Pardon? Ik dacht dat ze zo anti-stadion waren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:27 schreef mindgames het volgende:
Arctic Monkeys spelen vanavond en morgenavond voor het eerst in een stadion! Twee grote shows in Lancashire County Cricket Ground in Old Trafford, Manchester. Het is hun eigen festival, met Amy Winehouse, Supergrass en The Coral. Ja, mensen: Amy Winehouse is ook daadwerkelijk verschenen op het podium, afgelopen middag. Ik vraag me af wat voor een bijzondere setlist ze dit keer hebben. Hopelijk een keer B-kantjes enzo. Kunnen ze Glastonbury overtreffen? Ik gok trouwens op een DVD-registratie van dit optreden.
[afbeelding]
Ik hoop dat het hierbij blijftquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:05 schreef mindgames het volgende:
Ze hebben tot nu toe alleen nog maar in kleine zaaltjes of in semi-kleine zaaltjes (zoals de Melkweg Max) gespeeld. En natuurlijk op de grootste festivals ter wereld. Ik heb begrepen dat deze 2 stadionconcerten er zijn zodat iedereen in Engeland eindelijk eens een kans krijgt om ze live te zien. Er zijn zo weinig kaarten voor elke tour, en er zijn zo veel mensen die ze willen zien... Al die mensen die al die tijd naast kaarten hebben gegrepen, kunnen voor dit optreden makkelijk aan kaarten kopen.
Vorige zondag nog in de "Arena van Nimes" gezienquote:Op zondag 29 juli 2007 00:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hierbij blijft
Niet dat ze opeens in de Arena staan volgend jaar oid.
Hoe groot is dat?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:41 schreef Manggis het volgende:
[..]
Vorige zondag nog in de "Arena van Nimes" gezien![]()
Was nog lang niet uitverkocht, ach die Fransen weten niet wat ze missen..
Wat dat betreft snap ik het ook wel, maar als ze eerst telkens lopen te verkondigen nooit in grote zalen en stadions te spelen dan is het niet gek dat ik nu vreemd op kijk. Daarom ben ik ook benieuwd of ze die lijn voort gaan zetten. Ik heb zelf ook een hekel aan grotere zalen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:10 schreef mindgames het volgende:
Kom op, ze konden al vanaf eind 2005 een zaal à la HMH 3 keer uitverkopen. Al die tijd hebben ze gewoon in kleine/semi-kleine zaaltjes gestaan. Ik neem het ze dus niet kwalijk dat ze nu eens een stadionoptreden doen om hun fans tegemoet te komen.
Waar zou het over gaan?quote:He looks as if he hasnt slept, his hair is purposely unkept
And then he knew his people wept, when you crafted your plan
The shadows underneath the eyes, and everywhere the bastard lies
My lack of Proof is your disguise, you won't remember me.
There's nothing really I can say, but sorry mate and walk away
I could be wrong unless you play your game,
this world is full of most unkind
and horrible is redefined, I can't imagine that you'd mind at all.
You're lying again, your conscience aint your friend
and the only thing your sorting out is your imagination.
Lying again your conscience aint your friend
and the only thing your sorting out is your imagination
Is he really on the street, desperation or deceit?
and what he's wearing on his feet won't solve our mystery, and i am baffled by how you stand there,
soaking it in
and do you hide your identity where you hide your grin,
better hide your grin
Shadows underneath the eyes, everywhere the bastard lies
My lack of Proof is your disguise, you won't remember me
There's nothing really I can say, but sorry mate and walk away
I could be wrong unless you play your game
this world is full of most unkind
and horrible is redefined
I can't imagine that you'd mind at all
You're lying again, your conscience is your friend
Lying again your conscience is your friend
Zeker een gave locatie voor concerten! In het voor-voor-programma stond Albert Hammond Jr, ook erg leuk! Voor het concert nog rond de arena gespot! Ik was ook 'in de buurt', toen zag ik ineens die poster hangen, meteen kaartjes gehaald natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 13:32 schreef bloodymary het volgende:
Wat gaaf dat je daar in Nimes AM en AF hebt gezien. En dat ze nog wel 505 speelden! Ben in die arena nog eens naar Jamiroquai geweest in 1997. Die trad daar toevallig op toen wij daar waren. Echt een gave locatie voor concerten he!
Gaat het niet om 'Teddy Picker''s "Save a Prayer, save it 'til the morning after.." ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:37 schreef SnowCockroach het volgende:
Toen ik in de auto 'Fake Tales of San Francisco' op had staan meende m'n moeder dat ze een of meer regels uit een ander nummer uit haar tijd ('70, '80) hadden gebruikt. Kan dat kloppen? Ik geloof er geen zak van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |