Ik hoorde het ook hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:19 schreef Desii het volgende:
Nou zit Brian weer te liegen..... Amanda ik heb net niet tegen je gezegd dat Tamara niet meer komt.
Wat lult tie jongen toch slap....
Nee hoor, ik zeg dat ook honderd keer per dag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik ben nog volledig in controle en daar ben ik blij om.
Dat je dat uberhaupt al zegt...
nou er zijn nog genoeg deuren in het huis die kapot kunnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:21 schreef riri het volgende:
je ziet die woede zich ontwikkelen bij brian.....dit explodeert zo
Volgens mij wachten we daar al 3,5 uur op..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:21 schreef riri het volgende:
je ziet die woede zich ontwikkelen bij brian.....dit explodeert zo
Lijkt er ook op dat hij nu een beetje pampus is door een middeltje van achter ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij wachten we daar al 3,5 uur op..![]()
Ja. Volgens mij zit hij zichzelf op te vieren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Zag iemand het? stuiptrekking van Brian waarop hij antwoord KUT.
Hij heeft waarschijnlijk net zijn pammetjes van achter gehaald dus moet nog even 20 minuten volhouden tot ze gaan werkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:25 schreef Spartel het volgende:
Brian gaat echt los zo. Hij zegt ook al "kut".. zo van "dit gaat fouhout"
Oh beslist. Hij zei even hiervoor als dat hij blij was met DGK omdat hij zich daar leerde beheersen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:27 schreef riri het volgende:
als die twee gewoon thuis waren had brian amanda allang een tik verkocht....als ik amanda was zou ik er meteen mee ophouden met die griezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |