Zo hee, zo vroeg al?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:01 schreef maedel het volgende:
zo, daar is maedel weer!
Fris en fruitig en al naar de bakker geweest en al!![]()
de bakker is hier om 7.15 al open.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Heb je nu niet per ongeluk het verkeerde brood meegenomen?![]()
goedemorgen maedelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:01 schreef maedel het volgende:
zo, daar is maedel weer!
Fris en fruitig en al naar de bakker geweest en al!![]()
Nee, herken het wel. Ik moest eerder ff met lift naar beneden, om 50 meter verderop bij bakker ook zo vroeg brood te halen. Heerlkijk die luchtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:09 schreef maedel het volgende:
[..]
de bakker is hier om 7.15 al open.
Dan moet je er ook bij zijn, want 2 uur later is al heel veel op.
Ja, onvoorstelbaar, ik weet het...![]()
Lekker is dat heh?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:24 schreef maedel het volgende:
ik woon erg dicht bij de bakker, als ik in de achtertuin ga staan ruik ik het versgebakken brood 's morgens
Espresso graagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
d'r gebeurt hier zo maar weinig...
Dat ontbijt is intussen toch wel genuttigd zeker?
Och.. verrek...er is geen koffie hier
* vlug koffie en thee zet
Je bent eng...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg wel en gelukkig maar.
Maar thnx voor je aanbod...3 zoetjes er in graag.![]()
Mijn bakkertje is er mee opgehoudenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nee, herken het wel. Ik moest eerder ff met lift naar beneden, om 50 meter verderop bij bakker ook zo vroeg brood te halen. Heerlkijk die lucht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar verder een uitzonderlijk goed boek, hoor. Las echt lekker weg
. Wat zal ik nu eens gaan lezen? Iemand nog leuke lesboboekentips? "Vingervlug" is uitgeleend bij de bieb, zie ik
.
[ Bericht 2% gewijzigd door Viking84 op 07-07-2007 11:42:14 ]Niet meer actief op Fok!
Jah, met gekookte melk, dat dermate gekookt is dat er een schuimlaagje op zitquote:
Zoetjes?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Maar thnx voor je aanbod...3 zoetjes er in graag.![]()
Je doet er gewoon helemaal geen zoetigheid in!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg nie. Een mens moet tenslotte aan de lijn denken![]()
Proesssssst ...ik begreep je wel hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je doet er gewoon helemaal niks in!![]()
Hoi Vikingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:22 schreef Viking84 het volgende:@ foto in OP!
Vanochtend Fluwelen Begeerte uitgelezen. Meesterlijk boek, al vond ik de verfilming beter, logischer. Bepaalde details waren anders en bepaalde dingen die in het boek door de ene persoon gezegd / gedaan werden, werden in de film door een andere persoon gezegd / gedaan en bepaalde dingen zag ik Nan eerder doen dan Florence, bijvoorbeeld:
dat hoort bij de periode waar je in zitquote:
gek mens... Alhoewel, ik doe het wel ja...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:54 schreef maedel het volgende:
[..]
dat hoort bij de periode waar je in zit
Shoppen en benen scheren
de rosé van gisteren smaakt naar meer ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Nou ja, hup in bad maar weer dan, benen scheren en dan naar mijn zusje.
Misschien straks samen nog wel even naar de kermis, lekker terrasje pikken
Ik zei toch dat ik weet wat je meemaaktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
gek mens... Alhoewel, ik doe het wel ja...
je wilt het toch graag weer even over piemels hebben?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gedroomd. Maar ik kan hier niet vertellen waar het over gaat zolang Maedel er is
Hoezo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@Maedel, zou je zo lief zijn om even de andere kant op te kijken?
Naja, ik heb jullie toch ook een leuk niet OP-plaatje bezorgd?quote:
ja, en voor piemels moet je ergens anders naartoe.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, ik heb jullie toch ook een leuk niet OP-plaatje bezorgd?
Kleine moeite...![]()
Nee, clownsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef maedel het volgende:
[..]
je wilt het toch graag weer even over piemels hebben?
Ik zou zeggen, post een linkje![]()
Ik heb activia yoghurt gegeten, en nu ben ik misselijk zeg...
sorry, maar daar word ik dus echt serieus heel erg pissig van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Béétje ruimdenkend zijn, Maedel, béétje ruimdenkend.
Toe?
ja, daar word ik ook misselijk van, maar da's niet zo erg als een piemelquote:
Daarom. Ik stuur Dreamer wel een mailtjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, daar word ik ook misselijk van, maar da's niet zo erg als een piemel
Al goed, al goed, ik ben al weg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:28 schreef maedel het volgende:
[..]
sorry, maar daar word ik dus echt serieus heel erg pissig van.![]()
Dat je een L-reeks hebt en omdat daar ook een homo in rondhangt je het dan maar over piemels moet gaan hebben valt echt helemaal niet meer onder ruimdenkendheid.
Dat slaat echt helemaal fucking nergens op.
je hoeft niet weg, je moet alleen niet beweren dat ik niet ruimdenkend ben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Al goed, al goed, ik ben al weg.
wat is dit nu?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Verwijder me nou maar gewoon uit de L, ik heb geen zin om hier 'gedoogd' te worden.
Het is júllie topic, júllie maken er dan ook maar wat van.
Ik heb er iig geen zin meer in, trouwens, sowieso niet meer in deze hele site.
Lieve mensen.... dit is toch niet nodig... kom op, ik dacht dat we elkaar hier nemen zoals we zijn?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Verwijder me nou maar gewoon uit de L, ik heb geen zin om hier 'gedoogd' te worden.
Het is júllie topic, júllie maken er dan ook maar wat van.
Ik heb er iig geen zin meer in, trouwens, sowieso niet meer in deze hele site.
dacht ik ook... Meestal is het ook wel zo hoor. Maar ja, maedel en vani, als die hun dag niet hebben en dan ook nog tegengestelde gedachten hebben... dat is blijkbaar geen goede combi.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
D8 dat het hier gezellig was ...:-(
Ja we houden gewoon Vanitas z'n avatar in elk geval tot na zijn terugkeer van die boottocht in de Lquote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dacht ik ook... Meestal is het ook wel zo hoor. Maar ja, maedel en vani, als die hun dag niet hebben en dan ook nog tegengestelde gedachten hebben... dat is blijkbaar geen goede combi.
Maar dat maken ze binnenkort weer goed hoor, zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |