En gelijk heeft ie... lijkt me niets met valsheid te maken te hebben... Makkelijk keus: seksueel gefrustreerd rondlopen of elke avond sex in overvloed....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef Gigageil het volgende:
Tís gewoon een vals ventje......Amanda naaien, maar in z'n hoofd is ie bij zijn ex.....![]()
Te Amanda.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 'ruzie' tussen Brian en Amanda is mij allemaal 'te gemaakt'. Het klinkt te 'plastic'.
Zijn het gebroken hartjes of twee hartjes die van elkaar af (of naar elkaar toe) drijven?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Voor Brian is het romantisch, poetisch , de gebroken hartjes.
klopt,moeten ze van de febo denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 'ruzie' tussen Brian en Amanda is mij allemaal 'te gemaakt'. Het klinkt te 'plastic'.
Een dikke tien minuten, als ik het uit mijn hoofd wel heb.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
Oe... nu begint ie hoor, Coppycat: Brian tegen Amanda: "Het is ook nooit, nóóit goed."
Om heel eerlijk te zijn...ik vond het erger van dat glas dat ie met veel geweld op de grond kapot gooide dan die deur. Denk wel dat ie dacht dat die deur steviger zou zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:07 schreef yellowfirst het volgende:
Brian knapt als Amanda zegt: " Daar gaat het niet om.""
Dat lukte Natasia ook, en hoppa, deur kapot..![]()
het zijn 2 hele hartjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn het gebroken hartjes of twee hartjes die van elkaar af (of naar elkaar toe) drijven?
Evenzo is Amanda begonnen met haar "ik heb nog nooit 2 dagen zonder vriendje gezeten" en haar "toen huub mij befte hadden Brian en ik nog geen relatie, toen hadden we alleen sex".quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:06 schreef akveor het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie... lijkt me niets met valsheid te maken te hebben... Makkelijk keus: seksueel gefrustreerd rondlopen of elke avond sex in overvloed....
Als mijn vriend voor zijn ex een ketting met twee hartjes en voor mij een ketting met een staaf koopt, zou ik ook niet echt vrolijk zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef wolferl het volgende:
Het gaat Amanda helemaal niet om dat gebaar van Brain.
Ze had liever die hartjes gekregen ipv een bikini. Amanda is gewoon een egoistische biatch.
De HH zei wel dat zijn hand helemaal dik was. Dat hebben die lui van "daar achter" gemakshalve ook maar even buiten beeld gelaten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn...ik vond het erger van dat glas dat ie met veel geweld op de grond kapot gooide dan die deur. Denk wel dat ie dacht dat die deur steviger zou zijn
Ja maar ze is ook nog maar met 6 mannen naar bed geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Evenzo is Amanda begonnen met haar "ik heb nog nooit 2 dagen zonder vriendje gezeten" en haar "toen huub mij befte hadden Brian en ik nog geen relatie, toen hadden we alleen sex".
Oja, ook nog "ik ben 6 keer verloofd geweest"![]()
![]()
![]()
Voor wat het waard is: ik vind het een goede vraag. Alleen ben ik bang dat Amanda daar in haar eentje nooit opkomt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
wat de fok is de symboliek van de staaf, volgens brian?
Enorme staaf met batterijen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
Amanda is toch ook niet gek..zij krijgt een ketting met een enorme staaf eraan en zijn ex dezelfde ketting maar met twee hartjes..
Tja..![]()
Jaloers is het perfecte woord wat op dit moment bij Amanda pastquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
Amanda is toch ook niet gek..zij krijgt een ketting met een enorme staaf eraan en zijn ex dezelfde ketting maar met twee hartjes..
Tja..![]()
Inderdaad. Vreemd, dat had ik nooit achter Brian gezochtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
In een ruzie achter je ex uitnodigen is niet helemaal zuiver natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |