quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:57 schreef AutumnTears het volgende:
Hoezo hebben ze daar in huis kandoo zeep
Echt waar??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:57 schreef AutumnTears het volgende:
Hoezo hebben ze daar in huis kandoo zeep
Och, met een beetje knip en plakwerk lijkt het net alsof er interessante dingen gebeuren. Een saaie ruzie tussen Brainless en Amandel kan je van 4 uur terugbrengen naar 10 minuten in de uitzending, en dan lijkt het een interessante gebeurtenis...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef neehe het volgende:
Als het zo doorgaat, haalt DGK september niet eens.
Jaap schatte in dat het 8 maanden ging duren vanaf vandaag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef neehe het volgende:
Als het zo doorgaat, haalt DGK september niet eens.
Voor dat soort scherpzinnige notities lees ik al die Cossen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is blij dat ze deze soep in huis hebben, hij had ze in de gids gezien.
Best intressant dacht ik zo
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef CoT het volgende:
Huub houd dat echt niet lang vol, dat RTL gebeuren
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef CoT het volgende:
En ik nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef CoT het volgende:
Inderdaad, je kan je gewoon bijna niet voorstellen wat voor dingen er eerst gebeurde...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef Haunter het volgende:
Ze mogen echt NIKS meer
Brian tegen natasia. Je bent in mijn armen veilig. Natasia haar oma ligt slecht.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Natasia zeggen: Dan ga ik ook naar Suriname. [ ] Dan kan ik niet anders.
Tja, het doet me niks, wegwezen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Natasia huilt in Brians armen. Ze fluisteren.
lol haar kinderen interreseren haar geen fuk ..laat staan haar omaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian tegen natasia. Je bent in mijn armen veilig. Natasia haar oma ligt slecht.
Ik heb vandaag als ik kon kijken nog nauwelijks de moeite genomen het ook te doen, of hier dingen te noterenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja, het doet me niks, wegwezen!
Dit wordt echt niks meer he??
Hij weet zich geen houding te geven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef wolferl het volgende:
Denniks moet ook lachen om Huub, dat zie je.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt waar??
Nou, dat kunnen ze dat iig zelf
Dan moet ze er heen gaan.... dat stomme gejank de hele tijdquote:
De adverteerders van rtl zullen het erg waarderen als er geen sex voor het huwelijk meer plaats vindt. Bovendien valt het erg tegen dat ze op zondag geen mogelijkheid hebben om naar de kerk te gaan en de Heer te dienen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:07 schreef cobain94 het volgende:
Zit andries knevel bij RTL in de redaktie of zo?Wat een fiasco is dit aan het worden..
Ik niet. Wel voor oma.quote:
Erger. De opzet van BigBrother was zodanig dat er georganiseerde momenten waren zoals week-opdrachten, feestjes, nominatie-stress (en gesprekken) etc. Dus ondanks dat het relatief saai was in vergelijking tot DGK, was er wel altijd iets te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:03 schreef nueffeniet het volgende:
tering dit wordt gewoon een heeeellleee bigbrother
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |