Nog niet eerder gehoord dan, ik heb op Youtube wel een verschrikkelijke Tjechische reclame gezien waarvoor ze Mardy Bum hadden verbouwd.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:36 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Arctic Monkeys word tegenwoordig vaak gebruikt als achtergrond deuntje bij programma's/reclames, the strokes hoor je ook nog wel is voorbij komen.
Linkjequote:Op maandag 16 juli 2007 17:40 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Nog niet eerder gehoord dan, ik heb op Youtube wel een verschrikkelijke Tjechische reclame gezien waarvoor ze Mardy Bum hadden verbouwd.![]()
Perfecte kindertjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
Linkje. Net genoeg noten veranderd om geen schade-claim aan hun broek te krijgen. Wist je dat Nederland een van de weinige landen/het enige land (?) in Europa is waar je voor een reclame een bestaande compositie mag naspelen, zonder de artiest te hoeven te betalen?
Whehe, wat slecht.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
Linkje. Net genoeg noten veranderd om geen schade-claim aan hun broek te krijgen. Wist je dat Nederland een van de weinige landen/het enige land (?) in Europa is waar je voor een reclame een bestaande compositie mag naspelen, zonder de artiest te hoeven te betalen?
Ik vind zo'n gelikte gitaar-solo ook totaal niet tof bij dit nummer.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef Anne04 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BOcDaBsDkEI
Tom Jones is één ding, maar waarom zingen de sugababes dit in hemelsnaam?![]()
Hij maakt eigenlijk best veel grapjes, vooral in interviews. Maar ook op het podium, jammer dat er vaak weinig van te verstaan isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:18 schreef TC03 het volgende:
Welk nummer was dat ook alweer op Glastonbury, dat Alex zei 'thumbs up everybody' wat eigenlijk niet moest ofzo. Vond ik wel een lawlerfilmpje omdat ie normaal nooit grapjes maakt.
Oh okay, bedankt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:29 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hij maakt eigenlijk best veel grapjes, vooral in interviews. Maar ook op het podium, jammer dat er vaak weinig van te verstaan is...
Thumbs up!
Het zit wat later in het filmpje, omdat op de geknipte versie van FA op YouTube het er af is geknipt...
Haha, had ik je valse hoop gegevenquote:
Nee hoor, er stond altijd al 5:15.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:49 schreef mindgames het volgende:
[..]
Haha, had ik je valse hoop gegeven?
Ooooh, 505. Ja, ja... Ik had eerst een typfout gemaakt....5:05....toen snel edit....vandaar...
Inderdaad, op mtv hebben ze het begin van Mardy Bum gebruikt bij the hole-in-one-challenge.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:36 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Arctic Monkeys word tegenwoordig vaak gebruikt als achtergrond deuntje bij programma's/reclames, the strokes hoor je ook nog wel is voorbij komen.
Maar ik had héél snel ge-edit?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor, er stond altijd al 5:15.Maar schijnbaar had je ook een typefout gemaakt.
mindgames, ff iets tussendoor..quote:
Irritant he, begon me er ook aan te ergeren. En daarvoor de hele tijd Coparck, met hetzelfde riedeltjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:33 schreef Leonos het volgende:
Gister bij de tour de france bij elke samenvatting van de eindsprint hoorde je Brianstorm.
Na 6x achterelkaar word je het best zat
Dat is elke keer weer een verrassingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
mindgames, ff iets tussendoor..
Jij besteld toch ook wel eens vinyl via ebay? Hoe lang doet het er ongeveer over voor je het krijgt? Ik heb nu wat gekocht, maar vraag me af wanneer ik het kan verwachten.
En zo kwam ik er dus achter wat een 'tatty sette' was. Een smoezelig bankstel, zo heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:55 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik heb de lyrics van The Bakery maar opgezocht, ik heb zo vaak teruggespoeld om dat tweede zinnetje te kunnen verstaan.Maar het was dus 'or sat on a tatty seatee'. Waarom ook niet.
Die B-sides.![]()
Ik wist eerst ook niet wat Teddy Picker en Balaclava betekenden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
En zo kwam ik er dus achter wat een 'tatty sette' was. Een smoezelig bankstel, zo heb ik mij laten vertellen.
wat betekend Balaclavaquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:04 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook niet wat Teddy Picker en Balaclava betekenden.
Balaclava vind ik nou zo'n geweldig woord.![]()
Bivakmuts!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
wat betekend Balaclava?
was dat niet eten ofso?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:13 schreef TC03 het volgende:
Wat betekent Teddy Picker dan [afbeelding]
Je leert zo wel leuk plat Engels als je veel naar AM luistert.quote:
Teksten van AM verstaan was al niet mijn sterkste puntquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
'Let's have a game on a Teddy Picker.'
Apart.![]()
Zei hij nou 'like a fading... tree'?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Interviewtje op youtube.
http://youtube.com/watch?v=DdVi366TQog
Wel lekker lomp
Die O 'malley is ook zo'n droogkloot
Ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:07 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Zei hij nou 'like a fading... tree'?![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja.
Ik kwam ook een ander interview tegen waarin de drummers iets zat te vertellen. Hij zei: "Last night, ..." waarna Alex inviel en zei: "These two bouncers..."
hadden ze niet gezegt dat ze interviews stom vondenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Interviewtje op youtube.
http://youtube.com/watch?v=DdVi366TQog
Wel lekker lomp
Die O 'malley is ook zo'n droogkloot
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja.
Ik kwam ook een ander interview tegen waarin de drummers iets zat te vertellen. Hij zei: "Last night, ..." waarna Alex inviel en zei: "These two bouncers..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |