Jaar.. na jaar... na jaarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
Dennis verblijdt ons met een interruptie van het gedram.
[afbeelding]
Zolang je de pagina niet sluit, blijven je streams lopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef CoT het volgende:
Waar kun je zien wanneer je moet betalen?
Zometeen is er actie, en doen mn streams het niet meer![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Die is zo goed!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
De hele dag hoor en zie je hem niet, gzd, en juist nuquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef riri het volgende:
komt die debiel van een dennix ook nog om de hoek kijken....wat een debiellllllllllllllllllllllllllllllll
Brilliantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Huub is er vast niet bijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De hele dag hoor en zie je hem niet, gzd, en juist nu![]()
aanvullinkje; naar zijn vader en moederquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:02 schreef Spartel het volgende:
De spullen zijn naar het huis van Dennis gestuurd... Alle schoenen etc.
keb me comp al 2 maanden aanstaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang je de pagina niet sluit, blijven je streams lopen.
De streams ook?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
keb me comp al 2 maanden aanstaan![]()
Ja dat bedoel ik;P Haha ka het niet zo goed verwoorden,. Ze liggen nu in ieder geval in het hok..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
aanvullinkje; naar zijn vader en moeder
Nadarexiaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:03 schreef tutjehola het volgende:
Ik dacht dat Amanda erg was met haar uiterlijk, maar deze hoe heet ze is echt heel erg.
Die stroom kost je meer dan die paar euro voor de streamsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
keb me comp al 2 maanden aanstaan![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Precies op het moment dat je ze verlengd heb, lopen ze af.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef CoT het volgende:
Waar kun je zien wanneer je moet betalen?
Zometeen is er actie, en doen mn streams het niet meer![]()
Hoe meer we elkaar aanvullen, hoe ronder het plaatje. Das nou het mooie van de COSquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef Spartel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik;P Haha ka het niet zo goed verwoorden,. Ze liggen nu in ieder geval in het hok..
ik huur inclusiefquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Die stroom kost je meer dan die paar euro voor de streams![]()
En ik had de fout gemaakt om te refreshenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang je de pagina niet sluit, blijven je streams lopen.
Jaap weet het wel?? (wat is't??)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef wolferl het volgende:
Jaap heeft nog niet vertelt wat Denniks weet van Huub, aan Nadia.
Okey, maar god het idee alleen al, maanden lang de computer aanhouden om een paar euro te besparen. Maarjaquote:
Zegt hij zelf "vanuit mijn goedheid" ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:08 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat hij omdat hij Huub een kado heeft gegeven vanuit zijn goedheid het in de toekomst gevaarlijker wordt.. omdat hij dan dichter bij een 'blackout' zit in een clash.
wat nu weer dan........ schijtziek wordt je daarvanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:08 schreef riri het volgende:
een doodsbedreiging van Brian naar huub!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |