Het is een check die de FIA met iedere willekeurige auto kan doen, men meet de hoogte van de vleugels en het gewicht van de auto's.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:14 schreef Vinsane het volgende:
Misschien even een stomme vraag hoor, maar wat is dat weeg-gebeuren van Albers?
Word je tijdens de quali gewoon ff van de baan gehaald om gewogen te worden door de FIA ofzo?![]()
En is dat niet oneerlijk ten opzichte van rijder?
Een Formule1-wagen moet (incl. coureur) leeg minimaal een gewicht van 600kg (tijdens de kwalificaties 605kg) hebben (F1-reglementen). Dat wordt steekproefsgewijs gedaan tijdens trainingen en kwalificaties en bij alle coureurs/wagens vóór aanvang van het raceweekend en na afloop van de race.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:14 schreef Vinsane het volgende:
Misschien even een stomme vraag hoor, maar wat is dat weeg-gebeuren van Albers?
Word je tijdens de quali gewoon ff van de baan gehaald om gewogen te worden door de FIA ofzo?![]()
En is dat niet oneerlijk ten opzichte van rijder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Inderdaad, aan zo'n weging die je kwalificatie voor een deel verknald kan Albers, maar iedere andere coureur die datzelfde overkomt, niets doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 07-07-2007 20:51:31 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ach, af en toe heb ik van die buien.. Ik kan gewoon niet zo goed tegen al die anti-fans en anti-reacties, maar dat geldt niet alleen hier voor de F1, Spyker en Albers, maar ook voor andere sporten en zaken in het dagelijkse, normale leven (mens en maatschappij). In ieder geval net m'n laatste post daar gedaan. Nu is het wel mooi geweest, nog even van de rest van de avond genieten met een lekker biertjequote:
Veel plezier! Ik kijk niet eens meer altijd op spot.fok.nl.... Ik lees alleen nog de berichten, de reacties lees ik nog maar zelden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, af en toe heb ik van die buien.. Ik kan gewoon niet zo goed tegen al die anti-fans en anti-reacties, maar dat geldt niet alleen hier voor de F1, Spyker en Albers, maar ook voor andere sporten en zaken in het dagelijkse, normale leven (mens en maatschappij). In ieder geval net m'n laatste post daar gedaan. Nu is het wel mooi geweest, nog even van de rest van de avond genieten met een lekker biertje![]()
en een goeie film ofzo
![]()
Ja, 2 uur Nederlandse tijd wordt de race live uitgezonden. De voorbeschouwing op RTL7 is al bezig (eerste deel is RTL GP: Nederlandse autosport overigens)quote:Op zondag 8 juli 2007 12:50 schreef Remzz het volgende:
Is het straks 2 uur Nederlandse tijd?
Jup, ik ook !quote:Op zondag 8 juli 2007 13:02 schreef vingerplant het volgende:
Met Froukje, dus ik ben weer even richting RTL Duitsland...
ja dat zijn de leuke stukjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat is een spijkerbroek: Nelsinho Piquet jr.: een kapotte Spyker??![]()
Leuk die stukjes Nederlandse taalcursus
Op zijn vrouw zit ongeveer evenveel plastic als op die wagens.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef -Hans- het volgende:
David Beckham en zijn vrouw lopen op de starting-grid rond.![]()
Aardig weer btw op het circuit.
Truequote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Op zijn vrouw zit ongeveer evenveel plastic als op die wagens.
Jup, iddquote:Op zondag 8 juli 2007 13:25 schreef ElmarO het volgende:
Op zijn vrouw zit ongeveer evenveel plastic als op die wagens.
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:27 schreef Googolplexian het volgende:
"I survived the 2007 Magny Cours Pit Stop"
Je imiteert hem hier ook direct?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:22 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben een pool op me werk nu ook nederlands aan het leren. maar die accent zoals hun sommige dingen uitspreken je lacht je rot![]()
yepquote:Op zondag 8 juli 2007 13:36 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Gaaf, is dat een helm van een monteur?
Ik ben ook bang dat hij net wat lichter is dan de Ferrari's en dat die sneller zullen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Hamilton nog altijd onderweg naar de starting-grid... is duidelijk benzine aan het besparen.
Hahaquote:Op zondag 8 juli 2007 13:30 schreef gbm het volgende:
lol @
[img=578xnull]http://www.xs4all.nl/~spmf/fok/helm.jpg[/img]
Jup, daar ben ik toch ook wel een beetje bang voor. Naja, hopelijk weet hij de race te winnen want dan gaan ze op Silverstone helemaal los.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:39 schreef vingerplant het volgende:
Ik ben ook bang dat hij net wat lichter is dan de Ferrari's en dat die sneller zullen zijn.
Vond Kalff altijd super als pitreporter, heb me mateloos geirriteerd aan die vervanger van hem...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
Waar ik me tijdens de A1GP groen en geel ergerde aan Allard Kalff moet ik zeggen dat ie als pit-reporter het uitstekend doet
puntje Allard
...met z'n steenkolen-Engels. Die zal best vaak achter zijn rug om voor lul zijn gezet door coureurs en monteursquote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vond Kalff altijd super als pitreporter, heb me mateloos geirriteerd aan die vervanger van hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |