Je kunt natuurlijk ook naar Live Earth kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Genieten waarvan in godsnaam....DGK is nog spannender..![]()

Ik vrees het ergste, ja. De enige hoop die ik nog heb is dat het komt omdat Steijn op vakantie is.quote:

Denk dat ze het nog een weekje proberen met deze slappe hap, en als dat te veel invloed op de kijkcijfers heeft zal het wel ietsjes heftiger gaan worden. Zelfs BB had af en toe een ruzietje, en daar hoorde je niemand schande over spreken in de media, ze hebben dus nog heel wat ruimte...quote:

Is die alleen maar op vakantie? Ik meende dat hij voorgoed weg zou gaan of heb ik wéér niet goed gelezen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, ja. De enige hoop die ik nog heb is dat het komt omdat Steijn op vakantie is.

Misschien is ie verstandig en heeft ie het zinkende schip verlaten terwijl de kijkcijfers op het hoogste punt waren...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
Is die alleen maar op vakantie? Ik meende dat hij voorgoed weg zou gaan of heb ik wéér niet goed gelezen?

Vannacht zeiden Huub en (vooral) Lieke dat hij op vakantie was.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Is die alleen maar op vakantie? Ik meende dat hij voorgoed weg zou gaan of heb ik wéér niet goed gelezen?

Dat zijn geruchten. Huub vertelde dat Stijn op vakantie is .quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]

Hoe krijgt ze het uit haar strot.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef bosb het volgende:
Natasia pleit voor abortus bij gehandicapte kinderen.... Dit vooral omdat ouders moeten beseffen dat ze er zelf niet altijd kunnen zijn voor hun kinderen... (dat is ze zelf wel gelukkig)

Dat duurt nogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, ja. De enige hoop die ik nog heb is dat het komt omdat Steijn op vakantie is.

Dat was ook het idee van de nazi's in WO IIquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef bosb het volgende:
Natasia pleit voor abortus bij gehandicapte kinderen.... Dit vooral omdat ouders moeten beseffen dat ze er zelf niet altijd kunnen zijn voor hun kinderen... (dat is ze zelf wel gelukkig)

En zelf zou ze een gehandicapt kind bij zich houden, net als je ouders, want dat is hun cultuur. Wie gelooft dat nou van haar??? Ze kan het nu al niet aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef bosb het volgende:

Da's een hele troost.quote:

Nee ze zei een paar minuten daarvoor dat ze, als het tijdens de zwangerschap ontdekt wordt, ze abortus zou laten uitvoeren. Mocht het tijdens of na de bevalling gebeuren dan zal ze ze nooit in de steek laten...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En zelf zou ze een gehandicapt bij zich houden, net als je ouders, want dat is hun cultuur. Wie gelooft dat nou van haar??? Ze kan het nu al niet aan.

Maar de hele spanning is weg, ook die van het willen winnen en daar het nodige voor doen. Wat houd je dan over... een stemmingsronde per maand.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat duurt nogtwee weken...
Maar Natasia zei ook al; Gelukkig is het gebeurt met de terror...
Persoonlijk hoeft het voor mij geen terror te zijn. Ik vind het ook leuk om naar goede gesprekkken te luisteren. Helaas heeft het merendeel weinig levenservaring en heeft te weinig bagage. Dus ook daarhoef je niks van te verwachten. Het is hetzelfde als met BB2006 de redactieheeft ook dit concept vakkundig om zeep geholpen.

Christus. Ik haak maar even af. Als we nou ook al gecorrigeerd worden op wat we horen en bijna letterlijk opschrijven, heb ik het gehad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee ze zei een paar minuten daarvoor dat ze, als het tijdens de zwangerschap ontdekt wordt, ze abortus zou laten uitvoeren. Mocht het tijdens of na de bevalling gebeuren dan zal ze ze nooit in de steek laten...

??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Christus. Ik haak maar even af. Als we nou ook al gecorrigeerd worden op wat we horen en bijna letterlijk opschrijven, heb ik het gehad.

Hoe ze dat haar strot uit krijgt snap ik ook niet. Ze heeft al bewezen dat ze geen moeite heeft om haar kinderen in de steek te laten. De uitspraken die ze ook heeft gedaan toen Yairo in het ziekenhuis lag waren van een zeer twijfelachtig kaliber.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee ze zei een paar minuten daarvoor dat ze, als het tijdens de zwangerschap ontdekt wordt, ze abortus zou laten uitvoeren. Mocht het tijdens of na de bevalling gebeuren dan zal ze ze nooit in de steek laten...

Ze staat al zwaar negatief sinds haar zussen langskwamen, sindsdien zijn er 2 popi-polls geweest waar ze bijna geen punten van kreeg. Gisteren heeft ze ook al familie gebeld, waarop ze snel zei dat ze "geschreven" had. Dat hele CP systeem kan de prullebak ik...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat naar Suriname bellen. Waar haalt ze de ceepees vandaan?

Persoonlijk vind ik het gewoon schandalig van de spelers dat zij akkoord gaan met het vragen van toestemming en meer van dat soort flauwekul. Net als bedtijd en alcoholrestricties. Het zijn gewoon watjes, marionetten... Ik snap dat ze in een overgangsfase zitten maar als ik 10.000 had ingelegd liet ik me echt niet zo piepelen zoals er nu gebeurt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de hele spanning is weg, ook die van het willen winnen en daar het nodige voor doen. Wat houd je dan over... een stemmingsronde per maand.

Is het resultaat van de vorige al bekend gemaakt dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:33 schreef akveor het volgende:
Is het eigenlijk al bijna weertijd voor een nieuwe PP? De vorige is ook al bijna 2 weken geleden?

Grapjurk... maar ik heb het even voor je opgezocht.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Is het resultaat van de vorige al bekend gemaakt dan?

Tsja snap er niet veel van... Dacht zelf aan een spreekwoordelijk verkeerd been.. ofzo. Maar aan je reactie te zien zal dat het niet zijn.quote:

Gister schijnt ze alleen een appel en een halve hap sushi gegeten te hebben, en wel 2 uur sporten en aan het laxeermiddel omdat ze slecht naar het toilet kan. Verdacht..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:51 schreef wolferl het volgende:
Oke Nadia heeft dus nog niet gepoept en en niet gegeten, en ze gaat direct weer sporten.
Even extra in de gaten houden.

We kunnen wel een poll maken: Wanneer valt Nadia voor het eerst flauwquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:52 schreef bosb het volgende:
[..]
Gister schijnt ze alleen een appel en een halve hap sushi gegeten te hebben, en wel 2 uur sporten en aan het laxeermiddel omdat ze slecht naar het toilet kan. Verdacht..

Spannend!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:51 schreef wolferl het volgende:
Oke Nadia heeft dus nog niet gepoept en en niet gegeten, en ze gaat direct weer sporten.
Even extra in de gaten houden.

Het is met veel cynisme.quote:

nouquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:07 schreef Mika25 het volgende:
Vandaag is natuurlijk de rustdag...ze hebben de hele week keihard gewerkt om ons te entertainen

Dat heeft zijn doorbraak naar het grote Oranje ook in de weg gestaan! Die kleur staat hem niet...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Nix kan maar niet beslissen welk shirt hij zal dragen bij zijn sportbroek.![]()

trek wat aan ...ken ons toch niet schelenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Nix kan maar niet beslissen welk shirt hij zal dragen bij zijn sportbroek.![]()

quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:11 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heeft zijn doorbraak naar het grote Oranje ook in de weg gestaan! Die kleur staat hem niet...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |