Dat spreekt voor zich. De reden dat ik tegen maedel sprak, was, dat ze normaal gesproken 's ochtends al hier is en nu niet...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geldt ook voor Vanitasvanitatumetomniava!!!![]()
Is ook vrouwenwerkquote:Op zondag 8 juli 2007 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. De reden dat ik tegen maedel sprak, was, dat ze normaal gesproken 's ochtends al hier is en nu niet...
Maar goed, verder met schoonmaken dus...![]()
mijn vrouw moest internettenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. De reden dat ik tegen maedel sprak, was, dat ze normaal gesproken 's ochtends al hier is en nu niet...
Dat was ik ook aan het doen ja.quote:Maar goed, verder met schoonmaken dus...![]()
* DR34M3R slaakt zucht van opluchtingquote:Op zondag 8 juli 2007 12:58 schreef maedel het volgende:
[..]
mijn vrouw moest internetten
[..]
Dat was ik ook aan het doen ja.
En wat die "rel" betreft. Ik ben op niemand boos, alleen word ik er dus wel nijdig van als ik er van beticht word niet ruimdenkend te zijn als ik niet zit te wachten op piemels in een Lesbo-reeks.
Ik bedoel, sorry hoor, maar wat is daar nou vreemd aan dat ik daar niet op zit te wachten?
Overal op de wereld en dus ook op fok vind ik het niet raar, maar hier dus wel.
Wat is daar in godesnaam zo raar aan? Leg dat eens uit?
Echt waar, zeggen dat iemand niet ruimdenkend is, is echt heel erg kwetsend. En dan word ik inderdaad heel giftig.
En achteraf ging het helemaal niet over piemels, maar over een overjarige clown. Als ik het goed begrepen heb.
Weet je wat echt erg (goor) zou zijn? Een overjarige clown, met een blote piemel![]()
![]()
![]()
Ik denk anders heel helder in deze hoor...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Dromertje![]()
Meningsverschil mag er zijn, openstaan voor een ander zijn standpunten ook. Alleen ... valt niet altijd mee.![]()
Ego ff aan de kant zetten, ff helder denken![]()
Was meer algemeen bedoeld hoor Maedel, dus niet richting jouw persoon.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik denk anders heel helder in deze hoor...![]()
Nee ik was weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geldt ook voor Vanitasvanitatumetomniava!!!![]()
Veel plezier en tot ergens in augustus als ik ook weer terug benquote:Op zondag 8 juli 2007 14:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee ik was weg.
Misschien een wat overtrokken reactie van mij gisteravond, maar mijn punt blijft: als mensen niet kunnen relativeren, dan wordt het heel moeilijk voor mij; dan is hier posten als lopen over hete kolen.
Maargoed, ik ga nu op vakantie, en dan zien we daarna wel weer
Doe je het weerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee ik was weg.
Misschien een wat overtrokken reactie van mij gisteravond, maar mijn punt blijft: als mensen niet kunnen relativeren,
hoe?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
Boe.
Ooooohhhh nee!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:07 schreef Stroekie het volgende:
maar jullie zijn toch eigenlijk te jong voor die Domo commercial ??????????
hey mupke, alles goed?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
Lippen iets tuiten en dan hard roepen.
Neu, niet alles.quote:
Gezien de omstandigheden primaquote:
Ik heb koppijn. En het weer is vervelend. Verder valt het wel mee.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden prima
Laat ik mijn vraag anders formuleren: Alles wat er werkelijk toe doet goed? Zo niet, wil je er over praten?
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb koppijn. En het weer is vervelend. Verder valt het wel mee.
Yep. Duffe zondag met Zelda en rare dromen over paarden die gered moesten worden en lid zijn van een roversbende enzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
allemaal van voorbijgaande aard dus. Gelukkig maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |