is het schel?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jullie brengen me op iedeeën...
@maedel: geen idee waar hij op lijkt.. voor mijn gevoel bestaat er maar één zo'n wangedrocht
ach, volgens mijn omgeving is er niets aan de hand, dus het zal wel tussen mijn oren zitten, oordeel zelf maar in de nabije toekomst
Pie was ff weg met de camera ... het noodweer en de bijpassende luchten trok hem weer aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar PDJ heeft geen koffie meer gezet zie ik.. Is het maar goed dat ik vakantie heb en dus alle tijd om jullie van een natje en een droogje te voorzien
Bij goed of slecht ontvangst?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef maedel het volgende:
[..]
waar lijkt ie op dan?
Als ik nou ergens me niet druk over maak dan is het mijn stem eigenlijk.
Ik schijn een radiostem te hebben.
Nee, hij is niet schel (behalve als ik echt kwaad ben, dan wordt ie hoog en pieperig.. ). Ik vind hem zelf te laag, ietwat hezig... Enneh.. ik ben GEEN westbrabantse!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:10 schreef maedel het volgende:
[..]
is het schel?
volgens mij hebben alleen westbrabanders zo'n schelle stem.
Bende'n kwékkert?
He, hij kan het wel!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Een mens mag soms best ff verwend worden![]()
Zet ff schaal met allerlei verschillende broodjes op tafel en kan koffie/thee
Graag gedaan. Natuurlijk kan hij dat welquote:
Jammer, maar ik kom zojuist terug van lunch, dus ik bedankt voor de broodjes, maar een bakje koffie sla ik niet afquote:Op maandag 9 juli 2007 13:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Een mens mag soms best ff verwend worden![]()
Zet ff schaal met allerlei verschillende broodjes op tafel en kan koffie/thee
Niet teveel... is niet goed voor mijn lijn!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Graag gedaan. Natuurlijk kan hij dat wel, alleen niet altijd zin
![]()
Pie pakt snel ff paar croissantjes, want die gaan snel![]()
quote:
Ehhhh, jawel, ik heb er familie wonenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dr34m3r geen connecties met Den Bosch, dus dat zal wel meevallen![]()
post eens een linkje naar een soundclipje hier zodat wij zelf kunnen oordelen?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Neehee, voor op de radio te presenteren natuurlijk...
![]()
Hoef je niet gelijk te meppen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Neehee, voor op de radio te presenteren natuurlijk...
![]()
3 ons...tssssssss...waar praat je overquote:Op maandag 9 juli 2007 13:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet teveel... is niet goed voor mijn lijn!
Nog 3 ons, en dan heb ik de eerste 10 kg eraf!
ik heb geen microfoonquote:Op maandag 9 juli 2007 13:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
post eens een linkje naar een soundclipje hier zodat wij zelf kunnen oordelen?
Ik wil er nog zeker 10... Die 3 ons is gewoon om de eerste 10 rond te krijgenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
3 ons...tssssssss...waar praat je over![]()
![]()
Maar wel toppie als je 10kg kwijt bent![]()
Ik moest 1 kg kwijt van de huisarts na risicoanalyseHeb hem eens aangekeken of hij serieus was
![]()
![]()
Nou, dat valt best wel tegen hoor...quote:
succes!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:46 schreef wonderer het volgende:
Ik bewijs even dat ik vandaag vroeg ben opgestaan.
Maar nu moet ik weg
jeumig, hoe vroeg is het daar wel niet? 7.00u ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:46 schreef wonderer het volgende:
Ik bewijs even dat ik vandaag vroeg ben opgestaan.
Maar nu moet ik weg
Oh, maar wij kunnen ook best tot morgen middag wachtenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat valt best wel tegen hoor...
En ik zit ook niet op kantoor
Hoezo? jij weet toch hoe ik klink?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, maar wij kunnen ook best tot morgen middag wachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |