Ik haat RTLquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe, bummer, hij schijnt het nog gewoon open te kunnen doen.
Nee ze maakt hem woest dus als ze straks weer seks hebben hij dr helemaal afrost.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:36 schreef neehe het volgende:
Volgens mij weet Amanda verdomd goed wat ze doet, lekker irritant pesten, laat hem het maar goed voelen.
En straks weer goedmaaksex.
Waarom gaat hij niet z'n rijbewijs halen oid..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef CoT het volgende:
Huub verveeld zich ook de tering
Nou ik wordt er slaperig van, dat is wat ik voel, Gaaaaaaap-Gaaaaaap.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef riri het volgende:
je voelt gewoon de spanning
Hij zit zeker al 2 maanden te wachten op de motorrijles die hem is toegezegd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:39 schreef BarryK het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet z'n rijbewijs halen oid..
Omdat de vlieglessen van Brian i.v.m. zijn geroep om zelfmoord te plegen ook niet meer doorgaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:39 schreef BarryK het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet z'n rijbewijs halen oid..
OH ja, nu je het zegtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit zeker al 2 maanden te wachten op de motorrijles die hem is toegezegd.
Wel zo verstandig, voor je het weet vliegt er ineens een parabrother de euromast inquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Omdat de vlieglessen van Brian i.v.m. zijn geroep om zelfmoord te plegen ook niet meer doorgaan.
Ik verveel me.. Hij verveelt zich.. (stam+t).. Ik weet dat ik het te vaak verkeerd doe, maar dit is een toppuntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |