Nog niet eerder gehoord dan, ik heb op Youtube wel een verschrikkelijke Tjechische reclame gezien waarvoor ze Mardy Bum hadden verbouwd.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:36 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Arctic Monkeys word tegenwoordig vaak gebruikt als achtergrond deuntje bij programma's/reclames, the strokes hoor je ook nog wel is voorbij komen.
Linkjequote:Op maandag 16 juli 2007 17:40 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Nog niet eerder gehoord dan, ik heb op Youtube wel een verschrikkelijke Tjechische reclame gezien waarvoor ze Mardy Bum hadden verbouwd.![]()
Perfecte kindertjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
Linkje. Net genoeg noten veranderd om geen schade-claim aan hun broek te krijgen. Wist je dat Nederland een van de weinige landen/het enige land (?) in Europa is waar je voor een reclame een bestaande compositie mag naspelen, zonder de artiest te hoeven te betalen?
Whehe, wat slecht.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
Linkje. Net genoeg noten veranderd om geen schade-claim aan hun broek te krijgen. Wist je dat Nederland een van de weinige landen/het enige land (?) in Europa is waar je voor een reclame een bestaande compositie mag naspelen, zonder de artiest te hoeven te betalen?
Ik vind zo'n gelikte gitaar-solo ook totaal niet tof bij dit nummer.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef Anne04 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BOcDaBsDkEI
Tom Jones is één ding, maar waarom zingen de sugababes dit in hemelsnaam?![]()
Hij maakt eigenlijk best veel grapjes, vooral in interviews. Maar ook op het podium, jammer dat er vaak weinig van te verstaan isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:18 schreef TC03 het volgende:
Welk nummer was dat ook alweer op Glastonbury, dat Alex zei 'thumbs up everybody' wat eigenlijk niet moest ofzo. Vond ik wel een lawlerfilmpje omdat ie normaal nooit grapjes maakt.
Oh okay, bedankt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:29 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hij maakt eigenlijk best veel grapjes, vooral in interviews. Maar ook op het podium, jammer dat er vaak weinig van te verstaan is...
Thumbs up!
Het zit wat later in het filmpje, omdat op de geknipte versie van FA op YouTube het er af is geknipt...
Haha, had ik je valse hoop gegevenquote:
Nee hoor, er stond altijd al 5:15.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:49 schreef mindgames het volgende:
[..]
Haha, had ik je valse hoop gegeven?
Ooooh, 505. Ja, ja... Ik had eerst een typfout gemaakt....5:05....toen snel edit....vandaar...
Inderdaad, op mtv hebben ze het begin van Mardy Bum gebruikt bij the hole-in-one-challenge.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:36 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Arctic Monkeys word tegenwoordig vaak gebruikt als achtergrond deuntje bij programma's/reclames, the strokes hoor je ook nog wel is voorbij komen.
Maar ik had héél snel ge-edit?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor, er stond altijd al 5:15.Maar schijnbaar had je ook een typefout gemaakt.
mindgames, ff iets tussendoor..quote:
Irritant he, begon me er ook aan te ergeren. En daarvoor de hele tijd Coparck, met hetzelfde riedeltjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:33 schreef Leonos het volgende:
Gister bij de tour de france bij elke samenvatting van de eindsprint hoorde je Brianstorm.
Na 6x achterelkaar word je het best zat
Dat is elke keer weer een verrassingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
mindgames, ff iets tussendoor..
Jij besteld toch ook wel eens vinyl via ebay? Hoe lang doet het er ongeveer over voor je het krijgt? Ik heb nu wat gekocht, maar vraag me af wanneer ik het kan verwachten.
En zo kwam ik er dus achter wat een 'tatty sette' was. Een smoezelig bankstel, zo heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:55 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik heb de lyrics van The Bakery maar opgezocht, ik heb zo vaak teruggespoeld om dat tweede zinnetje te kunnen verstaan.Maar het was dus 'or sat on a tatty seatee'. Waarom ook niet.
Die B-sides.![]()
Ik wist eerst ook niet wat Teddy Picker en Balaclava betekenden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
En zo kwam ik er dus achter wat een 'tatty sette' was. Een smoezelig bankstel, zo heb ik mij laten vertellen.
wat betekend Balaclavaquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:04 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook niet wat Teddy Picker en Balaclava betekenden.
Balaclava vind ik nou zo'n geweldig woord.![]()
Bivakmuts!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
wat betekend Balaclava?
was dat niet eten ofso?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:13 schreef TC03 het volgende:
Wat betekent Teddy Picker dan [afbeelding]
Je leert zo wel leuk plat Engels als je veel naar AM luistert.quote:
Teksten van AM verstaan was al niet mijn sterkste puntquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
'Let's have a game on a Teddy Picker.'
Apart.![]()
Zei hij nou 'like a fading... tree'?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Interviewtje op youtube.
http://youtube.com/watch?v=DdVi366TQog
Wel lekker lomp
Die O 'malley is ook zo'n droogkloot
Ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:07 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Zei hij nou 'like a fading... tree'?![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja.
Ik kwam ook een ander interview tegen waarin de drummers iets zat te vertellen. Hij zei: "Last night, ..." waarna Alex inviel en zei: "These two bouncers..."
hadden ze niet gezegt dat ze interviews stom vondenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Interviewtje op youtube.
http://youtube.com/watch?v=DdVi366TQog
Wel lekker lomp
Die O 'malley is ook zo'n droogkloot
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja.
Ik kwam ook een ander interview tegen waarin de drummers iets zat te vertellen. Hij zei: "Last night, ..." waarna Alex inviel en zei: "These two bouncers..."
Pardon? Ik dacht dat ze zo anti-stadion waren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:27 schreef mindgames het volgende:
Arctic Monkeys spelen vanavond en morgenavond voor het eerst in een stadion! Twee grote shows in Lancashire County Cricket Ground in Old Trafford, Manchester. Het is hun eigen festival, met Amy Winehouse, Supergrass en The Coral. Ja, mensen: Amy Winehouse is ook daadwerkelijk verschenen op het podium, afgelopen middag. Ik vraag me af wat voor een bijzondere setlist ze dit keer hebben. Hopelijk een keer B-kantjes enzo. Kunnen ze Glastonbury overtreffen? Ik gok trouwens op een DVD-registratie van dit optreden.
[afbeelding]
Ik hoop dat het hierbij blijftquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:05 schreef mindgames het volgende:
Ze hebben tot nu toe alleen nog maar in kleine zaaltjes of in semi-kleine zaaltjes (zoals de Melkweg Max) gespeeld. En natuurlijk op de grootste festivals ter wereld. Ik heb begrepen dat deze 2 stadionconcerten er zijn zodat iedereen in Engeland eindelijk eens een kans krijgt om ze live te zien. Er zijn zo weinig kaarten voor elke tour, en er zijn zo veel mensen die ze willen zien... Al die mensen die al die tijd naast kaarten hebben gegrepen, kunnen voor dit optreden makkelijk aan kaarten kopen.
Vorige zondag nog in de "Arena van Nimes" gezienquote:Op zondag 29 juli 2007 00:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hierbij blijft
Niet dat ze opeens in de Arena staan volgend jaar oid.
Hoe groot is dat?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:41 schreef Manggis het volgende:
[..]
Vorige zondag nog in de "Arena van Nimes" gezien![]()
Was nog lang niet uitverkocht, ach die Fransen weten niet wat ze missen..
Wat dat betreft snap ik het ook wel, maar als ze eerst telkens lopen te verkondigen nooit in grote zalen en stadions te spelen dan is het niet gek dat ik nu vreemd op kijk. Daarom ben ik ook benieuwd of ze die lijn voort gaan zetten. Ik heb zelf ook een hekel aan grotere zalen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:10 schreef mindgames het volgende:
Kom op, ze konden al vanaf eind 2005 een zaal à la HMH 3 keer uitverkopen. Al die tijd hebben ze gewoon in kleine/semi-kleine zaaltjes gestaan. Ik neem het ze dus niet kwalijk dat ze nu eens een stadionoptreden doen om hun fans tegemoet te komen.
Waar zou het over gaan?quote:He looks as if he hasnt slept, his hair is purposely unkept
And then he knew his people wept, when you crafted your plan
The shadows underneath the eyes, and everywhere the bastard lies
My lack of Proof is your disguise, you won't remember me.
There's nothing really I can say, but sorry mate and walk away
I could be wrong unless you play your game,
this world is full of most unkind
and horrible is redefined, I can't imagine that you'd mind at all.
You're lying again, your conscience aint your friend
and the only thing your sorting out is your imagination.
Lying again your conscience aint your friend
and the only thing your sorting out is your imagination
Is he really on the street, desperation or deceit?
and what he's wearing on his feet won't solve our mystery, and i am baffled by how you stand there,
soaking it in
and do you hide your identity where you hide your grin,
better hide your grin
Shadows underneath the eyes, everywhere the bastard lies
My lack of Proof is your disguise, you won't remember me
There's nothing really I can say, but sorry mate and walk away
I could be wrong unless you play your game
this world is full of most unkind
and horrible is redefined
I can't imagine that you'd mind at all
You're lying again, your conscience is your friend
Lying again your conscience is your friend
Zeker een gave locatie voor concerten! In het voor-voor-programma stond Albert Hammond Jr, ook erg leuk! Voor het concert nog rond de arena gespot! Ik was ook 'in de buurt', toen zag ik ineens die poster hangen, meteen kaartjes gehaald natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 13:32 schreef bloodymary het volgende:
Wat gaaf dat je daar in Nimes AM en AF hebt gezien. En dat ze nog wel 505 speelden! Ben in die arena nog eens naar Jamiroquai geweest in 1997. Die trad daar toevallig op toen wij daar waren. Echt een gave locatie voor concerten he!
Gaat het niet om 'Teddy Picker''s "Save a Prayer, save it 'til the morning after.." ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:37 schreef SnowCockroach het volgende:
Toen ik in de auto 'Fake Tales of San Francisco' op had staan meende m'n moeder dat ze een of meer regels uit een ander nummer uit haar tijd ('70, '80) hadden gebruikt. Kan dat kloppen? Ik geloof er geen zak van.![]()
Volgens de mannen zelf paste het nummer niet goed tussen de andere nummers op de plaat. Het was "een zeer moeilijke beslissing". Nu las ik laatst zelfs dat ze over 20 jaar herinnerd willen worden als een band die hun beste nummer als willekeurig B-kantje hebben uitgebrachtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:16 schreef Larsch het volgende:
Arctic Monkeys - What If You Were Right The First Time?. <3 Mijn nieuwe favoriete nummer van de Aapjes. Wat een geweldig nummer, zo zonde dat die niet op Favourite Worst Nightmare staat. ;-;
Ze hebben sinds 2005 non-stop getourd, alleen pauze genomen om hun platen op te nemen, hebben om de 3 maanden nieuwe nummers uitgebracht, en nóg vraag je om een derde albumquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:19 schreef Merkie het volgende:
Waar blijft het derde album [afbeelding]
Zijn we het daar gelukkig over eensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:32 schreef mindgames het volgende:
[..]
Maar ik snap je wel.... Waar blijft dat derde album?
Nee, het is ergens aan het begin van Fake Tales.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:01 schreef mindgames het volgende:
[..]
Gaat het niet om 'Teddy Picker''s "Save a Prayer, save it 'til the morning after.." ?
Jaaa, en dan vooral rond 3:10.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:38 schreef Merkie het volgende:
Dat stukje na 2:45 van Leave Before The Lights Come On is zo stoer [afbeelding] .
Bron.quote:Arctic Monkeys-frontman Alex Turner lijkt me een mannetje dat amper kan stil zitten. Hij schreef in korte tijd twee erg goede albums bij elkaar en de afgelopen maanden hebben voor de Monkeys vooral in het teken gestaan van toeren gestaan, met grote festivals als Pinkpop, Rock Werchter en kers op de taart Glastonbury. Dus is het tijd voor wat anders in de agenda, moet Turner gedacht hebben. Want later deze maand duikt hij de studio in om een album te gaan maken met een oude vriend, Miles Kane uit The Rascals. Kane en Turner raakten bevriend toen Kane's vorige bandje The Little Flames meerdere malen het voorprogramma van de Arctic Monkeys deed.
Daarnaast mocht Kane een paar mopjes gitaar spelen op de jongste Monkeys-plaat Favourite Worst Nightmare en vergezelde hij de band op het podium om toetsen te spelen tijdens 505.
Turner en Kane verblijven half augustus twee weken in Frankrijk voor hun project. James Ford, de ene helft van Simian Mobile Disco, zal net als bij Favourite Worst Nightmare optreden als producer. "Miles en ik zullen alle zang en gitaar- en baspartijen voor onze rekening nemen'', vertelt de Arctic Monkeys-frontman. "We willen de boel zoveel mogelijk live inspelen en later misschien nog wat strijkers toevoegen."
Een naam voor het project is er nog niet, maar daar wordt hard over nagedacht. The Rascals zijn nu nog bezig met de opnames van hun debuut-EP, daarna is het voor Miles Kane op naar Frankrijk. De verwachting is dat de samenwerking in de eerste helft van 2008 het levenslicht ziet, maar niet voordat het debuutalbum van The Rascals is verschenen.
Yes, Miles Kane zit in The Little Flames. Die band is sinds een paar maanden uit elkaar. Hij heeft een nieuwe band gevormd, genaamd The Rascals. Maar ik geloof dat de helft van The Little Flames nu in The Rascals zit, of zoiets.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:32 schreef SnowCockroach het volgende:
Hij is toch van die band van 'Put Your Dukes Up John'?
Hmm, ik zal er eens wat van luisteren. Put Your Dukes Up John is echt vet, de versie van Arctic Monkeys dan. Origineel ken ik nog niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:44 schreef mindgames het volgende:
[..]
Yes, Miles Kane zit in The Little Flames. Die band is sinds een paar maanden uit elkaar. Hij heeft een nieuwe band gevormd, genaamd The Rascals. Maar ik geloof dat de helft van The Little Flames nu in The Rascals zit, of zoiets.
Nou ja, ik had al eerder willen melden dat 'Teddy Picker' de nieuwe single wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |