Thanks, I'll check!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Check je firewall (of poort 4321 open staat of niet)
en check of je een Java-update moet doen
kijk ook of je niet de oude LT link gebruikt ( http://www.formula1.com/services/live_timing/ )
De OP van Frankrijk staat nog in de wiki.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:03 schreef sanger het volgende:
Ehhh....Googol. Volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan
nee idd, en ik dacht dat jij de OP in wiki zou zettenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:03 schreef sanger het volgende:
Inderdaad zeg ... ik heb de OP van de link O_oquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:03 schreef sanger het volgende:
ik wist dat ik in mijn haast iets vergeten wasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:04 schreef WEST het volgende:
[..]
nee idd, en ik dacht dat jij de OP in wiki zou zetten![]()
Ah ok, dus Trulli deed een Alonsootje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef WEST het volgende:
@elmar
ik bedoelde ermee dat truli wel heel erg heftig aan het zwaaien was tegen hamilton een alonsotje
Hamilton ging keurig op tijd aan de kant voor truli, alleen truli wil dat hij 500 meter ervoor al ruim baan maakt voor truli![]()
Klopt het zo weer? Verschillende sites geven verschillende infoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:16 schreef voyeur het volgende:
Googol, kan je nog even de tijden voor de kwali aanpassen.
Helemaal goed volgens mij!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Klopt het zo weer? Verschillende sites geven verschillende info
quote:
quote:Qualifying Weather
Saturday, July 07, 2007 - 05:29 AM
Silverstone will stay cool and overcast on Saturday but Friday's high winds seem to have died down in the hours preceding qualifying at 1pm.
World champion Fernando Alonso, meanwhile, revealed that McLaren's renowned expert forecast for Sunday is for a dry but windy race.
"There is always the possibility of rain here," he told reporters, "but our forecasts speak of a situation similar to today (Friday)."
RTL-Herhalingen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:33 schreef Sally het volgende:
En dan krijgen we ook nog RTL8...
regen zou wel tof zijn ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:40 schreef Atreidez het volgende:
Regen willen we! Maar niet perse in de qualNet java update gedaan, hopelijk heeft t effect op de timing straks.
zie de livetiming van formula1.comquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:59 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Weet iemand een site waar je de tussentijdse sector-tijden live kan volgens tijdens de kwalificatie?
Top, thanks!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:00 schreef WEST het volgende:
[..]
zie de livetiming van formula1.com
zie link in OP
Als het alleen maar in je nek was, is het niet zo erg...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:05 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, ik ben weer veuls te laat naar mn nest gegaan gister.
Ik had de wekker nog gezet, maar daar ben ik finaal doorheen geslapen.
Zal wel iets te maken hebben met de hoeveelheid bier die ik in mn nek heb gegoten gister
nee het was half 3 maar ze hebben daar in engeland volgens mij ook besloten om de zaterdag op normale tijdstip te laten verlopenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:26 schreef Fugie het volgende:
half 3 is toch kwali ?
tenminste, de uitzending
geen idee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:27 schreef vosss het volgende:
[offtopic]
Waarom is de start vertraagt/afgelast???
[/offtopic]
Is toch niet offtopic???quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:27 schreef vosss het volgende:
[offtopic]
Waarom is de start vertraagt/afgelast???
[/offtopic]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
kijk ook of je niet de oude LT link gebruikt ( http://www.formula1.com/services/live_timing/ )
bij mij ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:34 schreef vosss het volgende:
Bedoel je voor de livetiming of wat sally?
Ik hoef niks open te zetten en bij mij werkt het gewoon
Ja, de LT.. Al gevonden onder Help.. poort 4321.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:34 schreef vosss het volgende:
Bedoel je voor de livetiming of wat sally?
Ik hoef niks open te zetten en bij mij werkt het gewoon
lolquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:41 schreef vosss het volgende:
En we hebben rood.
Mooi, kan ik ff vlug doesjen enzo
flubub is er ook nog *hoewel ik haar al een tijd niet gezien heb...*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:43 schreef vosss het volgende:
Jij bent geloof ik de enige vrouw die steevast meelult in de F1 topics of vergis ik me nu?
Is dat de oude of de nieuwe die je laat zien? Als ik erop klik kom ik bij de formula1 pagina uit. Ik ga altijd via die pagina naar de LT, dus ik zal wel de nieuwe gebruiken!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
het item van red bull van magny cours naar silverstone was ook wel leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dit wel een ontzettend gaaf kijkje in de keuken bij Spyker vindt![]()
Goed bezig RTL (Olav en Allard)![]()
En zometeen de kwalificatieGo Albers
![]()
Ja he? Leuk!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dit wel een ontzettend gaaf kijkje in de keuken bij Spyker vindt![]()
Goed bezig RTL (Olav en Allard)![]()
En zometeen de kwalificatieGo Albers
![]()
Lukte het niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef vosss het volgende:
Eeerrr...... klaar met douchen, het staat in mn vorige post of ik mezelf even lekker verwend heb, maar dat is dus niet zo![]()
Jaja, nu ineens gaan ontkennen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef vosss het volgende:
Eeerrr...... klaar met douchen, het staat in mn vorige post of ik mezelf even lekker verwend heb, maar dat is dus niet zo![]()
Én weer sneller dan Sutilquote:
als het met rechts niet wil moet je met links proberenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef vosss het volgende:
Tips geven daarover maakt je wel een beetje een ervaren rukker hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:07 schreef WEST het volgende:
[..]
als het met rechts niet wil moet je met links proberen![]()
Als ik het nou eens door mn vriendin met links zou laten doen..... zou dat nóg beter zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:07 schreef WEST het volgende:
[..]
als het met rechts niet wil moet je met links proberen![]()
dat hoorde ik ook alleen maar hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tips geven daarover maakt je wel een beetje een ervaren rukker hoor
weg dat handjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:10 schreef WEST het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook alleen maar hoor![]()
moet je vaker bij SEX kijken
Denk het wel. Ook reed hij op zachte banden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:12 schreef Sally het volgende:
Jongens, jongens toch...
Dat wil ik toch helemaal niet horen hier?![]()
Scherpe tijd van Alonso, is zeker licht?
niet hier maar wel donderdag in de autoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:12 schreef Sally het volgende:
Jongens, jongens toch...
Dat wil ik toch helemaal niet horen hier?![]()
Scherpe tijd van Alonso, is zeker licht?
quote:
idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Denk het wel. Ook reed hij op zachte banden.
Gokken op die maximum grip, maximum verkeer situatie lijkt me niet echt handig, maar aan de andere kant komen ze anders toch niet bij die eerste 16.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:18 schreef sanger het volgende:
Raar dat Sutil een run meer krijgt dan Albers
Weegbrug dus... shit happensquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:18 schreef sanger het volgende:
Hij moest dus naar de weging.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:18 schreef sanger het volgende:
Had ik ook kunnen doen, alleen heb ik nu ook mijn STR gewisseld naar SA..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
'k Heb Rosberg ingeruild voor Trulli
Ach, voor hetzelfde geld vallen beide STR-bolides uit en rijdt SA wel de race uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen doen, alleen heb ik nu ook mijn STR gewisseld naar SA..![]()
Help je mee vingers kruisen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, voor hetzelfde geld vallen beide STR-bolides uit en rijdt SA wel de race uit.
Ja inderdaad, zat ook al te kijken. Hij stond net 13e dacht ik, aan het einde van Q1.quote:
Dat heb ik ook een keer gedaan. Op Monaco, omdat Trulli daar altijd wel lekker snel is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
'k Heb Rosberg ingeruild voor Trulli
Dat zou tof zijn ja, en dan Sutil op Poleposi... ow wacht, die is al klaarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:31 schreef Googolplexian het volgende:
Ziet er donker uit daar ... *hoopt op een regenachtige Q3*
lekker tochquote:
Whehehe, idd, alleen de laatste 2 rondjes zijn echt spannend in de laatste runquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga Pokémon kijken op Jetix. Ik schakel over 10 minuten wel weer terug
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga Pokémon kijken op Jetix. Ik schakel over 10 minuten wel weer terug
Nouja, viel ook wel mee toch?? Eerst had hij wat last van Button, waardoor de tijd ietwat tegenviel.. Z'n laatste ronde de gele vlaggen bij Davidson, ook dan heb je geen 'vliegende ronde'. En de derde run kon 'ie niet maken omdat hij naar de weging moest.. (voor de zoveelste keer..). Is gewoon iets waar je verder niks aan kunt doen. Volgens mij had hij het gevoel dat de snelheid er echt wel in zat en het gaat om het resultaat in de race, of je nu van P22 of P19/20 start, dat boeit verder ook niet zoveel dan.. Kans is in ieder geval klein dat je van achteren aangetikt wordt bij de start, dat is al weer een voordeelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:43 schreef sanger het volgende:
Ik vond Albers in het interview wel erg mat klinken, net alsof hij zich er bij had neergelegd. Dat is niets voor hem vind ik.
Ik begreep hem anders. Eerste run was oke, tweede miste hij door weging en de derde zat Button voor hem waardoor hij de banden niet goed kon opwarmen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nouja, viel ook wel mee toch?? Eerst had hij wat last van Button, waardoor de tijd ietwat tegenviel.. Z'n laatste ronde de gele vlaggen bij Davidson, ook dan heb je geen 'vliegende ronde'. En de derde run kon 'ie niet maken omdat hij naar de weging moest.. (voor de zoveelste keer..). Is gewoon iets waar je verder niks aan kunt doen. Volgens mij had hij het gevoel dat de snelheid er echt wel in zat en het gaat om het resultaat in de race, of je nu van P22 of P19/20 start, dat boeit verder ook niet zoveel dan.. Kans is in ieder geval klein dat je van achteren aangetikt wordt bij de start, dat is al weer een voordeel![]()
Kan ook, ik had ook net even een telefoongesprek, dus niet alles helemaal meegekregen.. Nouja, dan heeft 'ie eigenlijk ook maar 1 (de 2e) serieuze run (die 1e zet je toch niet je snelste tijd neer) gehad die door Button werd verkloot (om het zo maar eens uit te drukken). We zullen morgen wel zien hoe het loopt, qua tijden doet Albers in de Spyker dit weekend gewoon prima meequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik begreep hem anders. Eerste run was oke, tweede miste hij door weging en de derde zat Button voor hem waardoor hij de banden niet goed kon opwarmen.
Ja, wat is daar aan de hand??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Googolplexian het volgende:
Massa STOP
Ze komen binnenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, wat is daar aan de hand??
Niks, ligt aan de live-timing. Ze doen er standaard heel lang over. Zag je in Frankrijk ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, wat is daar aan de hand??
Hij pakte daar inderdaad een aardig stuk zand mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:05 schreef vosss het volgende:
Volgens mij maakte Kimi in de laatste bocht een heel klein foutje. Een klein beetje wijd. Misschien had anders Kimi de pole gehad.
Kun je toch zo uitzoekenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft iemand een site waar de onderlinge kwalificatieduels van teamgenoten bij worden gehouden?
Ben benieuwd hoe Alonso vs. Hamilton er nu voor staat.
Dat kan altijd nog wel komen hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef sanger het volgende:
Zonde eigenlijk dat Ferrari het in de eerste paar races een beetje heeft laten liggen, anders was het om het kampioenschap nog veel spannender geweest.
Erg tof iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:11 schreef vosss het volgende:
Mooi he, i tried to do it flatout, but i didnt do it. Well, i almost did it flatout
Als dan de Ferrari's maar niet eerder naar binnen zijn geweest, anders heb je er nog niks aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog wel komen hoor.
Ik hoop morgen iig op regen net nadat Hamilton zn pitstop heeft gehad
5-4 voor Hamilton met deze mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft iemand een site waar de onderlinge kwalificatieduels van teamgenoten bij worden gehouden?
Ben benieuwd hoe Alonso vs. Hamilton er nu voor staat.
Ik heb geen zin om elke kwalificatie door te lopen.quote:
Ja, 1 post boven jequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om elke kwalificatie door te lopen.![]()
Die statistiekjes zijn toch vast ergens te vinden?
Kimi is vooral pwnedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Alonso pwnd
Kimi pwnde zichzelf in de laatste bochtquote:
Stond er in vorige topic, dus ik om 14:57 tv aanzettenquote:Tijdschema
Zaterdag 7 juli 2007
12:00 - 13:00 vrije training 3
15:00 - 16:00 kwalificatie training
De TV Gids
Zaterdag 7 juli 2007
14:30 - 16:30 kwalificatie
Beter even de nieuwste topic checken: in deze OP aangepast en bovendien had ik er nog een opmerking over gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Stond er in vorige topic, dus ik om 14:57 tv aanzettenGelukkig boeien eigenlijk alleen de laatste 2 minuten van de kwalificatie
Hamilton super weer
Ja had deze nog niet gekeken, kwam pas half 3 mn bed uit strompelenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Beter even de nieuwste topic checken: in deze OP aangepast en bovendien had ik er nog een opmerking over gemaakt.
Erg berekenend gereden, iig. En met LEF: dat moet je wel hebben als je in de allerlaatste ronde in de allerlaatste wagen op de baan toch de pole pakt!![]()
Dat komt vrij veel voor. Maximum grip, extreem leeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Beter even de nieuwste topic checken: in deze OP aangepast en bovendien had ik er nog een opmerking over gemaakt.
Erg berekenend gereden, iig. En met LEF: dat moet je wel hebben als je in de allerlaatste ronde in de allerlaatste wagen op de baan toch de pole pakt!![]()
Ik dacht eerst dat Rosberg last had gehad van de gele vlaggen van Davidson, maar dat was ook niet geheel logisch, hij had al eerder een veel snellere tijd kunnen zetten. Dit was dus de oorzaak. Hopelijk voor Rosberg zal 'ie er morgen geen last meer van hebben, 20km/h topsnelheid minder is nu niet bepaald tof te noemenquote:Wurz verslaat Rosberg door technisch mankement
Nico Rosberg en Alexander Wurz hebben zich voor de Grand Prix van Engeland op plaatsen zeventien en dertien geplaatst. Een technisch mankement aan de bolide van Rosberg zorgde voor zijn slechte kwalificatie.
Nico Rosberg: “Ik had een technisch probleem met mijn bolide, het kostte me ruim 20 kilometer per uur op topsnelheid, dus werd de gehele sessie een teleurstelling. Vanochtend ging het erg goed, de bolide voelde erg goed en ik keek vooruit naar een goede kwalificatiesessie. Startend vanaf de zeventiende plaats wordt erg lastig, toch zal ik het zeker proberen. Hopelijk kunnen we er in onze thuisrace nog wat van maken.”
Alexander Wurz stond onder druk vanwege zijn slechte kwalificatiesnelheid. Nu heeft hij in een rechtstreeks duel met zijn teamgenoot eens gewonnen: “Mijn snelste ronde was vrij goed, toch had ik nog wat beter kunnen doen in de laatste sector. Ik kan zelf niet blij zijn met een dertiende plaats, iets dichter bij de top tien maakt het makkelijker om punten te scoren. Het wordt morgen een lastige race, de strategie is hier hetzelfde als in Magny-Cours, hetgeen betekent dat alle teams vrijwel hetzelfde gaan doen. Ik moet agressief starten en dan alles geven.”
Ik hoop met je mee...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Rosberg last had gehad van de gele vlaggen van Davidson, maar dat was ook niet geheel logisch, hij had al eerder een veel snellere tijd kunnen zetten. Dit was dus de oorzaak. Hopelijk voor Rosberg zal 'ie er morgen geen last meer van hebben, 20km/h topsnelheid minder is nu niet bepaald tof te noemen![]()
En ik had om die reden alleen het laatste half uur op m'n videorecorder staanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Stond er in vorige topic, dus ik om 14:57 tv aanzettenGelukkig boeien eigenlijk alleen de laatste 2 minuten van de kwalificatie
Hamilton super weer
De FIA pikt willekeurig auto's uit die de pit binnen komen rijden tijdens de kwalificatie sessie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:14 schreef Vinsane het volgende:
Misschien even een stomme vraag hoor, maar wat is dat weeg-gebeuren van Albers?
Word je tijdens de quali gewoon ff van de baan gehaald om gewogen te worden door de FIA ofzo?![]()
En is dat niet oneerlijk ten opzichte van rijder?
Het is een check die de FIA met iedere willekeurige auto kan doen, men meet de hoogte van de vleugels en het gewicht van de auto's.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:14 schreef Vinsane het volgende:
Word je tijdens de quali gewoon ff van de baan gehaald om gewogen te worden door de FIA ofzo?![]()
Een Formule1-wagen moet (incl. coureur) leeg minimaal een gewicht van 600kg (tijdens de kwalificaties 605kg) hebben (F1-reglementen). Dat wordt steekproefsgewijs gedaan tijdens trainingen en kwalificaties en bij alle coureurs/wagens vóór aanvang van het raceweekend en na afloop van de race.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:14 schreef Vinsane het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Inderdaad, aan zo'n weging die je kwalificatie voor een deel verknald kan Albers, maar iedere andere coureur die datzelfde overkomt, niets doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 07-07-2007 20:51:31 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ach, af en toe heb ik van die buien.. Ik kan gewoon niet zo goed tegen al die anti-fans en anti-reacties, maar dat geldt niet alleen hier voor de F1, Spyker en Albers, maar ook voor andere sporten en zaken in het dagelijkse, normale leven (mens en maatschappij). In ieder geval net m'n laatste post daar gedaan. Nu is het wel mooi geweest, nog even van de rest van de avond genieten met een lekker biertjequote:
Veel plezier! Ik kijk niet eens meer altijd op spot.fok.nl.... Ik lees alleen nog de berichten, de reacties lees ik nog maar zelden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, af en toe heb ik van die buien.. Ik kan gewoon niet zo goed tegen al die anti-fans en anti-reacties, maar dat geldt niet alleen hier voor de F1, Spyker en Albers, maar ook voor andere sporten en zaken in het dagelijkse, normale leven (mens en maatschappij). In ieder geval net m'n laatste post daar gedaan. Nu is het wel mooi geweest, nog even van de rest van de avond genieten met een lekker biertje![]()
en een goeie film ofzo
![]()
Ja, 2 uur Nederlandse tijd wordt de race live uitgezonden. De voorbeschouwing op RTL7 is al bezig (eerste deel is RTL GP: Nederlandse autosport overigens)quote:Op zondag 8 juli 2007 12:50 schreef Remzz het volgende:
Is het straks 2 uur Nederlandse tijd?
Jup, ik ook !quote:Op zondag 8 juli 2007 13:02 schreef vingerplant het volgende:
Met Froukje, dus ik ben weer even richting RTL Duitsland...
ja dat zijn de leuke stukjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat is een spijkerbroek: Nelsinho Piquet jr.: een kapotte Spyker??![]()
Leuk die stukjes Nederlandse taalcursus
Op zijn vrouw zit ongeveer evenveel plastic als op die wagens.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef -Hans- het volgende:
David Beckham en zijn vrouw lopen op de starting-grid rond.![]()
Aardig weer btw op het circuit.
Truequote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Op zijn vrouw zit ongeveer evenveel plastic als op die wagens.
Jup, iddquote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef ElmarO het volgende:
Op zijn vrouw zit ongeveer evenveel plastic als op die wagens.
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:27 schreef Googolplexian het volgende:
"I survived the 2007 Magny Cours Pit Stop"
Je imiteert hem hier ook direct?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:22 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben een pool op me werk nu ook nederlands aan het leren. maar die accent zoals hun sommige dingen uitspreken je lacht je rot![]()
yepquote:Op zondag 8 juli 2007 13:36 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Gaaf, is dat een helm van een monteur?
Ik ben ook bang dat hij net wat lichter is dan de Ferrari's en dat die sneller zullen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Hamilton nog altijd onderweg naar de starting-grid... is duidelijk benzine aan het besparen.
Hahaquote:Op zondag 8 juli 2007 13:30 schreef gbm het volgende:
lol @
[img=578xnull]http://www.xs4all.nl/~spmf/fok/helm.jpg[/img]
Jup, daar ben ik toch ook wel een beetje bang voor. Naja, hopelijk weet hij de race te winnen want dan gaan ze op Silverstone helemaal los.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:39 schreef vingerplant het volgende:
Ik ben ook bang dat hij net wat lichter is dan de Ferrari's en dat die sneller zullen zijn.
Vond Kalff altijd super als pitreporter, heb me mateloos geirriteerd aan die vervanger van hem...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
Waar ik me tijdens de A1GP groen en geel ergerde aan Allard Kalff moet ik zeggen dat ie als pit-reporter het uitstekend doet
puntje Allard
...met z'n steenkolen-Engels. Die zal best vaak achter zijn rug om voor lul zijn gezet door coureurs en monteursquote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vond Kalff altijd super als pitreporter, heb me mateloos geirriteerd aan die vervanger van hem...
Tsja ... maar Jack kreeg meer voor elkaar in de pits/paddock.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vond Kalff altijd super als pitreporter, heb me mateloos geirriteerd aan die vervanger van hem...
Je kon bij Jack goed merken dat hij met een beperkt aantal mensen een hele goede band had; met die mensen is ook leuke televisie gemaakt. Allard daarentegen heeft een veel bredere 'kennissenkring'.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja ... maar Jack kreeg meer voor elkaar in de pits/paddock.
Voordeeltje als je zo nu en dan een crewlid van kiespijn af kan helpen.
En weet wat racen is, waardoor hij zinnige vragen kan stellen. Alleen voor hem zou ik nog wel NL tv willen hebben, Mol mis ik echt niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Je kon bij Jack goed merken dat hij met een beperkt aantal mensen een hele goede band had; met die mensen is ook leuke televisie gemaakt. Allard daarentegen heeft een veel bredere 'kennissenkring'.
uuhhm, interessant. Nou, ik hoop echt dat Hamilton lekker lang buiten kan blijven en hij staat ook nog eens op hard dus het zou zo kunnen.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:02 schreef voyeur het volgende:
@Hans, zo licht zal Hamilton toch niet zijn want hij had toch 0,6 sec meer nodig voor kwali3 tov kwali2. Alonso 1 seconde dus die kan later naar binnen.
ach, welke ferrari kon dat niet?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:04 schreef Googolplexian het volgende:Ferrari
Alsof hij niet vanaf achter in de punten kan rijden ...
De Spyker Ferrari.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:05 schreef Sally het volgende:
ach, welke ferrari kon dat niet?
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:05 schreef Sally het volgende:
ach, welke ferrari kon dat niet?
Is inmiddels al 21 seconden. Kimi komt dichterbij aan Hamilton.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:09 schreef -Hans- het volgende:
Massa moet wel.... maar hij heeft al bijna 13 seconden achterstand t.o.v. de kop.
ging een beetje langzaam iddquote:Op zondag 8 juli 2007 14:19 schreef vingerplant het volgende:
wat is er met webber?
Dat was een leugentje, Button was net iets snellerquote:
Met de snelste ronde.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:22 schreef vingerplant het volgende:
Nu even zien hoe snel Massa dat gaatje van bijna 10 seconden naar Ralf dichtrijdt
I survived the Silverstone 2007 Pit-Stop.quote:
Hahaha !quote:Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
I survived the Silverstone 2007 Pit-Stop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |