Hmm.. niet echt een antwoord op mijn vraag, maar vooruit, ik zal het ermee doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zie 't internet toch meer als een extraatje voor de computer. Een handigheidje. Onmisbaar, dat wel, maar toch.
Diegene waarmee ik vrienden heb gemaakt, die deelt met mij dezelfde hobby, en woont ook in dezelfde stad als ik
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmm.. niet echt een antwoord op mijn vraag, maar vooruit, ik zal het ermee doen
truste![]()
hoe vaak zou ik dat nog zeggen vanaaf?
Ik had dit er ook aan toegevoegd:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
truste![]()
quote:Ik heb wel iemand ontmoet om ZO'N soort vriendschap wil opbouwen, maar ik weet nu even niet meer hoe ik met die jongen in contact kan komen.
Ben ik blij dat jij niet weet waar mijn huis woont...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet slapen vanacht![]()
Dussssss ...ken je net zo goed een wijntje pakken en klessen![]()
Je bent hem uit het oog verloren? Of twijfel je aan de aanpak?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik had dit er ook aan toegevoegd:
[..]
Maar wees eerlijk, nu mis je je wijntje en kletsen, maar zit opgescheept met een nachtmerriequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:48 schreef DR34M3R het volgende:
help...
[..]
Ben ik blij dat jij niet weet waar mijn huis woont...
Nee hoor.. ik weet waar ik over ga dromen.. en dat is allesbehalve een nachtmerriequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, nu mis je je wijntje en kletsen, maar zit opgescheept met een nachtmerrie![]()
![]()
![]()
Ik zat net al te kijken... wanneer is die veranderd? Hij is wel mooiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik vind bovenstaande foto gaaaaaaaf !!!!
ik mis in bovenstaand overzicht nog de booz voorzieningquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
dat laatste
We zijn wel eens buitengaats geweest, maar dat vergde goede planning m.b.t. weer e.d.
't is namelijk geen zeewaardig schip.
Dat wil je graagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik weet waar ik over ga dromen.. en dat is allesbehalve een nachtmerrie
ja vandaag is u niet op zo'n geloofwaardigstquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
truste![]()
Fotografie heb ik als hobby, maar deze plaat is eg wel mooi!!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zat net al te kijken... wanneer is die veranderd? Hij is wel mooi
Eigenlijk beidenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent hem uit het oog verloren? Of twijfel je aan de aanpak?
Hey stroek! wat doe jij nog hier op dit tijdstip? Moet de topic-opa niet al lang in bed liggen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis in bovenstaand overzicht nog de booz voorziening![]()
Daar hoef je je echt niet ongerust over te makenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis in bovenstaand overzicht nog de booz voorziening![]()
die heeft zijn avond dutje op de bank achter de tv alweer achter de kiezenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey stroek! wat doe jij nog hier op dit tijdstip? Moet de topic-opa niet al lang in bed liggen?
Trustequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
maar goed, ik ga nu echt slapen.
tot morgen
B r a a a a a n dquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
tot morgen
ik geloof er nog steeds niets vanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
tot morgen
pestkopquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
B r a a a a a n d
Ze werd badend in het zweet wakker![]()
![]()
![]()
bij een buitengaatse tocht natuurlijk wel, want dan kan je niet even aanleggen en bijbunkerenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar hoef je je echt niet ongerust over te maken
Dank je..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik vind bovenstaande foto gaaaaaaaf !!!!
Bijbunkeren vergt altijd planning.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij een buitengaatse tocht natuurlijk wel, want dan kan je niet even aanleggen en bijbunkeren![]()
Getver, zo kun je toch niet naar foto's kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je..
En ik heb die foto geselecteerd, zonder ook maar enigszins kijk/gevoel te hebben voor dergelijks. Puur theoretisch bepaald.
Ik bekijk altijd alles tegelijk gevoelsmatig en 'theoretisch'. In dit geval dus enkel theoretisch.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver, zo kun je toch niet naar foto's kijken![]()
Vanitas bedoelt dat we zo'n feauteau minder op het effect kunnen beoordelen dan een echte Lesbeauquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver, zo kun je toch niet naar foto's kijken![]()
en toch ben ik al uitgelogd inmiddels.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt nog steeds een blauw plusje en geen rood minnetje![]()
en je pm dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en toch ben ik al uitgelogd inmiddels.
*nog een stapje verder weg doet van pc*
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanitas bedoelt dat we zo'n feauteau minder op het effect kunnen beoordelen dan een echte Lesbeau![]()
nog net... maar ik moet echt gaan slapen, heb een heel druk weekend voor de boeg..quote:
*weltrustenkusje geef*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nog net... maar ik moet echt gaan slapen, heb een heel druk weekend voor de boeg..
Maandag moet het huis pico bello in orde zijn voor de brochure, en morgenavond wil ik nog naar de kermis...
*met pijn in hart weg gaat*
Nou moeten we nog even in een rij gaan staan en zwaaien en tot morgen roepen ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nog net... maar ik moet echt gaan slapen, heb een heel druk weekend voor de boeg..
Maandag moet het huis pico bello in orde zijn voor de brochure, en morgenavond wil ik nog naar de kermis...
Tssssss ... foto=foto. Hoe geaard dan ook. Gevoelsmatig spreekt dit toch altijd aan, of juist niet. Net naar gelangquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanitas bedoelt dat we zo'n feauteau minder op het effect kunnen beoordelen dan een echte Lesbeau![]()
Maar dan wel vort, hup en wegwezen hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Staat het huis er dan nog wel?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja want van goed slapen zal het de komende 2 weken wel weer niet komen bij jouwquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou, ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga naar bed![]()
![]()
Goeiemorgen... Slaap jij wel ooit?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Ik moest iets doen afgelopen nacht, maar was het vergeten. Schiet me nog wel te binnen.
Ik heb 112 gebeld vanacht en doorgegeven dat je huis in de hens stond. Maar die gasten waren eigenwijs,zeiden dat het maar een droom was.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:05 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgenheerlijk geslapen, maar wel kort...
Nog iemand meer wakker?
Zo hee, zo vroeg al?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:01 schreef maedel het volgende:
zo, daar is maedel weer!
Fris en fruitig en al naar de bakker geweest en al!![]()
de bakker is hier om 7.15 al open.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Heb je nu niet per ongeluk het verkeerde brood meegenomen?![]()
goedemorgen maedelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:01 schreef maedel het volgende:
zo, daar is maedel weer!
Fris en fruitig en al naar de bakker geweest en al!![]()
Nee, herken het wel. Ik moest eerder ff met lift naar beneden, om 50 meter verderop bij bakker ook zo vroeg brood te halen. Heerlkijk die luchtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:09 schreef maedel het volgende:
[..]
de bakker is hier om 7.15 al open.
Dan moet je er ook bij zijn, want 2 uur later is al heel veel op.
Ja, onvoorstelbaar, ik weet het...![]()
Lekker is dat heh?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:24 schreef maedel het volgende:
ik woon erg dicht bij de bakker, als ik in de achtertuin ga staan ruik ik het versgebakken brood 's morgens
Espresso graagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
d'r gebeurt hier zo maar weinig...
Dat ontbijt is intussen toch wel genuttigd zeker?
Och.. verrek...er is geen koffie hier
* vlug koffie en thee zet
Je bent eng...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg wel en gelukkig maar.
Maar thnx voor je aanbod...3 zoetjes er in graag.![]()
Mijn bakkertje is er mee opgehoudenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nee, herken het wel. Ik moest eerder ff met lift naar beneden, om 50 meter verderop bij bakker ook zo vroeg brood te halen. Heerlkijk die lucht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar verder een uitzonderlijk goed boek, hoor. Las echt lekker weg
. Wat zal ik nu eens gaan lezen? Iemand nog leuke lesboboekentips? "Vingervlug" is uitgeleend bij de bieb, zie ik
.
[ Bericht 2% gewijzigd door Viking84 op 07-07-2007 11:42:14 ]Niet meer actief op Fok!
Jah, met gekookte melk, dat dermate gekookt is dat er een schuimlaagje op zitquote:
Zoetjes?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Maar thnx voor je aanbod...3 zoetjes er in graag.![]()
Je doet er gewoon helemaal geen zoetigheid in!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg nie. Een mens moet tenslotte aan de lijn denken![]()
Proesssssst ...ik begreep je wel hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je doet er gewoon helemaal niks in!![]()
Hoi Vikingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:22 schreef Viking84 het volgende:@ foto in OP!
Vanochtend Fluwelen Begeerte uitgelezen. Meesterlijk boek, al vond ik de verfilming beter, logischer. Bepaalde details waren anders en bepaalde dingen die in het boek door de ene persoon gezegd / gedaan werden, werden in de film door een andere persoon gezegd / gedaan en bepaalde dingen zag ik Nan eerder doen dan Florence, bijvoorbeeld:
dat hoort bij de periode waar je in zitquote:
gek mens... Alhoewel, ik doe het wel ja...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:54 schreef maedel het volgende:
[..]
dat hoort bij de periode waar je in zit
Shoppen en benen scheren
de rosé van gisteren smaakt naar meer ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Nou ja, hup in bad maar weer dan, benen scheren en dan naar mijn zusje.
Misschien straks samen nog wel even naar de kermis, lekker terrasje pikken
Ik zei toch dat ik weet wat je meemaaktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
gek mens... Alhoewel, ik doe het wel ja...
je wilt het toch graag weer even over piemels hebben?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gedroomd. Maar ik kan hier niet vertellen waar het over gaat zolang Maedel er is
Hoezo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@Maedel, zou je zo lief zijn om even de andere kant op te kijken?
Naja, ik heb jullie toch ook een leuk niet OP-plaatje bezorgd?quote:
ja, en voor piemels moet je ergens anders naartoe.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, ik heb jullie toch ook een leuk niet OP-plaatje bezorgd?
Kleine moeite...![]()
Nee, clownsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef maedel het volgende:
[..]
je wilt het toch graag weer even over piemels hebben?
Ik zou zeggen, post een linkje![]()
Ik heb activia yoghurt gegeten, en nu ben ik misselijk zeg...
sorry, maar daar word ik dus echt serieus heel erg pissig van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Béétje ruimdenkend zijn, Maedel, béétje ruimdenkend.
Toe?
ja, daar word ik ook misselijk van, maar da's niet zo erg als een piemelquote:
Daarom. Ik stuur Dreamer wel een mailtjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, daar word ik ook misselijk van, maar da's niet zo erg als een piemel
Al goed, al goed, ik ben al weg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:28 schreef maedel het volgende:
[..]
sorry, maar daar word ik dus echt serieus heel erg pissig van.![]()
Dat je een L-reeks hebt en omdat daar ook een homo in rondhangt je het dan maar over piemels moet gaan hebben valt echt helemaal niet meer onder ruimdenkendheid.
Dat slaat echt helemaal fucking nergens op.
je hoeft niet weg, je moet alleen niet beweren dat ik niet ruimdenkend ben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Al goed, al goed, ik ben al weg.
wat is dit nu?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Verwijder me nou maar gewoon uit de L, ik heb geen zin om hier 'gedoogd' te worden.
Het is júllie topic, júllie maken er dan ook maar wat van.
Ik heb er iig geen zin meer in, trouwens, sowieso niet meer in deze hele site.
Lieve mensen.... dit is toch niet nodig... kom op, ik dacht dat we elkaar hier nemen zoals we zijn?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Verwijder me nou maar gewoon uit de L, ik heb geen zin om hier 'gedoogd' te worden.
Het is júllie topic, júllie maken er dan ook maar wat van.
Ik heb er iig geen zin meer in, trouwens, sowieso niet meer in deze hele site.
dacht ik ook... Meestal is het ook wel zo hoor. Maar ja, maedel en vani, als die hun dag niet hebben en dan ook nog tegengestelde gedachten hebben... dat is blijkbaar geen goede combi.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
D8 dat het hier gezellig was ...:-(
Ja we houden gewoon Vanitas z'n avatar in elk geval tot na zijn terugkeer van die boottocht in de Lquote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dacht ik ook... Meestal is het ook wel zo hoor. Maar ja, maedel en vani, als die hun dag niet hebben en dan ook nog tegengestelde gedachten hebben... dat is blijkbaar geen goede combi.
Maar dat maken ze binnenkort weer goed hoor, zeker weten.
Hey Dromertjequote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dacht ik ook... Meestal is het ook wel zo hoor. Maar ja, maedel en vani, als die hun dag niet hebben en dan ook nog tegengestelde gedachten hebben... dat is blijkbaar geen goede combi.
Maar dat maken ze binnenkort weer goed hoor, zeker weten.
maar dat was juist het mooie hier van het L topic dat we zulks juist hier achterwege lieten, en ons op die manier wisten te onderscheiden van het H topic in ONZINquote:Op zondag 8 juli 2007 00:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Dromertje![]()
Meningsverschil mag er zijn, openstaan voor een ander zijn standpunten ook. Alleen ... valt niet altijd mee.![]()
Ego ff aan de kant zetten, ff helder denken![]()
Verschil van mening kan best, maar wel altijd met respect voor de ander. Het hoeft niet op deze manier uit de hand te lopen, zeker niet hier. Rellen mag, maar niet te... Ik mag maedel en vanitas ontzettend graag en ik hoop dat ze het bijleggen, wil geen van tweeën kwijt hier...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat was juist het mooie hier van het L topic dat we zulks juist hier achterwege lieten, en ons op die manier wisten te onderscheiden van het H topic in ONZIN
juist zullen we samen dan hier zondag weer een grote vredesconferentie maken om deze misverstanden uit de weg te ruimen?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Verschil van mening kan best, maar wel altijd met respect voor de ander. Het hoeft niet op deze manier uit de hand te lopen, zeker niet hier. Rellen mag, maar niet te... Ik mag maedel en vanitas ontzettend graag en ik hoop dat ze het bijleggen, wil geen van tweeën kwijt hier...
Op wat voor manier wil je dat doen? Nog vlug 3 pagina's volposten en een topic openen met aangepaste titel?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
juist zullen we samen dan hier zondag weer een grote vredesconferentie maken om deze misverstanden uit de weg te ruimen?
Ik ben hier toevallig terrecht gekomen, en had niet eens direct door waar ik was.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat was juist het mooie hier van het L topic dat we zulks juist hier achterwege lieten, en ons op die manier wisten te onderscheiden van het H topic in ONZIN
dat wordt dan wel hard doorwerken en de rosé laten staan het komende uurquote:Op zondag 8 juli 2007 00:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Op wat voor manier wil je dat doen? Nog vlug 3 pagina's volposten en een topic openen met aangepaste titel?
Waar je terecht gekomen bent? De fijnste topicreeks van heel fok!. Dat is alvast zeker. En iedereen hier zal dat beamen, want iedereen mag hier zichzelf zijn. Ongeacht geaardheid, sexe, ras of wat dan ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik ben hier toevallig terrecht gekomen, en had niet eens direct door waar ik was.Maar besef denk ik wel, dat daar waar persoonlijke meningen aangesproken worden,teveel mensen gelijk op de achterste poten staan en in verweer duiken
![]()
![]()
Lieverd, ik heb 3 glazen op... was aardig aangeschoten toen ik thuiskwam, maar net zo snel weer ontnuchterd toen ik de puinhoop hier ontdekte.. .quote:Op zondag 8 juli 2007 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan wel hard doorwerken en de rosé laten staan het komende uur![]()
da's juist het vreemde van het verhaal, ze zijn er alle twee al vanaf deel 1 bijgeweest, dus je zou zeggen dat ze elkaars nukken onderhand wel wistenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik ben hier toevallig terrecht gekomen, en had niet eens direct door waar ik was.Maar besef denk ik wel, dat daar waar persoonlijke meningen aangesproken worden,teveel mensen gelijk op de achterste poten staan en in verweer duiken
![]()
![]()
ja ik had ook zo iets, van als ik dat geweten had dan was ik eerder gekomen hier om de zaak te sussenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb 3 glazen op... was aardig aangeschoten toen ik thuiskwam, maar net zo snel weer ontnuchterd toen ik de puinhoop hier ontdekte.. .![]()
slaap lekker Dr34m3rquote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
Maar goed, ik ga mijn bed opzoeken, er eens rustig over dromen vannacht
welterusten en tot morgen![]()
Rustig dromen?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
Maar goed, ik ga mijn bed opzoeken, er eens rustig over dromen vannacht
welterusten en tot morgen![]()
Yep, dat zou je dan wel kunnen zeggen ...quote:Op zondag 8 juli 2007 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's juist het vreemde van het verhaal, ze zijn er alle twee al vanaf deel 1 bijgeweest, dus je zou zeggen dat ze elkaars nukken onderhand wel wisten
ieuw, nu komt Maedel hier natuurlijk helemaal niet meer posten gezien die banner die ik nu zie over Fok gamesquote:Op zondag 8 juli 2007 01:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nu kan ik wel gaan rellen, maar tis weekendddddddd![]()
Dussssss ... de tent gaat sluiten hiero. Nix geen rel en dus rustig vanaf nuquote:Op zondag 8 juli 2007 01:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ieuw, nu komt Maedel hier natuurlijk helemaal niet meer posten gezien die banner die ik nu zie over Fok games![]()
Of ze wacht gewoon totdat fok games dus stopt met die banner waarop nu een piem0l staat afgebeeldquote:Op zondag 8 juli 2007 02:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dussssss ... de tent gaat sluiten hiero. Nix geen rel en dus rustig vanaf nu![]()
Wat je rel noemt...quote:
Geldt ook voor Vanitasvanitatumetomniava!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal... Nou ja, allemaal... waar is iedereen?
Maedel, je lurkt vast mee... kom terug.. *puppyface trekt*
Dat spreekt voor zich. De reden dat ik tegen maedel sprak, was, dat ze normaal gesproken 's ochtends al hier is en nu niet...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geldt ook voor Vanitasvanitatumetomniava!!!![]()
Is ook vrouwenwerkquote:Op zondag 8 juli 2007 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. De reden dat ik tegen maedel sprak, was, dat ze normaal gesproken 's ochtends al hier is en nu niet...
Maar goed, verder met schoonmaken dus...![]()
mijn vrouw moest internettenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. De reden dat ik tegen maedel sprak, was, dat ze normaal gesproken 's ochtends al hier is en nu niet...
Dat was ik ook aan het doen ja.quote:Maar goed, verder met schoonmaken dus...![]()
* DR34M3R slaakt zucht van opluchtingquote:Op zondag 8 juli 2007 12:58 schreef maedel het volgende:
[..]
mijn vrouw moest internetten
[..]
Dat was ik ook aan het doen ja.
En wat die "rel" betreft. Ik ben op niemand boos, alleen word ik er dus wel nijdig van als ik er van beticht word niet ruimdenkend te zijn als ik niet zit te wachten op piemels in een Lesbo-reeks.
Ik bedoel, sorry hoor, maar wat is daar nou vreemd aan dat ik daar niet op zit te wachten?
Overal op de wereld en dus ook op fok vind ik het niet raar, maar hier dus wel.
Wat is daar in godesnaam zo raar aan? Leg dat eens uit?
Echt waar, zeggen dat iemand niet ruimdenkend is, is echt heel erg kwetsend. En dan word ik inderdaad heel giftig.
En achteraf ging het helemaal niet over piemels, maar over een overjarige clown. Als ik het goed begrepen heb.
Weet je wat echt erg (goor) zou zijn? Een overjarige clown, met een blote piemel![]()
![]()
![]()
Ik denk anders heel helder in deze hoor...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Dromertje![]()
Meningsverschil mag er zijn, openstaan voor een ander zijn standpunten ook. Alleen ... valt niet altijd mee.![]()
Ego ff aan de kant zetten, ff helder denken![]()
Was meer algemeen bedoeld hoor Maedel, dus niet richting jouw persoon.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik denk anders heel helder in deze hoor...![]()
Nee ik was weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geldt ook voor Vanitasvanitatumetomniava!!!![]()
Veel plezier en tot ergens in augustus als ik ook weer terug benquote:Op zondag 8 juli 2007 14:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee ik was weg.
Misschien een wat overtrokken reactie van mij gisteravond, maar mijn punt blijft: als mensen niet kunnen relativeren, dan wordt het heel moeilijk voor mij; dan is hier posten als lopen over hete kolen.
Maargoed, ik ga nu op vakantie, en dan zien we daarna wel weer
Doe je het weerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee ik was weg.
Misschien een wat overtrokken reactie van mij gisteravond, maar mijn punt blijft: als mensen niet kunnen relativeren,
hoe?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
Boe.
Ooooohhhh nee!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:07 schreef Stroekie het volgende:
maar jullie zijn toch eigenlijk te jong voor die Domo commercial ??????????
hey mupke, alles goed?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
Lippen iets tuiten en dan hard roepen.
Neu, niet alles.quote:
Gezien de omstandigheden primaquote:
Ik heb koppijn. En het weer is vervelend. Verder valt het wel mee.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden prima
Laat ik mijn vraag anders formuleren: Alles wat er werkelijk toe doet goed? Zo niet, wil je er over praten?
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb koppijn. En het weer is vervelend. Verder valt het wel mee.
Yep. Duffe zondag met Zelda en rare dromen over paarden die gered moesten worden en lid zijn van een roversbende enzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
allemaal van voorbijgaande aard dus. Gelukkig maar.
Ronja!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Duffe zondag met Zelda en rare dromen over paarden die gered moesten worden en lid zijn van een roversbende enzo.
Wheheh. Nee. Een vervelende man met een driekantige steek (zoals captain jack sparrow) die met allerlei eisen kwam...quote:
klinkt naar...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Nee. Een vervelende man met een driekantige steek (zoals captain jack sparrow) die met allerlei eisen kwam...
slaap lekkerquote:Op zondag 8 juli 2007 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
Maar ik ga me zo eens klaarmaken om naar bed te gaan. Boekje mee..
welterusten allemaal!
Had je niet beter de gordijnen open kunnen doen? Kom maedel, een beetje milieubewust graag!quote:Op maandag 9 juli 2007 07:27 schreef maedel het volgende:
laat ik dan het licht maar weer eens aandoen
Ja lekkerquote:Op maandag 9 juli 2007 08:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Had je niet beter de gordijnen open kunnen doen? Kom maedel, een beetje milieubewust graag!
Wie lust er koffie of thee? Ik heb vers gezet!![]()
Ja, terwijl ik het schreef dacht ik alquote:Op maandag 9 juli 2007 08:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Had je niet beter de gordijnen open kunnen doen? Kom maedel, een beetje milieubewust graag!
we zijn hier zeer geemancipeerd hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 09:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ziet dat op de tafel geen koffie meer staat en de kan al weer leeg is:-(
Dat heet dan ...goeiemorgen:-)
omdat het gewoon een werkweek is, of heeft u ook al reeds vakantie ?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef maedel het volgende:zelfredzaamheid is een pré.
En waarom is het nou niet meer zo zonnig als gisteren?![]()
hier laat ie zich geregeld zien hoor! af en toe een wolkje ervoor, maar niets vervelendsquote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef maedel het volgende:zelfredzaamheid is een pré.
En waarom is het nou niet meer zo zonnig als gisteren?![]()
Stop daar eeens mee, ik kruig nu zo'n visioen over jou in een zwart jurkje met een wit kapje en schortje achter zo'n koffie wangentje en overgaat gaat vragen of ze hun koffie zwart, dan wel met Nutroma believen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hier laat ie zich geregeld zien hoor! af en toe een wolkje ervoor, maar niets vervelends
Hopelijk blijft het zo vandaag...
Maar PDJ heeft geen koffie meer gezet zie ik.. Is het maar goed dat ik vakantie heb en dus alle tijd om jullie van een natje en een droogje te voorzien
Ik schenk vast een bakje thee in voor mezelf, kannen staan er weer!
Koekje erbij? (nee ik ga ze niet zelf bakken)
Tja, dat zwart jurkje met een wit kapje en schortje heb ik niet. Ik kan de koffie wel even komen bezorgen als je wiltquote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stop daar eeens mee, ik kruig nu zo'n visioen over jou in een zwart jurkje met een wit kapje en schortje achter zo'n koffie wangentje en overgaat gaat vragen of ze hun koffie zwart, dan wel met Nutroma believen ?![]()
En wat is er ook al weer verkeerd aan Dreamer in een uniform(pje)?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stop daar eeens mee, ik kruig nu zo'n visioen over jou in een zwart jurkje met een wit kapje en schortje achter zo'n koffie wangentje en overgaat gaat vragen of ze hun koffie zwart, dan wel met Nutroma believen ?![]()
met dat beeld niets, maar met die stem van Mien Dobbelsteen des te meerquote:Op maandag 9 juli 2007 10:50 schreef maedel het volgende:
[..]
En wat is er ook al weer verkeerd aan Dreamer in een uniform(pje)?
Ja, dat zou erg zijn...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met dat beeld niets, maar met die stem van Mien Dobbelsteen des te meer![]()
Maar dat beeld van die oude reclame spot spookt dus telkens door mijn hoofd, en het speelde zich af op een of ander groot schaaktoernooiquote:Op maandag 9 juli 2007 11:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat zou erg zijn...
Maar ik denk dat Dreamer helemaal niet zo'n stem heeft.
ik heb anders niet zo'n mooie stem hoor...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat zou erg zijn...
Maar ik denk dat Dreamer helemaal niet zo'n stem heeft.
Zolang je jezelf maar niet gaat voorstellen als de assistente van Dokter van der Ploeeeeehoooeeegquote:Op maandag 9 juli 2007 11:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb anders niet zo'n mooie stem hoor...Ik vind hem zelf heel erg tegenvallen, hoop dat jullie daar minder last van hebben bij de eerstvolgende meet
waar lijkt ie op dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb anders niet zo'n mooie stem hoor...Ik vind hem zelf heel erg tegenvallen, hoop dat jullie daar minder last van hebben bij de eerstvolgende meet
Jullie brengen me op iedeeën...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zolang je jezelf maar niet gaat voorstellen als de assistente van Dokter van der Ploeeeeehoooeeeg![]()
Een mens mag soms best ff verwend wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we zijn hier zeer geemancipeerd hoor
dus als jij dan later komt dan maak je gewoon nog een kan met koffie en thee voor de rest![]()
is het schel?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jullie brengen me op iedeeën...
@maedel: geen idee waar hij op lijkt.. voor mijn gevoel bestaat er maar één zo'n wangedrocht
ach, volgens mijn omgeving is er niets aan de hand, dus het zal wel tussen mijn oren zitten, oordeel zelf maar in de nabije toekomst
Pie was ff weg met de camera ... het noodweer en de bijpassende luchten trok hem weer aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar PDJ heeft geen koffie meer gezet zie ik.. Is het maar goed dat ik vakantie heb en dus alle tijd om jullie van een natje en een droogje te voorzien
Bij goed of slecht ontvangst?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef maedel het volgende:
[..]
waar lijkt ie op dan?
Als ik nou ergens me niet druk over maak dan is het mijn stem eigenlijk.
Ik schijn een radiostem te hebben.
Nee, hij is niet schel (behalve als ik echt kwaad ben, dan wordt ie hoog en pieperig.. ). Ik vind hem zelf te laag, ietwat hezig... Enneh.. ik ben GEEN westbrabantse!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:10 schreef maedel het volgende:
[..]
is het schel?
volgens mij hebben alleen westbrabanders zo'n schelle stem.
Bende'n kwékkert?
He, hij kan het wel!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Een mens mag soms best ff verwend worden![]()
Zet ff schaal met allerlei verschillende broodjes op tafel en kan koffie/thee
Graag gedaan. Natuurlijk kan hij dat welquote:
Jammer, maar ik kom zojuist terug van lunch, dus ik bedankt voor de broodjes, maar een bakje koffie sla ik niet afquote:Op maandag 9 juli 2007 13:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Een mens mag soms best ff verwend worden![]()
Zet ff schaal met allerlei verschillende broodjes op tafel en kan koffie/thee
Niet teveel... is niet goed voor mijn lijn!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Graag gedaan. Natuurlijk kan hij dat wel, alleen niet altijd zin
![]()
Pie pakt snel ff paar croissantjes, want die gaan snel![]()
quote:
Ehhhh, jawel, ik heb er familie wonenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dr34m3r geen connecties met Den Bosch, dus dat zal wel meevallen![]()
post eens een linkje naar een soundclipje hier zodat wij zelf kunnen oordelen?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Neehee, voor op de radio te presenteren natuurlijk...
![]()
Hoef je niet gelijk te meppen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Neehee, voor op de radio te presenteren natuurlijk...
![]()
3 ons...tssssssss...waar praat je overquote:Op maandag 9 juli 2007 13:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet teveel... is niet goed voor mijn lijn!
Nog 3 ons, en dan heb ik de eerste 10 kg eraf!
ik heb geen microfoonquote:Op maandag 9 juli 2007 13:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
post eens een linkje naar een soundclipje hier zodat wij zelf kunnen oordelen?
Ik wil er nog zeker 10... Die 3 ons is gewoon om de eerste 10 rond te krijgenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
3 ons...tssssssss...waar praat je over![]()
![]()
Maar wel toppie als je 10kg kwijt bent![]()
Ik moest 1 kg kwijt van de huisarts na risicoanalyseHeb hem eens aangekeken of hij serieus was
![]()
![]()
Nou, dat valt best wel tegen hoor...quote:
succes!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:46 schreef wonderer het volgende:
Ik bewijs even dat ik vandaag vroeg ben opgestaan.
Maar nu moet ik weg
jeumig, hoe vroeg is het daar wel niet? 7.00u ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:46 schreef wonderer het volgende:
Ik bewijs even dat ik vandaag vroeg ben opgestaan.
Maar nu moet ik weg
Oh, maar wij kunnen ook best tot morgen middag wachtenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat valt best wel tegen hoor...
En ik zit ook niet op kantoor
Hoezo? jij weet toch hoe ik klink?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, maar wij kunnen ook best tot morgen middag wachten![]()
hij helpt mij gewoonquote:
ik heb van jou anders ook nog geen link ontvangen hoorquote:
ja maar dat kan ik toch niet uitgelegd krijgen hier op fokquote:
Hoezoo dč? zitte gij nou te beweren dč ik 'n accent heb?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dat kan ik toch niet uitgelegd krijgen hier op fok
en ja jij kan net zo min als ik ontkennen dat we met een zachte gee behept zijn![]()
nee geen accent, maar je kan wel hooooruh dat jij een zachte g hebtquote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezoo dč? zitte gij nou te beweren dč ik 'n accent heb?![]()
![]()
ben benieuwd...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezoo dč? zitte gij nou te beweren dč ik 'n accent heb?![]()
![]()
Ik kan niet oordelen of het een must is of niet. Maar als jij dat je zelf als doel gesteld hebt en er al 10 kwijt bent, ben je goed bezigquote:Op maandag 9 juli 2007 13:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wil er nog zeker 10... Die 3 ons is gewoon om de eerste 10 rond te krijgen
ik ben 1.78 en woog 94,7 kg...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen of het een must is of niet. Maar als jij dat je zelf als doel gesteld hebt en er al 10 kwijt bent, ben je goed bezig![]()
![]()
en zonder moeitequote:
Yep, dan is het wel een must ...ietsie te zwaarquote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben 1.78 en woog 94,7 kg...Ja, een must dus
Het gaat goed, ben nu een maandje of 4 bezig denk ik, het gaat langzaam maar goed naar beneden.Ik eet normaal, laat alleen de frisdrank en de tussendoortjes staan. Af en toe mag ik van mezelf zelfs aan de rosé
gaat me lukken hoor, ik doe het voor een goed doel: mezelfquote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep, dan is het wel een must ...ietsie te zwaar![]()
Cambridge dieet?
In ieder geval zeer veel s6 met je dieet Dromer en dat je op je gestelde doel komt en blijft.![]()
Goesoquote:Op maandag 9 juli 2007 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
gaat me lukken hoor, ik doe het voor een goed doel: mezelf
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
"neemt hoed diep af "quote:Op maandag 9 juli 2007 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wow, dan heb jij nog steeds een lijntjequote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
ik wil zelf 12 kg kwijt, de 12 die ik aangekomen ben na het stoppen met roken...
Ik ben 1.75m en wóóg 66kg.
Nou dat heb je vorige week zaterdag dan wel heel goed weten te camoufleren want dat was me niet opgevallenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
ik wil zelf 12 kg kwijt, de 12 die ik aangekomen ben na het stoppen met roken...
Nou, dat vind ik zelf anders wel tegenvallen...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wow, dan heb jij nog steeds een lijntjeWas je niet ontzettend mager met die 66 kg?
Ja, leuk bloesje hčquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat heb je vorige week zaterdag dan wel heel goed weten te camoufleren want dat was me niet opgevallen![]()
Wel toppie hoor Maedel...stoppen met rokenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wel toppie hoor Maedel...stoppen met roken![]()
Daarom ben ik dus bij de arts geweest, wou ik ook doen. Maar die wou eerst risicoanalyse doen, waar dus 1 kg te zwaar uit kwam zetten. Pfffffff ... ben 188 en 92 kg en heb het gevoel nog steeds niet op een gewicht van 2 jaar terug te zijn.In ieder geval mag ik stoppen tot eind 2011 ...dan zit ik nog in de veilige zone. Proesssssssssst![]()
Eerder stoppen is natuurlijk beter, maar Pie heeft natuurlijk niet hele verhaal verteld![]()
In ieder geval is bloeddruk en colesterol voor mijn leeftijd prima in orde.!!![]()
Bijna acht uurquote:Op maandag 9 juli 2007 13:48 schreef maedel het volgende:
[..]
jeumig, hoe vroeg is het daar wel niet? 7.00u ofzo?
Ik ben helemaal binnenstebuiten gekeerd (en mijn ogen zijn (afgezien de afwijking) prima in orde)quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef DR34M3R het volgende:
wonderer blijft lang weg.. ik hoop dat het een goed teken is
Hoe kan dat eigenlijk, dat je aankomt als je stopt met roken?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik zelf anders wel tegenvallen...
Die 12 kg is bij mij het verschil tussen een prettig figuur en diepe frustratie.
Het is nog net niet zo erg dat ik er weer voor ga roken, maar ik ben er wel heel verdrietig van eigenlijk.
Ik ben al eerder veel aangekomen en veel afgevallen, dus ik weet wel hoe het is, maar toch.
dan wordt je stofwisseling blijkbaar langzamer. In mijn geval wel 10 x langzamer geloof ikquote:Op maandag 9 juli 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk, dat je aankomt als je stopt met roken?
ik had even spoed vergadering maar ben weer terugquote:Op maandag 9 juli 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
Vier op een rij. Waar is de rest?
bovendien ga je uit een soort compensatie gedrag ook meer snoepen op momenten dat je anders een sigaret zou nemenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef maedel het volgende:
[..]
dan wordt je stofwisseling blijkbaar langzamer. In mijn geval wel 10 x langzamer geloof ik![]()
Aagjuhhhhhhhhhhquote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]stoppen met roken is zeker knap, en heeeel verstandig
Vreemd verhaal hier PDJ.. ik begin nieuwsgierig te worden ben ik anders nooooit hoor
Lekker toch Vikingquote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Viking84 het volgende:ik kwam net een lerares van vroeger tegen waar ik verliefd op was
. M'n handen begonnen weer als vanouds te trillen en ik kreeg een enorme knoop in m'n maag
.
Oh lekker tochquote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Viking84 het volgende:ik kwam net een lerares van vroeger tegen waar ik verliefd op was
. M'n handen begonnen weer als vanouds te trillen en ik kreeg een enorme knoop in m'n maag
.
Meer bewegen?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef maedel het volgende:
[..]
dan wordt je stofwisseling blijkbaar langzamer. In mijn geval wel 10 x langzamer geloof ik![]()
toen wij vorige week omstreeks 17.00 uur bij het standje van Vrolijk kwamen werden daar de laatste exemplaren als ware marktkooplieden/standwerkers verkochtquote:Op maandag 9 juli 2007 16:36 schreef maedel het volgende:
OMG, ik klikte op Vikings fotoboek, staat daar die foto van Loving Annabelle![]()
Viking, wat doet je fotoboek met me!![]()
Nou, ze is een beetje oud nuquote:
Het waren niet echt vlinders. Eerder nervositeitquote:Op maandag 9 juli 2007 16:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Lekker toch Viking![]()
![]()
Maar vlinders geven toch geen knopen?![]()
euj, mijn vrouw is ook 45, da's heul niet oud! en ze is ook sexyquote:Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ze is een beetje oud nu. Jaar of 45 al denk ik, maar nog steeds erg sexy
.
Nou, laat maar doorkomen hoorquote:Ik heb nog veel meer gave plaatjes van Loving Annabelle trouwens.
En toch, gewoon een lekker gevoel wat een ander persoon teweeg kan brengen. En dat alleen al door aanwezigheid.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het waren niet echt vlinders. Eerder nervositeit.
Loving Annabel... mooie film en sfeervolle beeldenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Nee, of 45 oud is hangt heel erg van de persoon zelf af, hč PieDobbelJoe?. En in dit geval is dat niet zo. Ze ziet er nog steeds heel vrouwelijk en mooi uit
.
volgens mij moet ik het krukje en de rollator nu aan iemand anders overdragen tezamen met de titel topicopaquote:Op maandag 9 juli 2007 17:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Loving Annabel... mooie film en sfeervolle beelden![]()
En uhhhhh ...de duivel is oud![]()
![]()
![]()
Proesssssssst ... trots zijn op topicopa ...op uhhh ... titels?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik het krukje en de rollator nu aan iemand anders overdragen tezamen met de titel topicopa
Maar ben je er wel zuinig mee en trots op, want het is hier wel een eretitel!!!
Nou ik heb hem hier met eer en verve gedragen hoor, vraag maar aan de overige personen hier, maar aangezien ik nu niet meer de oudste ben ga ik graag een stap opzij om plaats voor u vrij te makenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Proesssssssst ... trots zijn op topicopa ...op uhhh ... titels?
Nope![]()
Ik heb nix met leeftijden en helemaal al niet met titels![]()
Ik ben Pie, nie meer ... misschien 'iets' ouder dan standaard hiero
![]()
Ik ken de leeftijden van de mensen hier niet en om eerlijk te zijn ... boeit me dat ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik heb hem hier met eer en verve gedragen hoor, vraag maar aan de overige personen hier, maar aangezien ik nu niet meer de oudste ben ga ik graag een stap opzij om plaats voor u vrij te maken![]()
Nou u stribbelt wel zeer tegen terwijl ik u hier juist op een troon tracht te plaatsenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik ken de leeftijden van de mensen hier niet en om eerlijk te zijn ... boeit me dat ook niet.Ofschoon ik jouw of van anderen de mening wel respecteer.
![]()
Dus als jij zegt dat ik de oudste ben ...tsal wel![]()
Ik ga af op wat men schrijft en hoe, dat is uiteindelijk waar ik wel of niets mee kan.![]()
En "u" ...tssssssssss...shame on you![]()
Een troon?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou u stribbelt wel zeer tegen terwijl ik u hier juist op een troon tracht te plaatsen![]()
Daar ben ik het dus wel mee eensquote:Op maandag 9 juli 2007 17:51 schreef wonderer het volgende:
Men, het lijkt wel douchetijd, alleen worden nou de pikken niet vergeleken, maar de leeftijd.
Grow up
Natuurlijk, ik heb immers altijd gelijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus wel mee eens![]()
Behalve als je mening afwijkt van de mijnequote:Op maandag 9 juli 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb immers altijd gelijk.
En ik? IK deel me eigen mening welquote:Op maandag 9 juli 2007 18:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Behalve als je mening afwijkt van de mijne
Maar dat komt zelden voor...quote:Op maandag 9 juli 2007 18:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Behalve als je mening afwijkt van de mijne
Zolang we onderwerpen als watervallen of worsten vermijden tenminstequote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zolang we onderwerpen als watervallen of worsten vermijden tenminste
roept heel hard clowns en vlucht het topic weer uitquote:Op maandag 9 juli 2007 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zolang we onderwerpen als watervallen of worsten vermijden tenminste
Ik heb geen meningsverschil met wonderer over clowns hoor...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
roept heel hard clowns en vlucht het topic weer uit![]()
![]()
Wat gemeen om Maedel zo bang te maken!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
roept heel hard clowns en vlucht het topic weer uit![]()
![]()
komt alweer voorzichtig van achter een muurtje te voorschijn om te zien of de kust veilig isquote:Op maandag 9 juli 2007 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb geen meningsverschil met wonderer over clowns hoor...
Kijk, daar ben ik het dus volledig mee eens!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat gemeen om Maedel zo bang te maken!
daarom zei ik het ook nu, en niet vanochtend/vanmiddag toen ze hier actief in het topic wasquote:Op maandag 9 juli 2007 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat gemeen om Maedel zo bang te maken!
uhuh. je weet best dat ze terugleestquote:Op maandag 9 juli 2007 19:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook nu, en niet vanochtend/vanmiddag toen ze hier actief in het topic was
Je had je post kunnen aanpassen...quote:
Over mij?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
We kunnen alleen maar hopen dat Maedel het straks beter vindt...
Hee dromer, ik had nog over je gedroomd maar ik weet niet meer wat. Maar het was vast leuk
Ja, ik baal ook, maar het was zo'n rare nacht/ochtendquote:Op maandag 9 juli 2007 19:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Over mij?
jammer dat je niet meer weet waarover...
Die zijn aan het bouwvakkeren.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef maedel het volgende:
Gelukkig hebben de échte potten hier niet aan mee gedaan![]()
Schiet goed op daar hč?quote:
Ja, mooie koelkastquote:
quote:
doet google ook aan weerberichten tegenwoordig?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Volgens google wordt het nog steeds 31 graden hier, maar het blijft maar rond de 20 schommelen. Niet dat ik klaag of zo
iGoogle wel. Maar het heeft nog nooit echt geklopt dus ik ben benieuwd waar ze hun info vandaan halen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
doet google ook aan weerberichten tegenwoordig?
lekker!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Volgens google wordt het nog steeds 31 graden hier, maar het blijft maar rond de 20 schommelen. Niet dat ik klaag of zo
We zitten kwijlend naar je koelkast te staren..quote:Op maandag 9 juli 2007 21:10 schreef Nirak het volgende:
nja zeg.. ik kom hier iets zeggen en dan reageert er niemand meer![]()
![]()
Pappie bood geld aanquote:Op maandag 9 juli 2007 21:16 schreef Nirak het volgende:
lol, zo erg is het toch niet?
hij is gewoon net een beetje groter en wat anders ingedeeld en een ander uiterlijk dan standaard
Maar stop met kwijlen en vertel ens iets leuks
Ok, als jullie uitgeoefend zijn met klussen, mogen jullie een km of 10 zuidelijker je komen uitleven?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:16 schreef Nirak het volgende:
lol, zo erg is het toch niet?
hij is gewoon net een beetje groter en wat anders ingedeeld en een ander uiterlijk dan standaard
Maar stop met kwijlen en vertel ens iets leuks
Ow, das handig, geld, een ton toevallig? delen?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pappie bood geld aan
en het is weer droog.
En bedankt voor je reactie in mijn blog
Bijna goed, Veldhovenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:19 schreef Nirak het volgende:
een km of 10 lager, is dat in Valkenswaard ofzo?
Ik mag zeker niet vragen wat je ervoor betaald hebt?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
![]()
Echt zo handig, koud water en ijsblokjes!
Ik ben bang dat we het allemaal zelf nodig hebbenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ow, das handig, geld, een ton toevallig? delen?
en graag gedaan, je hebt een leuke blog, boeiend verhaal over jezelf
jawel hoor, ik zal je een pm sturenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet vragen wat je ervoor betaald hebt?
Wij hebben trouwens iets gelijkaardigs (alleen kleiner geloof ik, h=ik heb geen zin om de conversie van cubic feet naar liter te doen) op het oog van whirlpool. Alleen dan zwart
ik word weer nieuwsgierig..quote:Op maandag 9 juli 2007 21:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heej, veldhoven is leuk, heb ik ook gewoondMijn ouders wonen er nog
Sl... straat... Lullig hoe dat gegaan is en idd een trieste bedoening nuquote:Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef Nirak het volgende:
vroeger woonde we in zeelst, daarna zijn we (noodgedwongen) verhuisd naar zonderwijk. mijn ouders wonen daar nog, ik niet meer
Ons oude huis in Zeelst staat er nog, het stuk grond waar het op staat is geannexeerd door de gemeente eindhoven jaren geleden en het is nu onbewoond en dichtgetimmerd met ijzer om kraken tegen te gaan. De andere huizen uit de straat van toen zijn al lang geleden gesloopt, behalve het onze.. Ziet er heel triest uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |