Ja inderdaad, zat ook al te kijken. Hij stond net 13e dacht ik, aan het einde van Q1.quote:
Dat heb ik ook een keer gedaan. Op Monaco, omdat Trulli daar altijd wel lekker snel is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
'k Heb Rosberg ingeruild voor Trulli
Dat zou tof zijn ja, en dan Sutil op Poleposi... ow wacht, die is al klaarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:31 schreef Googolplexian het volgende:
Ziet er donker uit daar ... *hoopt op een regenachtige Q3*
lekker tochquote:
Whehehe, idd, alleen de laatste 2 rondjes zijn echt spannend in de laatste runquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga Pokémon kijken op Jetix. Ik schakel over 10 minuten wel weer terug
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga Pokémon kijken op Jetix. Ik schakel over 10 minuten wel weer terug
Nouja, viel ook wel mee toch?? Eerst had hij wat last van Button, waardoor de tijd ietwat tegenviel.. Z'n laatste ronde de gele vlaggen bij Davidson, ook dan heb je geen 'vliegende ronde'. En de derde run kon 'ie niet maken omdat hij naar de weging moest.. (voor de zoveelste keer..). Is gewoon iets waar je verder niks aan kunt doen. Volgens mij had hij het gevoel dat de snelheid er echt wel in zat en het gaat om het resultaat in de race, of je nu van P22 of P19/20 start, dat boeit verder ook niet zoveel dan.. Kans is in ieder geval klein dat je van achteren aangetikt wordt bij de start, dat is al weer een voordeelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:43 schreef sanger het volgende:
Ik vond Albers in het interview wel erg mat klinken, net alsof hij zich er bij had neergelegd. Dat is niets voor hem vind ik.
Ik begreep hem anders. Eerste run was oke, tweede miste hij door weging en de derde zat Button voor hem waardoor hij de banden niet goed kon opwarmen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nouja, viel ook wel mee toch?? Eerst had hij wat last van Button, waardoor de tijd ietwat tegenviel.. Z'n laatste ronde de gele vlaggen bij Davidson, ook dan heb je geen 'vliegende ronde'. En de derde run kon 'ie niet maken omdat hij naar de weging moest.. (voor de zoveelste keer..). Is gewoon iets waar je verder niks aan kunt doen. Volgens mij had hij het gevoel dat de snelheid er echt wel in zat en het gaat om het resultaat in de race, of je nu van P22 of P19/20 start, dat boeit verder ook niet zoveel dan.. Kans is in ieder geval klein dat je van achteren aangetikt wordt bij de start, dat is al weer een voordeel![]()
Kan ook, ik had ook net even een telefoongesprek, dus niet alles helemaal meegekregen.. Nouja, dan heeft 'ie eigenlijk ook maar 1 (de 2e) serieuze run (die 1e zet je toch niet je snelste tijd neer) gehad die door Button werd verkloot (om het zo maar eens uit te drukken). We zullen morgen wel zien hoe het loopt, qua tijden doet Albers in de Spyker dit weekend gewoon prima meequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik begreep hem anders. Eerste run was oke, tweede miste hij door weging en de derde zat Button voor hem waardoor hij de banden niet goed kon opwarmen.
Ja, wat is daar aan de hand??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Googolplexian het volgende:
Massa STOP
Ze komen binnenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, wat is daar aan de hand??
Niks, ligt aan de live-timing. Ze doen er standaard heel lang over. Zag je in Frankrijk ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, wat is daar aan de hand??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |