Ja, de LT.. Al gevonden onder Help.. poort 4321.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:34 schreef vosss het volgende:
Bedoel je voor de livetiming of wat sally?
Ik hoef niks open te zetten en bij mij werkt het gewoon
lolquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:41 schreef vosss het volgende:
En we hebben rood.
Mooi, kan ik ff vlug doesjen enzo
flubub is er ook nog *hoewel ik haar al een tijd niet gezien heb...*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:43 schreef vosss het volgende:
Jij bent geloof ik de enige vrouw die steevast meelult in de F1 topics of vergis ik me nu?
Is dat de oude of de nieuwe die je laat zien? Als ik erop klik kom ik bij de formula1 pagina uit. Ik ga altijd via die pagina naar de LT, dus ik zal wel de nieuwe gebruiken!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Check je firewall (of poort 4321 open staat of niet)
en check of je een Java-update moet doen
kijk ook of je niet de oude LT link gebruikt ( http://www.formula1.com/services/live_timing/ )
het item van red bull van magny cours naar silverstone was ook wel leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dit wel een ontzettend gaaf kijkje in de keuken bij Spyker vindt![]()
Goed bezig RTL (Olav en Allard)![]()
En zometeen de kwalificatieGo Albers
![]()
Ja he? Leuk!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dit wel een ontzettend gaaf kijkje in de keuken bij Spyker vindt![]()
Goed bezig RTL (Olav en Allard)![]()
En zometeen de kwalificatieGo Albers
![]()
Lukte het niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef vosss het volgende:
Eeerrr...... klaar met douchen, het staat in mn vorige post of ik mezelf even lekker verwend heb, maar dat is dus niet zo![]()
Jaja, nu ineens gaan ontkennen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef vosss het volgende:
Eeerrr...... klaar met douchen, het staat in mn vorige post of ik mezelf even lekker verwend heb, maar dat is dus niet zo![]()
Én weer sneller dan Sutilquote:
als het met rechts niet wil moet je met links proberenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef vosss het volgende:
Tips geven daarover maakt je wel een beetje een ervaren rukker hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:07 schreef WEST het volgende:
[..]
als het met rechts niet wil moet je met links proberen![]()
Als ik het nou eens door mn vriendin met links zou laten doen..... zou dat nóg beter zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:07 schreef WEST het volgende:
[..]
als het met rechts niet wil moet je met links proberen![]()
dat hoorde ik ook alleen maar hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tips geven daarover maakt je wel een beetje een ervaren rukker hoor
weg dat handjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:10 schreef WEST het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook alleen maar hoor![]()
moet je vaker bij SEX kijken
Denk het wel. Ook reed hij op zachte banden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:12 schreef Sally het volgende:
Jongens, jongens toch...
Dat wil ik toch helemaal niet horen hier?![]()
Scherpe tijd van Alonso, is zeker licht?
niet hier maar wel donderdag in de autoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:12 schreef Sally het volgende:
Jongens, jongens toch...
Dat wil ik toch helemaal niet horen hier?![]()
Scherpe tijd van Alonso, is zeker licht?
quote:
idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Denk het wel. Ook reed hij op zachte banden.
Gokken op die maximum grip, maximum verkeer situatie lijkt me niet echt handig, maar aan de andere kant komen ze anders toch niet bij die eerste 16.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:18 schreef sanger het volgende:
Raar dat Sutil een run meer krijgt dan Albers
Weegbrug dus... shit happensquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:18 schreef sanger het volgende:
Hij moest dus naar de weging.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:18 schreef sanger het volgende:
Had ik ook kunnen doen, alleen heb ik nu ook mijn STR gewisseld naar SA..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
'k Heb Rosberg ingeruild voor Trulli
Ach, voor hetzelfde geld vallen beide STR-bolides uit en rijdt SA wel de race uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen doen, alleen heb ik nu ook mijn STR gewisseld naar SA..![]()
Help je mee vingers kruisen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, voor hetzelfde geld vallen beide STR-bolides uit en rijdt SA wel de race uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |