Dennis en Nadia hebben ze immers alquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
Alles wat ervoor terugkomt is beter dan Natasia, vindt Huub.
Euh? Ging ze gister niet als ze het echt slecht ging?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:04 schreef ruby het volgende:
Natasia die zegt dat ze naar Suriname gaat als haar oma komt te overlijden? Ik moet het nog zien.
Ondertussen vindt Huub het best als ze oprot.
Ze kan de reis niet eens betalen, ze was blut.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:04 schreef ruby het volgende:
Natasia die zegt dat ze naar Suriname gaat als haar oma komt te overlijden? Ik moet het nog zien.
Ondertussen vindt Huub het best als ze oprot.
Iemand met het tourret syndroom zou leuk zijn..F***K SH*T...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
Alles wat ervoor terugkomt is beter dan Natasia, vindt Huub.
12 uur,ookal reken je reistijd eraf,is nog altijd geen drie volle dagen weg hoor?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Reistijd telt niet mee, dus eigenlijk mag ze 3 volle dagen weg
Was er trouwens nog niet 1 x 12 uur over?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:04 schreef agter het volgende:
Ik durf te wedden dat als haar oma komt te overlijden, dat ze van de productie met die 12 uur naar SU mag. Ook al duurt alleen de vliegreis al langer dan die 12 uur.
Daarom hou ik zo van dat mannetje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Huub: Als ze hierom weggaat denk ik , opgeruimd staat netjes. Het is de grootste bitch in de Kooi.
Wel als ze te voet door de surinaamse jungle moeten naar een dorpje ergens ver wegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef cindy10 het volgende:
12 uur,ookal reken je reistijd eraf,is nog altijd geen drie volle dagen weg hoor?![]()
Thanksquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil best nog een monster erbij zien hoor![]()
leuke avatar
Misschien is er wel iemand die haar wil sponsoren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze kan de reis niet eens betalen, ze was blut.
Hadden ze in BB UK, heeft ook gewonnen. Was erg leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Iemand met het tourret syndroom zou leuk zijn..F***K SH*T...
Dus ongeacht wie er nu nog dood gaat, er mag niemand meer naar een begrafenis?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Was er trouwens nog niet 1 x 12 uur over?
Als dat zo is, valt het eventuele plan van Huub en Lieke in duigen.
Dat was een belachelijk idee van Huub.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Was er trouwens nog niet 1 x 12 uur over?
Als dat zo is, valt het eventuele plan van Huub en Lieke in duigen.
Dat was zo'n leuke lieve knul, die zou het nooit uithouden in de gouden kooiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hadden ze in BB UK, heeft ook gewonnen. Was erg leuk![]()
Ik weet niet of RTL dat zo'n succes vindt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:07 schreef cobain94 het volgende:
Zou het geen idee zijn om oma naar de kooi te brengen?
Nadia zei al dat ze al in December door de selectie was, dat moet in de periode geweest zijn dat ze haar eetstoornis had, en dat de redaktie dus ook daarvan op de hoogte geweest moet zijn. Kortom, ze is specifiek geselecteerd op haar eetstoornis...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef meta4 het volgende:
Ik vind het erg fout dat Nadia er in zit.
Ze moeten haar zo snel mogelijk vervangen.
Als het zo doorgaat wel ja, vind ik ook. Maar ze zullen zo'n mooi gezichtje echt niet laten gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef meta4 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik vind het erg fout dat Nadia er in zit.
Ze moeten haar zo snel mogelijk vervangen.
Als Tas belooft dat ze in Su blijft betaal ik de ticket.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is er wel iemand die haar wil sponsoren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |