En zo kwam ik er dus achter wat een 'tatty sette' was. Een smoezelig bankstel, zo heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:55 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik heb de lyrics van The Bakery maar opgezocht, ik heb zo vaak teruggespoeld om dat tweede zinnetje te kunnen verstaan.Maar het was dus 'or sat on a tatty seatee'. Waarom ook niet.
Die B-sides.![]()
Ik wist eerst ook niet wat Teddy Picker en Balaclava betekenden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
En zo kwam ik er dus achter wat een 'tatty sette' was. Een smoezelig bankstel, zo heb ik mij laten vertellen.
wat betekend Balaclavaquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:04 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook niet wat Teddy Picker en Balaclava betekenden.
Balaclava vind ik nou zo'n geweldig woord.![]()
Bivakmuts!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
wat betekend Balaclava?
was dat niet eten ofso?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:13 schreef TC03 het volgende:
Wat betekent Teddy Picker dan [afbeelding]
Je leert zo wel leuk plat Engels als je veel naar AM luistert.quote:
Teksten van AM verstaan was al niet mijn sterkste puntquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
'Let's have a game on a Teddy Picker.'
Apart.![]()
Zei hij nou 'like a fading... tree'?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Interviewtje op youtube.
http://youtube.com/watch?v=DdVi366TQog
Wel lekker lomp
Die O 'malley is ook zo'n droogkloot
Ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:07 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Zei hij nou 'like a fading... tree'?![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja.
Ik kwam ook een ander interview tegen waarin de drummers iets zat te vertellen. Hij zei: "Last night, ..." waarna Alex inviel en zei: "These two bouncers..."
hadden ze niet gezegt dat ze interviews stom vondenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Interviewtje op youtube.
http://youtube.com/watch?v=DdVi366TQog
Wel lekker lomp
Die O 'malley is ook zo'n droogkloot
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja.
Ik kwam ook een ander interview tegen waarin de drummers iets zat te vertellen. Hij zei: "Last night, ..." waarna Alex inviel en zei: "These two bouncers..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |