Hoe kan dat eigenlijk, dat je aankomt als je stopt met roken?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik zelf anders wel tegenvallen...
Die 12 kg is bij mij het verschil tussen een prettig figuur en diepe frustratie.
Het is nog net niet zo erg dat ik er weer voor ga roken, maar ik ben er wel heel verdrietig van eigenlijk.
Ik ben al eerder veel aangekomen en veel afgevallen, dus ik weet wel hoe het is, maar toch.
dan wordt je stofwisseling blijkbaar langzamer. In mijn geval wel 10 x langzamer geloof ikquote:Op maandag 9 juli 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk, dat je aankomt als je stopt met roken?
ik had even spoed vergadering maar ben weer terugquote:Op maandag 9 juli 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:
Vier op een rij. Waar is de rest?
bovendien ga je uit een soort compensatie gedrag ook meer snoepen op momenten dat je anders een sigaret zou nemenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef maedel het volgende:
[..]
dan wordt je stofwisseling blijkbaar langzamer. In mijn geval wel 10 x langzamer geloof ik![]()
Aagjuhhhhhhhhhhquote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]stoppen met roken is zeker knap, en heeeel verstandig
Vreemd verhaal hier PDJ.. ik begin nieuwsgierig te worden ben ik anders nooooit hoor
Lekker toch Vikingquote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Viking84 het volgende:ik kwam net een lerares van vroeger tegen waar ik verliefd op was
. M'n handen begonnen weer als vanouds te trillen en ik kreeg een enorme knoop in m'n maag
.
Oh lekker tochquote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Viking84 het volgende:ik kwam net een lerares van vroeger tegen waar ik verliefd op was
. M'n handen begonnen weer als vanouds te trillen en ik kreeg een enorme knoop in m'n maag
.
Meer bewegen?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef maedel het volgende:
[..]
dan wordt je stofwisseling blijkbaar langzamer. In mijn geval wel 10 x langzamer geloof ik![]()
toen wij vorige week omstreeks 17.00 uur bij het standje van Vrolijk kwamen werden daar de laatste exemplaren als ware marktkooplieden/standwerkers verkochtquote:Op maandag 9 juli 2007 16:36 schreef maedel het volgende:
OMG, ik klikte op Vikings fotoboek, staat daar die foto van Loving Annabelle![]()
Viking, wat doet je fotoboek met me!![]()
Nou, ze is een beetje oud nuquote:
Het waren niet echt vlinders. Eerder nervositeitquote:Op maandag 9 juli 2007 16:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Lekker toch Viking![]()
![]()
Maar vlinders geven toch geen knopen?![]()
euj, mijn vrouw is ook 45, da's heul niet oud! en ze is ook sexyquote:Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ze is een beetje oud nu. Jaar of 45 al denk ik, maar nog steeds erg sexy
.
Nou, laat maar doorkomen hoorquote:Ik heb nog veel meer gave plaatjes van Loving Annabelle trouwens.
En toch, gewoon een lekker gevoel wat een ander persoon teweeg kan brengen. En dat alleen al door aanwezigheid.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het waren niet echt vlinders. Eerder nervositeit.
Loving Annabel... mooie film en sfeervolle beeldenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Nee, of 45 oud is hangt heel erg van de persoon zelf af, hè PieDobbelJoe?. En in dit geval is dat niet zo. Ze ziet er nog steeds heel vrouwelijk en mooi uit
.
volgens mij moet ik het krukje en de rollator nu aan iemand anders overdragen tezamen met de titel topicopaquote:Op maandag 9 juli 2007 17:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Loving Annabel... mooie film en sfeervolle beelden![]()
En uhhhhh ...de duivel is oud![]()
![]()
![]()
Proesssssssst ... trots zijn op topicopa ...op uhhh ... titels?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet ik het krukje en de rollator nu aan iemand anders overdragen tezamen met de titel topicopa
Maar ben je er wel zuinig mee en trots op, want het is hier wel een eretitel!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |