hij helpt mij gewoonquote:
ik heb van jou anders ook nog geen link ontvangen hoorquote:
ja maar dat kan ik toch niet uitgelegd krijgen hier op fokquote:
Hoezoo dè? zitte gij nou te beweren dè ik 'n accent heb?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dat kan ik toch niet uitgelegd krijgen hier op fok
en ja jij kan net zo min als ik ontkennen dat we met een zachte gee behept zijn![]()
nee geen accent, maar je kan wel hooooruh dat jij een zachte g hebtquote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezoo dè? zitte gij nou te beweren dè ik 'n accent heb?![]()
![]()
ben benieuwd...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezoo dè? zitte gij nou te beweren dè ik 'n accent heb?![]()
![]()
Ik kan niet oordelen of het een must is of niet. Maar als jij dat je zelf als doel gesteld hebt en er al 10 kwijt bent, ben je goed bezigquote:Op maandag 9 juli 2007 13:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wil er nog zeker 10... Die 3 ons is gewoon om de eerste 10 rond te krijgen
ik ben 1.78 en woog 94,7 kg...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen of het een must is of niet. Maar als jij dat je zelf als doel gesteld hebt en er al 10 kwijt bent, ben je goed bezig![]()
![]()
en zonder moeitequote:
Yep, dan is het wel een must ...ietsie te zwaarquote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben 1.78 en woog 94,7 kg...Ja, een must dus
Het gaat goed, ben nu een maandje of 4 bezig denk ik, het gaat langzaam maar goed naar beneden.Ik eet normaal, laat alleen de frisdrank en de tussendoortjes staan. Af en toe mag ik van mezelf zelfs aan de rosé
gaat me lukken hoor, ik doe het voor een goed doel: mezelfquote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep, dan is het wel een must ...ietsie te zwaar![]()
Cambridge dieet?
In ieder geval zeer veel s6 met je dieet Dromer en dat je op je gestelde doel komt en blijft.![]()
Goesoquote:Op maandag 9 juli 2007 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
gaat me lukken hoor, ik doe het voor een goed doel: mezelf
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
"neemt hoed diep af "quote:Op maandag 9 juli 2007 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wow, dan heb jij nog steeds een lijntjequote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
ik wil zelf 12 kg kwijt, de 12 die ik aangekomen ben na het stoppen met roken...
Ik ben 1.75m en wóóg 66kg.
Nou dat heb je vorige week zaterdag dan wel heel goed weten te camoufleren want dat was me niet opgevallenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
ik wil zelf 12 kg kwijt, de 12 die ik aangekomen ben na het stoppen met roken...
Nou, dat vind ik zelf anders wel tegenvallen...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wow, dan heb jij nog steeds een lijntjeWas je niet ontzettend mager met die 66 kg?
Ja, leuk bloesje hèquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat heb je vorige week zaterdag dan wel heel goed weten te camoufleren want dat was me niet opgevallen![]()
Wel toppie hoor Maedel...stoppen met rokenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wel toppie hoor Maedel...stoppen met roken![]()
Daarom ben ik dus bij de arts geweest, wou ik ook doen. Maar die wou eerst risicoanalyse doen, waar dus 1 kg te zwaar uit kwam zetten. Pfffffff ... ben 188 en 92 kg en heb het gevoel nog steeds niet op een gewicht van 2 jaar terug te zijn.In ieder geval mag ik stoppen tot eind 2011 ...dan zit ik nog in de veilige zone. Proesssssssssst![]()
Eerder stoppen is natuurlijk beter, maar Pie heeft natuurlijk niet hele verhaal verteld![]()
In ieder geval is bloeddruk en colesterol voor mijn leeftijd prima in orde.!!![]()
Bijna acht uurquote:Op maandag 9 juli 2007 13:48 schreef maedel het volgende:
[..]
jeumig, hoe vroeg is het daar wel niet? 7.00u ofzo?
Ik ben helemaal binnenstebuiten gekeerd (en mijn ogen zijn (afgezien de afwijking) prima in orde)quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef DR34M3R het volgende:
wonderer blijft lang weg.. ik hoop dat het een goed teken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |