Pubers in tha house?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die butlers van tegenwoordig..
[afbeelding]
Teaser.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
omg, ze hebben het echt gepakt.
*legt pink op de onderlip*
voor hoeveel uur...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat het uitmaken...
Ben benieuwd voor hoeveel dagen
Ben het met je eens.... hoe ze erachter gekomen zijn, is errug laag... maar ze heeft volkomen gelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
Het is ook wel heel grof........ 2 hartjes voor een ex...... en Amanda krijgt een staaf!
Fimpjes volgen vast wel., Werk ze.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef blomst het volgende:
Word leuk straks, en ik moet zo naar het werk
nee, de ex krijgt hartjes en Amanda een staafjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Katewalker het volgende:
Dus aan de ketting voor zijn ex zitten twee hartjes..aan de ketting van Amanda ook?..ik zie alleen een langwerpig hangertje..
Dat is wel een type van, ik niet neuken, jullie ook niet neuken. Dan gooit ze haar hoofd naar achteren en lacht hysterisch evil hard.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Zou Melissa soms jaloers zijn dat Amanda met Brian gaat?!
nee zit een staafje aan.. een wortel noemt ze het zelfquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Katewalker het volgende:
Dus aan de ketting voor zijn ex zitten twee hartjes..aan de ketting van Amanda ook?..ik zie alleen een langwerpig hangertje..
Ik zou eerder in uren rekenen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoeveel glazen deuren heeft de villa nog ? Wel handig om te weten voor dadelijk .....
zou het niet zo zijn dat die 2 hartjes eigenlijk voor Amanda waren, maar omdat ze zo brutaal was om in zijn tas te zoeken en dat doosje te pakken, dat Brian niet anders durfde dan te zeggen "die is voor jou" omdat het lullig is om te zeggen "die is voor mijn ex"?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
Het is ook wel heel grof........ 2 hartjes voor een ex...... en Amanda krijgt een staaf!
Amanda heeft een staafjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Katewalker het volgende:
Daar gaat zijn goeie reputatie...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef farceman het volgende:
Oohhhh Yess eindelijk!!!!
Die Melissa is zo goed !
Go Amanda Go amanda!!!!
We steunen je tegen die vuile rat, hij moet maar eens toegeven dat hij je alleen wilt neuken
Er is toch een andere lul in huis......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
symbolisch ; hartjes voor liefde, en een staaf voor de sexquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, de ex krijgt hartjes en Amanda een staafje![]()
Ga nu streams volgen en kom er zelf achter zou ik zeggen... geheid vuurwerk binnen nu en 5 minutenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef RB.Dean het volgende:
Waarom gaat het uit? Iemand daar een update over?
En dan Nadia naar Brian? Mooie switchquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Er is toch een andere lul in huis......Bij Dennix kan ze wel terecht
Nee... Het is al eens eerder uitgeweest. 2 Weken was het uit tot het anale tent moment?quote:
Een wortel...hahahaha..ik begrijp dat ze boos is...ow ow ow ow ow ..wanneer gaat ze naar Brian?...ik ga maar ff een wijntje inschenken...dit wordt leukleukleuk...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Zora01 het volgende:
[..]
nee zit een staafje aan.. een wortel noemt ze het zelf
Die is ingehuurd om te stoken, die is voor niemand bang.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Zoo Melissa durft wel om met die witte tas waar het cadeautje rond te lopen door het huis.
Daar kan ze niet zomaar even terecht. Hij moet eerst gedoopt worden tot hetero.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Er is toch een andere lul in huis......Bij Dennix kan ze wel terecht
Amanda wil gebruikt worden. Dan vindt ze lekker.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef farceman het volgende:
Kom AMANDA NU!!!!!!
En voel je nu eens een keer niet schuldig die lul gebruikt je
Dan spelen ze 10 keer beter dan die GTST sukkels...Kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
Neemt iemand dit serieus? Ze moeten geen acteurs proberen te maken van de miljonairs.
Maak er een POLL vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:45 schreef RB.Dean het volgende:
Brian en Nadia zien er ook best schattig uit zo, hoe lang voordat zij wat hebben?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:46 schreef Lobasca het volgende:
Waar komen al die mods opeens vandaan? Hebben jullie een hotline?!![]()
Hmm, dat heeft die sukkel haar zelf verteld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef avonne het volgende:
Zou Melissa van "achter" gehoord hebben dat Brian 2 kettingen had gekocht, en dat ze moet stoken van "achter"?
Waarom schat, bang dat de deuren eruit vliegen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
ik ben zenuwachtig
Will doquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:48 schreef Copycat het volgende:
Het juiste moment om even aan te haken.
Keep me posted!
zoietsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom schat, bang dat de deuren eruit vliegen?
tjeee, wat een loser is die gozer..... doet tie net of het normaal is om voor je ex 2 hartjes te kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef noekje het volgende:
2 hartjes die uit elkaar gaan zegt Brian. Het is een cadeautje voor haar verjaardag.
RTL in de bochtquote:
Ik vind m geweldig gevondenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef noekje het volgende:
2 hartjes die uit elkaar gaan zegt Brian. Het is een cadeautje voor haar verjaardag.
Weer te laat terug.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef farceman het volgende:
Het is jammer genoeg alweer gesust, vanavond harde anlae sex
Tja en die hadden ze alquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat het uitmaken en dan vast een weer een sex relatie beginnen met Brian.
Ik ken GTST niet maar dit is ook echt bagger....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan spelen ze 10 keer beter dan die GTST sukkels...Kan het me niet voorstellen![]()
ik had m niet kunnen bedenken, eerlijk is eerlijk.quote:
Trapt ze in dat twee hartjes die symbolisch uit elkaar gaan -verhaaltje?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Copycat, het is even gestaakt.
Je begrijpt het niet, die hartjes zijn uit elkaaaaaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef Desii het volgende:
[..]
tjeee, wat een loser is die gozer..... doet tie net of het normaal is om voor je ex 2 hartjes te kopen.
ohhhh.... ja dom van me...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, die hartjes zijn uit elkaaaaaar![]()
serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix loopt met zijn gekochte spulletjes rond, bang dat er wat mee gaat gebeuren.
het lijkt amanda wel met dr tassiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix loopt met zijn gekochte spulletjes rond, bang dat er wat mee gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Aha, de audio was niet goed. B en A beginnen opnieuw.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Top dat jij de andere streams nog in de gaten voor ons houdt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sufmuts loopt overal met z'n spullen te zeulen om alles te verstoppen voor Huub
[afbeelding]
Proest...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Aha, de audio was niet goed. B en A beginnen opnieuw.
Dat is inmiddels al gebeurd, schat ik in?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Brian de schuld volledig bij Amanda heeft gelegd.
En dus kies je voor je ex twee hartjes en voor je huidige vriendin een wortelstaaf?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:56 schreef noekje het volgende:
Brian: we hadden weinig tijd enzo..blabla
ik ga lekker mijn exen ook 2 hartjes uit elkaar geven, leukquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
"Twee hartjes uit elkaar".... snáp dat dan toch Amanda, wantrouwige trut!!![]()
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
Neeeee... het blijven hartjes he.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
Dennis ontTienen is nog zo makkelijk niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Volgens Nix gaat Huub alles van Brian kapotscheuren.![]()
Had hij er ook beter niet een rugzakje bij kunnen kopen?..Dan kunnen zijn handen weer in de zakken...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
Geen handen meer in de zakken voor Dennis. Hij moet nu zijn spullen bewaken.
[afbeelding]
Even lekker ingewikkeld maken dus...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ga lekker mijn exen ook 2 hartjes uit elkaar geven, leuk![]()
Brian: "Heb je met Melissa erover gesproken?"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef noekje het volgende:
Amanda doet haar ketting af.
Maar dat hij houdt niet van haar, dat zou dus liegen zijn!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian , als je slim bent zeg je nu: dan zal ik het makkelijk maken , ik hou van jou , punt uit.
Vannachtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef farceman het volgende:
Zet u geld in...wanneer gaan ze weer neuken na deze nepruzie?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef avonne het volgende:
2 argumenten van Brian
1. hij moest heel snel beslissen want er was geen tijd
2. harten uit elkaar, want ze zijn niet meer bij elkaar
Amanda "hoe komt dat nou bij je zelf over?"
Amanda "dus jij koopt hetzelfde "gebaar" voor je vriendin en je ex?"
Brian "Nee, want jij hebt een bikini gekregen"
Amanda 'zal ik het makkelijker maken?"
(doet ketting af)
Brian "is het uit? Je accepteert dit niet"
AManda "nee, sorry"
vanaaf.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef farceman het volgende:
snappen ze toch wel, brian snapt het ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Even lekker ingewikkeld maken dus...![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:00 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik zie dat je het inderdaad niet waardeert.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef farceman het volgende:
Moet ie huilen???quote:
Briantilliaans.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
Brian: "Van wie ben ik van wie houd ik? Amanda."
Nou..twee hartjes uit elkaar..alleen maar doordat Brian in de kooi zit...maar wel nog twee hartjes..die weer bij elkaar komen als Brian weer thuis is..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
Gefrustreerd.quote:
Zo is het en niet anders.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef Gigageil het volgende:
Tís gewoon een vals ventje......Amanda naaien, maar in z'n hoofd is ie bij zijn ex.....![]()
Elke keer weer, hèquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
Brian: ik hou van Amanda. Hou ik van Tamara? Nee
Er loopt al wat slijm uit haar rechtermondhoek.
Hij is vandaag iets te vrolijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef blomst het volgende:
Jammer Brian word nog niet para
lees morgen de rest wel.
Ssssst!!! Dalijk hoort "Mannie" het!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou..twee hartjes uit elkaar..alleen maar doordat Brian in de kooi zit...maar wel nog twee hartjes..die weer bij elkaar komen als Brian weer thuis is..![]()
Sahara?quote:
Jij mag mijn glazen deur intrappen, ik gun het je na zoveel frustratie,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoeveel maanden kijk ik hier al tegenaan, Braajen houdt niet van Amanda maar vindt het wel lekker om haar te neuken (in welke opening dan ook), Amanda heeft een relatie(denkt ze) en vindt dat haar partner haar daarom de enige vrouw in de wereld moet vinden.
Hebben we nog glazen deuren over in het huis?
nee, ze is helemaal flebbergestedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef Desii het volgende:
Dit is toch geen ruzie maken.... komop Amanda je kan veeeeel beter
Komt nog wel als die er achter komt dat Amanda en die andere snol het kado al hebben bekekenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef blomst het volgende:
Jammer Brian word nog niet para
lees morgen de rest wel.
Ik vind haar niet boos. Dus ik ben niet overtuigd dat het uit is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef farceman het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 'ruzie' tussen Brian en Amanda is mij allemaal 'te gemaakt'. Het klinkt te 'plastic'.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef tipsch het volgende:
wat was volgens brian de symboliek achter "de staaf"? is dellie daar niet benieuwd naar?
Volgens mij houdt Dennis niet zo van vrouwen neuken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:03 schreef Mika25 het volgende:
2000 redenen om een relatie met Wifebeater te verbreken, maar dat doet ze pas als het om materiele zaken gaat?
Maar uiteraard kan ze dat nu doen, want Dennix zit in het huis als alternatief neukertje...
En gelijk heeft ie... lijkt me niets met valsheid te maken te hebben... Makkelijk keus: seksueel gefrustreerd rondlopen of elke avond sex in overvloed....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef Gigageil het volgende:
Tís gewoon een vals ventje......Amanda naaien, maar in z'n hoofd is ie bij zijn ex.....![]()
Te Amanda.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 'ruzie' tussen Brian en Amanda is mij allemaal 'te gemaakt'. Het klinkt te 'plastic'.
Zijn het gebroken hartjes of twee hartjes die van elkaar af (of naar elkaar toe) drijven?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Voor Brian is het romantisch, poetisch , de gebroken hartjes.
klopt,moeten ze van de febo denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een dikke tien minuten, als ik het uit mijn hoofd wel heb.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
Oe... nu begint ie hoor, Coppycat: Brian tegen Amanda: "Het is ook nooit, nóóit goed."
Om heel eerlijk te zijn...ik vond het erger van dat glas dat ie met veel geweld op de grond kapot gooide dan die deur. Denk wel dat ie dacht dat die deur steviger zou zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:07 schreef yellowfirst het volgende:
Brian knapt als Amanda zegt: " Daar gaat het niet om.""
Dat lukte Natasia ook, en hoppa, deur kapot..![]()
het zijn 2 hele hartjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn het gebroken hartjes of twee hartjes die van elkaar af (of naar elkaar toe) drijven?
Evenzo is Amanda begonnen met haar "ik heb nog nooit 2 dagen zonder vriendje gezeten" en haar "toen huub mij befte hadden Brian en ik nog geen relatie, toen hadden we alleen sex".quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:06 schreef akveor het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie... lijkt me niets met valsheid te maken te hebben... Makkelijk keus: seksueel gefrustreerd rondlopen of elke avond sex in overvloed....
Als mijn vriend voor zijn ex een ketting met twee hartjes en voor mij een ketting met een staaf koopt, zou ik ook niet echt vrolijk zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef wolferl het volgende:
Het gaat Amanda helemaal niet om dat gebaar van Brain.
Ze had liever die hartjes gekregen ipv een bikini. Amanda is gewoon een egoistische biatch.
De HH zei wel dat zijn hand helemaal dik was. Dat hebben die lui van "daar achter" gemakshalve ook maar even buiten beeld gelaten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn...ik vond het erger van dat glas dat ie met veel geweld op de grond kapot gooide dan die deur. Denk wel dat ie dacht dat die deur steviger zou zijn
Ja maar ze is ook nog maar met 6 mannen naar bed geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Evenzo is Amanda begonnen met haar "ik heb nog nooit 2 dagen zonder vriendje gezeten" en haar "toen huub mij befte hadden Brian en ik nog geen relatie, toen hadden we alleen sex".
Oja, ook nog "ik ben 6 keer verloofd geweest"![]()
![]()
![]()
Voor wat het waard is: ik vind het een goede vraag. Alleen ben ik bang dat Amanda daar in haar eentje nooit opkomt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
wat de fok is de symboliek van de staaf, volgens brian?
Enorme staaf met batterijen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
Amanda is toch ook niet gek..zij krijgt een ketting met een enorme staaf eraan en zijn ex dezelfde ketting maar met twee hartjes..
Tja..![]()
Jaloers is het perfecte woord wat op dit moment bij Amanda pastquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
Amanda is toch ook niet gek..zij krijgt een ketting met een enorme staaf eraan en zijn ex dezelfde ketting maar met twee hartjes..
Tja..![]()
Inderdaad. Vreemd, dat had ik nooit achter Brian gezochtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
In een ruzie achter je ex uitnodigen is niet helemaal zuiver natuurlijk.
sterker nog, ik zou hem zijn ketting in zijn gezicht smijtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als mijn vriend voor zijn ex een ketting met twee hartjes en voor mij een ketting met een staaf koopt, zou ik ook niet echt vrolijk zijn, denk ik.
h en l hebben vrij vanavond brian en amanda moeten leveren vanavondquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef akveor het volgende:
Zit Huub in een afvloeingsregeling ofzo? Het lijkt wel dat ie de laatste tijd minder in beeld is.
En wéérquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geloof jij nog dat hier een relatie wordt verbroken ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij ziet het goed. Het is inmiddels de B en A show.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef akveor het volgende:
Zit Huub in een afvloeingsregeling ofzo? Het lijkt wel dat ie de laatste tijd minder in beeld is.
daar begrijp ik helemaal niets van....... en ik durf het bijna niet te zeggen... maar ik misquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef cobain94 het volgende:
FF een doekie pakken..want het slijm loopt hier van de monitor..
da's op zich al best een bevredigend antwoordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik vind het een goede vraag. Alleen ben ik bang dat Amanda daar in haar eentje nooit opkomt.
RTL stylo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
sterker nog, ik zou hem zijn ketting in zijn gezicht smijten
Amanda is veel te rustig.
Brian is wel de laatste daar om zich zo achterbaks te gedragen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Vreemd, dat had ik nooit achter Brian gezocht.
Lekker toch, die pammetjes.quote:
41% in de popo..... ik denk het nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef wolferl het volgende:
Ik vrees dat Huub binnenkort getoneelhaakt wordt.
Volgens mij zou die dat niet eens erg vindenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef wolferl het volgende:
Ah gelukkig. De soap continueert!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
A: ik wist niet dat het erg kon maar het kan altijd erger bij jou.
B: tssss
A: ik vind het lief dat je iets voor me meeneemt maar als je dan ook iets voor haar koopt...
Ook een ketting?? Toen moest ik erover nadenken. Als ik toen impulsief reageerde dan zou ik je verrot schelden.
Het kan altijd erger..als er bijv. een hartje op stond..en nu?
Wat ga je hier aan doen?
doe rustig die kerel is ff niet in beeldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef wolferl het volgende:
Ik kijk nu echt naar een RLS.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:17 schreef Copycat het volgende:
Ik houd van je. That's it? De feiten die daar tegenover staan zijn met die vier lege woordjes weggevaagd?
Goddamn!
Sjeezzz Huub heeft bijna 7 maanden de show gemaakt dag en nacht. Nu is hij een paar dagen wat minder in beeld en moet hij gelijk de toneelhaak krijgen? wake up plsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef wolferl het volgende:
RTL duldt geen lichamelijk geweld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even zonder flauwekul te maken. Er heerst hier een conflict. Wat gaat het resultaat worden, een volgende kapote deur en uithuisplaatsing van de para-broer, of vannacht toch weer uiting van dierlijke lusten zonder gebruikmaking van de grijze celletjes?
hij hoort zijn eigen naam gewoon graagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef Zora01 het volgende:
waarom praat hij altijd over zichzelf in derde persoon..
Brian is niet meer verliefd op Tamara, Brian houdt van Amanda...
Het laatste. Maar eerst giechelen omdat ze zo'n leuke fake-discussie hebben gevoerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even zonder flauwekul te maken. Er heerst hier een conflict. Wat gaat het resultaat worden, een volgende kapote deur en uithuisplaatsing van de para-broer, of vannacht toch weer uiting van dierlijke lusten zonder gebruikmaking van de grijze celletjes?
lachen héquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef farscapevr6 het volgende:
hup huub krijgt de schuld alweer
das lonken naar een andere wereldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Brian: Godverrrdomme!
Wat denk je nu?
A: ik denk dat het niet zo is
B: pffffs
A: ja maar Huub zei
B: die klootzak zei dat toen ik een cadeau aan het kopen was?
Ik ben veel te goed voor deze wereld.
Niet te geloven dat in een ruzie over Tamara Huub ter sprake komt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Brian: Godverrrdomme!
Wat denk je nu?
A: ik denk dat het niet zo is
B: pffffs
A: ja maar Huub zei
B: die klootzak zei dat toen ik een cadeau aan het kopen was?
Ik ben veel te goed voor deze wereld.
quote:
lach me er serieus elke keer weer slap om, tis echt niet te gelovenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef Desii het volgende:
[..]
lachen hé
die kunnen ze echt niet toneelhaken.... hij is niet eens in beeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |