Ronja!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Duffe zondag met Zelda en rare dromen over paarden die gered moesten worden en lid zijn van een roversbende enzo.
Wheheh. Nee. Een vervelende man met een driekantige steek (zoals captain jack sparrow) die met allerlei eisen kwam...quote:
klinkt naar...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Nee. Een vervelende man met een driekantige steek (zoals captain jack sparrow) die met allerlei eisen kwam...
slaap lekkerquote:Op zondag 8 juli 2007 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
Maar ik ga me zo eens klaarmaken om naar bed te gaan. Boekje mee..
welterusten allemaal!
Had je niet beter de gordijnen open kunnen doen? Kom maedel, een beetje milieubewust graag!quote:Op maandag 9 juli 2007 07:27 schreef maedel het volgende:
laat ik dan het licht maar weer eens aandoen
Ja lekkerquote:Op maandag 9 juli 2007 08:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Had je niet beter de gordijnen open kunnen doen? Kom maedel, een beetje milieubewust graag!
Wie lust er koffie of thee? Ik heb vers gezet!![]()
Ja, terwijl ik het schreef dacht ik alquote:Op maandag 9 juli 2007 08:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Had je niet beter de gordijnen open kunnen doen? Kom maedel, een beetje milieubewust graag!
we zijn hier zeer geemancipeerd hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 09:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ziet dat op de tafel geen koffie meer staat en de kan al weer leeg is:-(
Dat heet dan ...goeiemorgen:-)
omdat het gewoon een werkweek is, of heeft u ook al reeds vakantie ?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef maedel het volgende:zelfredzaamheid is een pré.
En waarom is het nou niet meer zo zonnig als gisteren?![]()
hier laat ie zich geregeld zien hoor! af en toe een wolkje ervoor, maar niets vervelendsquote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef maedel het volgende:zelfredzaamheid is een pré.
En waarom is het nou niet meer zo zonnig als gisteren?![]()
Stop daar eeens mee, ik kruig nu zo'n visioen over jou in een zwart jurkje met een wit kapje en schortje achter zo'n koffie wangentje en overgaat gaat vragen of ze hun koffie zwart, dan wel met Nutroma believen ?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hier laat ie zich geregeld zien hoor! af en toe een wolkje ervoor, maar niets vervelends
Hopelijk blijft het zo vandaag...
Maar PDJ heeft geen koffie meer gezet zie ik.. Is het maar goed dat ik vakantie heb en dus alle tijd om jullie van een natje en een droogje te voorzien
Ik schenk vast een bakje thee in voor mezelf, kannen staan er weer!
Koekje erbij? (nee ik ga ze niet zelf bakken)
Tja, dat zwart jurkje met een wit kapje en schortje heb ik niet. Ik kan de koffie wel even komen bezorgen als je wiltquote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stop daar eeens mee, ik kruig nu zo'n visioen over jou in een zwart jurkje met een wit kapje en schortje achter zo'n koffie wangentje en overgaat gaat vragen of ze hun koffie zwart, dan wel met Nutroma believen ?![]()
En wat is er ook al weer verkeerd aan Dreamer in een uniform(pje)?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stop daar eeens mee, ik kruig nu zo'n visioen over jou in een zwart jurkje met een wit kapje en schortje achter zo'n koffie wangentje en overgaat gaat vragen of ze hun koffie zwart, dan wel met Nutroma believen ?![]()
met dat beeld niets, maar met die stem van Mien Dobbelsteen des te meerquote:Op maandag 9 juli 2007 10:50 schreef maedel het volgende:
[..]
En wat is er ook al weer verkeerd aan Dreamer in een uniform(pje)?
Ja, dat zou erg zijn...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met dat beeld niets, maar met die stem van Mien Dobbelsteen des te meer![]()
Maar dat beeld van die oude reclame spot spookt dus telkens door mijn hoofd, en het speelde zich af op een of ander groot schaaktoernooiquote:Op maandag 9 juli 2007 11:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat zou erg zijn...
Maar ik denk dat Dreamer helemaal niet zo'n stem heeft.
ik heb anders niet zo'n mooie stem hoor...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat zou erg zijn...
Maar ik denk dat Dreamer helemaal niet zo'n stem heeft.
Zolang je jezelf maar niet gaat voorstellen als de assistente van Dokter van der Ploeeeeehoooeeegquote:Op maandag 9 juli 2007 11:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb anders niet zo'n mooie stem hoor...Ik vind hem zelf heel erg tegenvallen, hoop dat jullie daar minder last van hebben bij de eerstvolgende meet
waar lijkt ie op dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb anders niet zo'n mooie stem hoor...Ik vind hem zelf heel erg tegenvallen, hoop dat jullie daar minder last van hebben bij de eerstvolgende meet
Jullie brengen me op iedeeën...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zolang je jezelf maar niet gaat voorstellen als de assistente van Dokter van der Ploeeeeehoooeeeg![]()
Een mens mag soms best ff verwend wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we zijn hier zeer geemancipeerd hoor
dus als jij dan later komt dan maak je gewoon nog een kan met koffie en thee voor de rest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |