Wrestling World) met Lieke.
Zuipen en terror met Huub.
Hij is te dik en zij is te ijdel met Jaap en Nadia.
XXXwenkbrauwXXX een educatief wenkbrauw epileer show met Denniks.
ze zijn nog open ...was er net (sorryquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben effe naar Appie Heijn.
(om te kijken of ie zijn deuren al heeft moeten sluiten door de boycot.)
Als je die zou tegenkomen zou je d'r toch spontaan die bril van d'r kop willen rammenquote:
Nou volgens mij is ze al bij nix ..... voor de rest zit het spel weer muurvast... en intelligentie is er niet om het spel op gang te krijgen.... Het worden slaapverwekkenden maanden... Lijkt wel een zomerstop...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
Huub wil niet te lullig tegen Nadia doen en binnenkort eens een goed gesprek met haar hebben. Zijn redenatie is dat als hij haar goed gaat lopen taggen, hij haar naar Dennis toe drijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |