Dat hij Huub in een blackout iets aan zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:10 schreef Desii het volgende:
[..]
wat nu weer dan........ schijtziek wordt je daarvan
Ja Jaap weet het.quote:
Dat zal ie vannacht er dan wel uitgooien als Huub iets bij hem flikt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef Spartel het volgende:
Dennis weet iets over het priveleven van huub. Als huub iets flikt gaat dat hem zwaar komen te staan.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zegt hij zelf "vanuit mijn goedheid" ?
Wat was dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef wolferl het volgende:
Jaap heeft nog niet vertelt wat Denniks weet van Huub, aan Nadia.
Volgens mij stelt hij zich aan om indruk te maken op Amanda. Hij doet het voorkomen alsof zijn para kant op de loer ligt - ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Soms begrijpt Brian zijn eigen belevenis niet.
Waar is hij nou zo pissed over eigenlijk?
offtopic.. PULLUP heb je het al dooooor^^quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:12 schreef pullup het volgende:
Vind je mij een moeilijke vriendin ? is de volgende dolksteek![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Ik dacht zelf aan een Amish.
Dus als hij er iets bij zou winnen zou hij iedereen in elkaar trimmen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:12 schreef Spartel het volgende:
Ik sla geen levende personen. Amanda niet en Huub niet. En waarom? Omdat daar geen winst voor hem inzit. Amanda vraagt vervolgens "vind je mij een moeilijke vriendin?" en hij denkt er heeeel lang over na.
oh jeequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:13 schreef Spartel het volgende:
[..]
offtopic.. PULLUP heb je het al dooooor^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |