Hij pakte daar inderdaad een aardig stuk zand mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:05 schreef vosss het volgende:
Volgens mij maakte Kimi in de laatste bocht een heel klein foutje. Een klein beetje wijd. Misschien had anders Kimi de pole gehad.

Kun je toch zo uitzoekenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft iemand een site waar de onderlinge kwalificatieduels van teamgenoten bij worden gehouden?
Ben benieuwd hoe Alonso vs. Hamilton er nu voor staat.

Dat kan altijd nog wel komen hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef sanger het volgende:
Zonde eigenlijk dat Ferrari het in de eerste paar races een beetje heeft laten liggen, anders was het om het kampioenschap nog veel spannender geweest.

Erg tof iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:11 schreef vosss het volgende:
Mooi he, i tried to do it flatout, but i didnt do it. Well, i almost did it flatout

Als dan de Ferrari's maar niet eerder naar binnen zijn geweest, anders heb je er nog niks aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog wel komen hoor.
Ik hoop morgen iig op regen net nadat Hamilton zn pitstop heeft gehad

5-4 voor Hamilton met deze mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft iemand een site waar de onderlinge kwalificatieduels van teamgenoten bij worden gehouden?
Ben benieuwd hoe Alonso vs. Hamilton er nu voor staat.

Ik heb geen zin om elke kwalificatie door te lopen.quote:

Ja, 1 post boven jequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om elke kwalificatie door te lopen.![]()
Die statistiekjes zijn toch vast ergens te vinden?

Kimi is vooral pwnedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Alonso pwnd

Kimi pwnde zichzelf in de laatste bochtquote:

Stond er in vorige topic, dus ik om 14:57 tv aanzettenquote:Tijdschema
Zaterdag 7 juli 2007
12:00 - 13:00 vrije training 3
15:00 - 16:00 kwalificatie training
De TV Gids
Zaterdag 7 juli 2007
14:30 - 16:30 kwalificatie

Beter even de nieuwste topic checken: in deze OP aangepast en bovendien had ik er nog een opmerking over gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Stond er in vorige topic, dus ik om 14:57 tv aanzettenGelukkig boeien eigenlijk alleen de laatste 2 minuten van de kwalificatie
Hamilton super weer

Ja had deze nog niet gekeken, kwam pas half 3 mn bed uit strompelenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Beter even de nieuwste topic checken: in deze OP aangepast en bovendien had ik er nog een opmerking over gemaakt.
Erg berekenend gereden, iig. En met LEF: dat moet je wel hebben als je in de allerlaatste ronde in de allerlaatste wagen op de baan toch de pole pakt!![]()

Dat komt vrij veel voor. Maximum grip, extreem leeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Beter even de nieuwste topic checken: in deze OP aangepast en bovendien had ik er nog een opmerking over gemaakt.
Erg berekenend gereden, iig. En met LEF: dat moet je wel hebben als je in de allerlaatste ronde in de allerlaatste wagen op de baan toch de pole pakt!![]()

Ik dacht eerst dat Rosberg last had gehad van de gele vlaggen van Davidson, maar dat was ook niet geheel logisch, hij had al eerder een veel snellere tijd kunnen zetten. Dit was dus de oorzaak. Hopelijk voor Rosberg zal 'ie er morgen geen last meer van hebben, 20km/h topsnelheid minder is nu niet bepaald tof te noemenquote:Wurz verslaat Rosberg door technisch mankement
Nico Rosberg en Alexander Wurz hebben zich voor de Grand Prix van Engeland op plaatsen zeventien en dertien geplaatst. Een technisch mankement aan de bolide van Rosberg zorgde voor zijn slechte kwalificatie.
Nico Rosberg: “Ik had een technisch probleem met mijn bolide, het kostte me ruim 20 kilometer per uur op topsnelheid, dus werd de gehele sessie een teleurstelling. Vanochtend ging het erg goed, de bolide voelde erg goed en ik keek vooruit naar een goede kwalificatiesessie. Startend vanaf de zeventiende plaats wordt erg lastig, toch zal ik het zeker proberen. Hopelijk kunnen we er in onze thuisrace nog wat van maken.”
Alexander Wurz stond onder druk vanwege zijn slechte kwalificatiesnelheid. Nu heeft hij in een rechtstreeks duel met zijn teamgenoot eens gewonnen: “Mijn snelste ronde was vrij goed, toch had ik nog wat beter kunnen doen in de laatste sector. Ik kan zelf niet blij zijn met een dertiende plaats, iets dichter bij de top tien maakt het makkelijker om punten te scoren. Het wordt morgen een lastige race, de strategie is hier hetzelfde als in Magny-Cours, hetgeen betekent dat alle teams vrijwel hetzelfde gaan doen. Ik moet agressief starten en dan alles geven.”

Ik hoop met je mee...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Rosberg last had gehad van de gele vlaggen van Davidson, maar dat was ook niet geheel logisch, hij had al eerder een veel snellere tijd kunnen zetten. Dit was dus de oorzaak. Hopelijk voor Rosberg zal 'ie er morgen geen last meer van hebben, 20km/h topsnelheid minder is nu niet bepaald tof te noemen![]()

En ik had om die reden alleen het laatste half uur op m'n videorecorder staanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Stond er in vorige topic, dus ik om 14:57 tv aanzettenGelukkig boeien eigenlijk alleen de laatste 2 minuten van de kwalificatie
Hamilton super weer

De FIA pikt willekeurig auto's uit die de pit binnen komen rijden tijdens de kwalificatie sessie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:14 schreef Vinsane het volgende:
Misschien even een stomme vraag hoor, maar wat is dat weeg-gebeuren van Albers?
Word je tijdens de quali gewoon ff van de baan gehaald om gewogen te worden door de FIA ofzo?![]()
En is dat niet oneerlijk ten opzichte van rijder?

Het is een check die de FIA met iedere willekeurige auto kan doen, men meet de hoogte van de vleugels en het gewicht van de auto's.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:14 schreef Vinsane het volgende:
Word je tijdens de quali gewoon ff van de baan gehaald om gewogen te worden door de FIA ofzo?![]()

Een Formule1-wagen moet (incl. coureur) leeg minimaal een gewicht van 600kg (tijdens de kwalificaties 605kg) hebben (F1-reglementen). Dat wordt steekproefsgewijs gedaan tijdens trainingen en kwalificaties en bij alle coureurs/wagens vóór aanvang van het raceweekend en na afloop van de race.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:14 schreef Vinsane het volgende:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)

quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Inderdaad, aan zo'n weging die je kwalificatie voor een deel verknald kan Albers, maar iedere andere coureur die datzelfde overkomt, niets doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 07-07-2007 20:51:31 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@

Ach, af en toe heb ik van die buien.. Ik kan gewoon niet zo goed tegen al die anti-fans en anti-reacties, maar dat geldt niet alleen hier voor de F1, Spyker en Albers, maar ook voor andere sporten en zaken in het dagelijkse, normale leven (mens en maatschappij). In ieder geval net m'n laatste post daar gedaan. Nu is het wel mooi geweest, nog even van de rest van de avond genieten met een lekker biertjequote:

Veel plezier! Ik kijk niet eens meer altijd op spot.fok.nl.... Ik lees alleen nog de berichten, de reacties lees ik nog maar zelden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, af en toe heb ik van die buien.. Ik kan gewoon niet zo goed tegen al die anti-fans en anti-reacties, maar dat geldt niet alleen hier voor de F1, Spyker en Albers, maar ook voor andere sporten en zaken in het dagelijkse, normale leven (mens en maatschappij). In ieder geval net m'n laatste post daar gedaan. Nu is het wel mooi geweest, nog even van de rest van de avond genieten met een lekker biertje![]()
en een goeie film ofzo
![]()

Ja, 2 uur Nederlandse tijd wordt de race live uitgezonden. De voorbeschouwing op RTL7 is al bezig (eerste deel is RTL GP: Nederlandse autosport overigens)quote:Op zondag 8 juli 2007 12:50 schreef Remzz het volgende:
Is het straks 2 uur Nederlandse tijd?

Jup, ik ook !quote:Op zondag 8 juli 2007 13:02 schreef vingerplant het volgende:
Met Froukje, dus ik ben weer even richting RTL Duitsland...

ja dat zijn de leuke stukjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat is een spijkerbroek: Nelsinho Piquet jr.: een kapotte Spyker??![]()
Leuk die stukjes Nederlandse taalcursus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |