Hmm.. niet echt een antwoord op mijn vraag, maar vooruit, ik zal het ermee doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zie 't internet toch meer als een extraatje voor de computer. Een handigheidje. Onmisbaar, dat wel, maar toch.
Diegene waarmee ik vrienden heb gemaakt, die deelt met mij dezelfde hobby, en woont ook in dezelfde stad als ik
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmm.. niet echt een antwoord op mijn vraag, maar vooruit, ik zal het ermee doen
truste![]()
hoe vaak zou ik dat nog zeggen vanaaf?
Ik had dit er ook aan toegevoegd:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
truste![]()
quote:Ik heb wel iemand ontmoet om ZO'N soort vriendschap wil opbouwen, maar ik weet nu even niet meer hoe ik met die jongen in contact kan komen.
Ben ik blij dat jij niet weet waar mijn huis woont...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet slapen vanacht![]()
Dussssss ...ken je net zo goed een wijntje pakken en klessen![]()
Je bent hem uit het oog verloren? Of twijfel je aan de aanpak?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik had dit er ook aan toegevoegd:
[..]
Maar wees eerlijk, nu mis je je wijntje en kletsen, maar zit opgescheept met een nachtmerriequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:48 schreef DR34M3R het volgende:
help...
[..]
Ben ik blij dat jij niet weet waar mijn huis woont...
Nee hoor.. ik weet waar ik over ga dromen.. en dat is allesbehalve een nachtmerriequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, nu mis je je wijntje en kletsen, maar zit opgescheept met een nachtmerrie![]()
![]()
![]()
Ik zat net al te kijken... wanneer is die veranderd? Hij is wel mooiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik vind bovenstaande foto gaaaaaaaf !!!!
ik mis in bovenstaand overzicht nog de booz voorzieningquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
dat laatste
We zijn wel eens buitengaats geweest, maar dat vergde goede planning m.b.t. weer e.d.
't is namelijk geen zeewaardig schip.
Dat wil je graagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik weet waar ik over ga dromen.. en dat is allesbehalve een nachtmerrie
ja vandaag is u niet op zo'n geloofwaardigstquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
truste![]()
Fotografie heb ik als hobby, maar deze plaat is eg wel mooi!!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zat net al te kijken... wanneer is die veranderd? Hij is wel mooi
Eigenlijk beidenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent hem uit het oog verloren? Of twijfel je aan de aanpak?
Hey stroek! wat doe jij nog hier op dit tijdstip? Moet de topic-opa niet al lang in bed liggen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis in bovenstaand overzicht nog de booz voorziening![]()
Daar hoef je je echt niet ongerust over te makenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis in bovenstaand overzicht nog de booz voorziening![]()
die heeft zijn avond dutje op de bank achter de tv alweer achter de kiezenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey stroek! wat doe jij nog hier op dit tijdstip? Moet de topic-opa niet al lang in bed liggen?
Trustequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
maar goed, ik ga nu echt slapen.
tot morgen
B r a a a a a n dquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
tot morgen
ik geloof er nog steeds niets vanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
tot morgen
pestkopquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
B r a a a a a n d
Ze werd badend in het zweet wakker![]()
![]()
![]()
bij een buitengaatse tocht natuurlijk wel, want dan kan je niet even aanleggen en bijbunkerenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar hoef je je echt niet ongerust over te maken
Dank je..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik vind bovenstaande foto gaaaaaaaf !!!!
Bijbunkeren vergt altijd planning.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij een buitengaatse tocht natuurlijk wel, want dan kan je niet even aanleggen en bijbunkeren![]()
Getver, zo kun je toch niet naar foto's kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je..
En ik heb die foto geselecteerd, zonder ook maar enigszins kijk/gevoel te hebben voor dergelijks. Puur theoretisch bepaald.
Ik bekijk altijd alles tegelijk gevoelsmatig en 'theoretisch'. In dit geval dus enkel theoretisch.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver, zo kun je toch niet naar foto's kijken![]()
Vanitas bedoelt dat we zo'n feauteau minder op het effect kunnen beoordelen dan een echte Lesbeauquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Getver, zo kun je toch niet naar foto's kijken![]()
en toch ben ik al uitgelogd inmiddels.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt nog steeds een blauw plusje en geen rood minnetje![]()
en je pm dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en toch ben ik al uitgelogd inmiddels.
*nog een stapje verder weg doet van pc*
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanitas bedoelt dat we zo'n feauteau minder op het effect kunnen beoordelen dan een echte Lesbeau![]()
nog net... maar ik moet echt gaan slapen, heb een heel druk weekend voor de boeg..quote:
*weltrustenkusje geef*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nog net... maar ik moet echt gaan slapen, heb een heel druk weekend voor de boeg..
Maandag moet het huis pico bello in orde zijn voor de brochure, en morgenavond wil ik nog naar de kermis...
*met pijn in hart weg gaat*
Nou moeten we nog even in een rij gaan staan en zwaaien en tot morgen roepen ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nog net... maar ik moet echt gaan slapen, heb een heel druk weekend voor de boeg..
Maandag moet het huis pico bello in orde zijn voor de brochure, en morgenavond wil ik nog naar de kermis...
Tssssss ... foto=foto. Hoe geaard dan ook. Gevoelsmatig spreekt dit toch altijd aan, of juist niet. Net naar gelangquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanitas bedoelt dat we zo'n feauteau minder op het effect kunnen beoordelen dan een echte Lesbeau![]()
Maar dan wel vort, hup en wegwezen hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Staat het huis er dan nog wel?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja want van goed slapen zal het de komende 2 weken wel weer niet komen bij jouwquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou, ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga naar bed![]()
![]()
Goeiemorgen... Slaap jij wel ooit?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Ik moest iets doen afgelopen nacht, maar was het vergeten. Schiet me nog wel te binnen.
Ik heb 112 gebeld vanacht en doorgegeven dat je huis in de hens stond. Maar die gasten waren eigenwijs,zeiden dat het maar een droom was.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:05 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgenheerlijk geslapen, maar wel kort...
Nog iemand meer wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |