Jaar.. na jaar... na jaarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
Dennis verblijdt ons met een interruptie van het gedram.
[afbeelding]
Zolang je de pagina niet sluit, blijven je streams lopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef CoT het volgende:
Waar kun je zien wanneer je moet betalen?
Zometeen is er actie, en doen mn streams het niet meer![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Die is zo goed!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
De hele dag hoor en zie je hem niet, gzd, en juist nuquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef riri het volgende:
komt die debiel van een dennix ook nog om de hoek kijken....wat een debiellllllllllllllllllllllllllllllll
Brilliantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Huub is er vast niet bijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De hele dag hoor en zie je hem niet, gzd, en juist nu![]()
aanvullinkje; naar zijn vader en moederquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:02 schreef Spartel het volgende:
De spullen zijn naar het huis van Dennis gestuurd... Alle schoenen etc.
keb me comp al 2 maanden aanstaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang je de pagina niet sluit, blijven je streams lopen.
De streams ook?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
keb me comp al 2 maanden aanstaan![]()
Ja dat bedoel ik;P Haha ka het niet zo goed verwoorden,. Ze liggen nu in ieder geval in het hok..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
aanvullinkje; naar zijn vader en moeder
Nadarexiaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:03 schreef tutjehola het volgende:
Ik dacht dat Amanda erg was met haar uiterlijk, maar deze hoe heet ze is echt heel erg.
Die stroom kost je meer dan die paar euro voor de streamsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
keb me comp al 2 maanden aanstaan![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Precies op het moment dat je ze verlengd heb, lopen ze af.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef CoT het volgende:
Hoe meer we elkaar aanvullen, hoe ronder het plaatje. Das nou het mooie van de COSquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef Spartel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik;P Haha ka het niet zo goed verwoorden,. Ze liggen nu in ieder geval in het hok..
ik huur inclusiefquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Die stroom kost je meer dan die paar euro voor de streams![]()
En ik had de fout gemaakt om te refreshenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang je de pagina niet sluit, blijven je streams lopen.
Jaap weet het wel?? (wat is't??)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef wolferl het volgende:
Jaap heeft nog niet vertelt wat Denniks weet van Huub, aan Nadia.
Okey, maar god het idee alleen al, maanden lang de computer aanhouden om een paar euro te besparen. Maarjaquote:
Zegt hij zelf "vanuit mijn goedheid" ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:08 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat hij omdat hij Huub een kado heeft gegeven vanuit zijn goedheid het in de toekomst gevaarlijker wordt.. omdat hij dan dichter bij een 'blackout' zit in een clash.
wat nu weer dan........ schijtziek wordt je daarvanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:08 schreef riri het volgende:
een doodsbedreiging van Brian naar huub!!!!!!
Dat hij Huub in een blackout iets aan zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:10 schreef Desii het volgende:
[..]
wat nu weer dan........ schijtziek wordt je daarvan
Ja Jaap weet het.quote:
Dat zal ie vannacht er dan wel uitgooien als Huub iets bij hem flikt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef Spartel het volgende:
Dennis weet iets over het priveleven van huub. Als huub iets flikt gaat dat hem zwaar komen te staan.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zegt hij zelf "vanuit mijn goedheid" ?
Wat was dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef wolferl het volgende:
Jaap heeft nog niet vertelt wat Denniks weet van Huub, aan Nadia.
Volgens mij stelt hij zich aan om indruk te maken op Amanda. Hij doet het voorkomen alsof zijn para kant op de loer ligt - ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Soms begrijpt Brian zijn eigen belevenis niet.
Waar is hij nou zo pissed over eigenlijk?
offtopic.. PULLUP heb je het al dooooor^^quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:12 schreef pullup het volgende:
Vind je mij een moeilijke vriendin ? is de volgende dolksteek![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Ik dacht zelf aan een Amish.
Dus als hij er iets bij zou winnen zou hij iedereen in elkaar trimmen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:12 schreef Spartel het volgende:
Ik sla geen levende personen. Amanda niet en Huub niet. En waarom? Omdat daar geen winst voor hem inzit. Amanda vraagt vervolgens "vind je mij een moeilijke vriendin?" en hij denkt er heeeel lang over na.
oh jeequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:13 schreef Spartel het volgende:
[..]
offtopic.. PULLUP heb je het al dooooor^^
Stiekemerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:15 schreef Spartel het volgende:
[..]
Stiekem ben ik Lot![]()
En nu weer ontopic sorryy
dat mens is totally geschift .. 22 jaar en er zo mooi uitzien.... die moet een cursus krijgen, "blij in eigen lijf"quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Nadia wilde haar lippen laten opspuiten, en later gaat ze aan de botox.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:15 schreef burtbeej het volgende:
Tamara is een ex ofzo van Brian? Heb het niet sinds het begin gevolgt.
Met een sokquote:
Dat meisje is psychisch ziek, verslaafd aan medische cosmetica.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Nadia wilde haar lippen laten opspuiten, en later gaat ze aan de botox.
Of pammetjes halen achter (waarom izzie anders niet in beeldquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:18 schreef pullup het volgende:
Brian gaat even een paar bomen omtrappen nu
Ik hoorde het ook hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:19 schreef Desii het volgende:
Nou zit Brian weer te liegen..... Amanda ik heb net niet tegen je gezegd dat Tamara niet meer komt.
Wat lult tie jongen toch slap....
Nee hoor, ik zeg dat ook honderd keer per dag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik ben nog volledig in controle en daar ben ik blij om.
Dat je dat uberhaupt al zegt...
nou er zijn nog genoeg deuren in het huis die kapot kunnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:21 schreef riri het volgende:
je ziet die woede zich ontwikkelen bij brian.....dit explodeert zo
Volgens mij wachten we daar al 3,5 uur op..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:21 schreef riri het volgende:
je ziet die woede zich ontwikkelen bij brian.....dit explodeert zo
Lijkt er ook op dat hij nu een beetje pampus is door een middeltje van achter ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij wachten we daar al 3,5 uur op..![]()
Ja. Volgens mij zit hij zichzelf op te vieren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Zag iemand het? stuiptrekking van Brian waarop hij antwoord KUT.
Hij heeft waarschijnlijk net zijn pammetjes van achter gehaald dus moet nog even 20 minuten volhouden tot ze gaan werkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:25 schreef Spartel het volgende:
Brian gaat echt los zo. Hij zegt ook al "kut".. zo van "dit gaat fouhout"
Oh beslist. Hij zei even hiervoor als dat hij blij was met DGK omdat hij zich daar leerde beheersen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:27 schreef riri het volgende:
als die twee gewoon thuis waren had brian amanda allang een tik verkocht....als ik amanda was zou ik er meteen mee ophouden met die griezel
Per ongeluk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:28 schreef BarryK het volgende:
Wat heeft Brian gesloopt? een glas?
Expres of per ongeluk?
Ik vind het ook wel knap hoe Brian zich inhoudt, die Amanda is ZOOOO irritant.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Stemverheffing, en dat is zo eng van hem, al lokt Amanda het wel erg uit
Onthoud wanneer je betaald hebtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef CoT het volgende:
Ja, dat zei hij daarvoor; hij laat haar later een keer komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
Ik bepaal nu dat ik haar nu niet laat komen.
Maw.... een andere keer?
Whehe, bummer, hij schijnt het nog gewoon open te kunnen doen.quote:
Ik haat RTLquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe, bummer, hij schijnt het nog gewoon open te kunnen doen.
Nee ze maakt hem woest dus als ze straks weer seks hebben hij dr helemaal afrost.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:36 schreef neehe het volgende:
Volgens mij weet Amanda verdomd goed wat ze doet, lekker irritant pesten, laat hem het maar goed voelen.
En straks weer goedmaaksex.
Waarom gaat hij niet z'n rijbewijs halen oid..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef CoT het volgende:
Huub verveeld zich ook de tering
Nou ik wordt er slaperig van, dat is wat ik voel, Gaaaaaaap-Gaaaaaap.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef riri het volgende:
je voelt gewoon de spanning
Hij zit zeker al 2 maanden te wachten op de motorrijles die hem is toegezegd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:39 schreef BarryK het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet z'n rijbewijs halen oid..
Omdat de vlieglessen van Brian i.v.m. zijn geroep om zelfmoord te plegen ook niet meer doorgaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:39 schreef BarryK het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet z'n rijbewijs halen oid..
OH ja, nu je het zegtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit zeker al 2 maanden te wachten op de motorrijles die hem is toegezegd.
Wel zo verstandig, voor je het weet vliegt er ineens een parabrother de euromast inquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Omdat de vlieglessen van Brian i.v.m. zijn geroep om zelfmoord te plegen ook niet meer doorgaan.
Ik verveel me.. Hij verveelt zich.. (stam+t).. Ik weet dat ik het te vaak verkeerd doe, maar dit is een toppuntquote:
Kan me niet voorstellen dat dat 'het plan' is. Wat is daar nou terror aan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:41 schreef neehe het volgende:
Vannacht gaat denk ik de telefoon voor Huub, en vraagt hij de 12 uur aan, iedereen moet dan uit bed.
Met dit soort streams kun je makkelijk even dit doornemenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik verveel me.. Hij verveelt zich.. (stam+t).. Ik weet dat ik het te vaak verkeerd doe, maar dit is een toppunt
Naar de chill, waar Amanda meteen verder gaat: Hebben we het nou opgelost?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Brian nu opeens heen met z'n ossenstaartsoep ?
Ik heb ook trek in soep nouquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:48 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ook wat lekkers klaar gaan maken, maar ik ben bang dat ik zijn uitbarsting dan mis
Voor Brian is het niet opgelost, maar hij praat maar gewoon even met amoeboe mee zodat hij geen gedreun meer aan zn hoofd heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef cobain94 het volgende:
B&A hebben het opgelost...The fight is over...
Jaap gedraagt zich als een complete idioot, maar het ontgaat Natasia en ze blijft bloedserieus zijn gezicht schoonvegen en hem toespreken alsof hij een kindjuh is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
Wat maakt Natasja zich nou druk om wat creme op Jaaps gezicht?
jammerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef cobain94 het volgende:
B&A hebben het opgelost...The fight is over...
Dan gaat Huub 12 uur feesten, en is iedereen over de zeik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat 'het plan' is. Wat is daar nou terror aan?Als ie de 12 uur krijgt en er is niets aan de hand, so what? Dan blijf je toch alsnog in 't huis zitten tót er iets ergs gebeurt? Zo groot is die kans toch niet.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:57 schreef AutumnTears het volgende:
Hoezo hebben ze daar in huis kandoo zeep
Echt waar??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:57 schreef AutumnTears het volgende:
Hoezo hebben ze daar in huis kandoo zeep
Och, met een beetje knip en plakwerk lijkt het net alsof er interessante dingen gebeuren. Een saaie ruzie tussen Brainless en Amandel kan je van 4 uur terugbrengen naar 10 minuten in de uitzending, en dan lijkt het een interessante gebeurtenis...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef neehe het volgende:
Als het zo doorgaat, haalt DGK september niet eens.
Jaap schatte in dat het 8 maanden ging duren vanaf vandaag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef neehe het volgende:
Als het zo doorgaat, haalt DGK september niet eens.
Voor dat soort scherpzinnige notities lees ik al die Cossen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is blij dat ze deze soep in huis hebben, hij had ze in de gids gezien.
Best intressant dacht ik zo
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef CoT het volgende:
Huub houd dat echt niet lang vol, dat RTL gebeuren
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef CoT het volgende:
En ik nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef CoT het volgende:
Inderdaad, je kan je gewoon bijna niet voorstellen wat voor dingen er eerst gebeurde...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef Haunter het volgende:
Ze mogen echt NIKS meer
Brian tegen natasia. Je bent in mijn armen veilig. Natasia haar oma ligt slecht.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Natasia zeggen: Dan ga ik ook naar Suriname. [ ] Dan kan ik niet anders.
Tja, het doet me niks, wegwezen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Natasia huilt in Brians armen. Ze fluisteren.
lol haar kinderen interreseren haar geen fuk ..laat staan haar omaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian tegen natasia. Je bent in mijn armen veilig. Natasia haar oma ligt slecht.
Ik heb vandaag als ik kon kijken nog nauwelijks de moeite genomen het ook te doen, of hier dingen te noterenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja, het doet me niks, wegwezen!
Dit wordt echt niks meer he??
Hij weet zich geen houding te geven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef wolferl het volgende:
Denniks moet ook lachen om Huub, dat zie je.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt waar??
Nou, dat kunnen ze dat iig zelf
Dan moet ze er heen gaan.... dat stomme gejank de hele tijdquote:
De adverteerders van rtl zullen het erg waarderen als er geen sex voor het huwelijk meer plaats vindt. Bovendien valt het erg tegen dat ze op zondag geen mogelijkheid hebben om naar de kerk te gaan en de Heer te dienen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:07 schreef cobain94 het volgende:
Zit andries knevel bij RTL in de redaktie of zo?Wat een fiasco is dit aan het worden..
Ik niet. Wel voor oma.quote:
Erger. De opzet van BigBrother was zodanig dat er georganiseerde momenten waren zoals week-opdrachten, feestjes, nominatie-stress (en gesprekken) etc. Dus ondanks dat het relatief saai was in vergelijking tot DGK, was er wel altijd iets te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef nueffeniet het volgende:
tering dit wordt gewoon een heeeellleee bigbrother
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |