Kan me niet voorstellen dat dat 'het plan' is. Wat is daar nou terror aan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:41 schreef neehe het volgende:
Vannacht gaat denk ik de telefoon voor Huub, en vraagt hij de 12 uur aan, iedereen moet dan uit bed.
Met dit soort streams kun je makkelijk even dit doornemenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik verveel me.. Hij verveelt zich.. (stam+t).. Ik weet dat ik het te vaak verkeerd doe, maar dit is een toppunt
Naar de chill, waar Amanda meteen verder gaat: Hebben we het nou opgelost?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Brian nu opeens heen met z'n ossenstaartsoep ?
Ik heb ook trek in soep nouquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:48 schreef mazaru het volgende:
Ik wil ook wat lekkers klaar gaan maken, maar ik ben bang dat ik zijn uitbarsting dan mis
Voor Brian is het niet opgelost, maar hij praat maar gewoon even met amoeboe mee zodat hij geen gedreun meer aan zn hoofd heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef cobain94 het volgende:
B&A hebben het opgelost...The fight is over...
Jaap gedraagt zich als een complete idioot, maar het ontgaat Natasia en ze blijft bloedserieus zijn gezicht schoonvegen en hem toespreken alsof hij een kindjuh is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
Wat maakt Natasja zich nou druk om wat creme op Jaaps gezicht?
jammerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef cobain94 het volgende:
B&A hebben het opgelost...The fight is over...
Dan gaat Huub 12 uur feesten, en is iedereen over de zeik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat 'het plan' is. Wat is daar nou terror aan?Als ie de 12 uur krijgt en er is niets aan de hand, so what? Dan blijf je toch alsnog in 't huis zitten tót er iets ergs gebeurt? Zo groot is die kans toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |