Even lekker ingewikkeld maken dus...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ga lekker mijn exen ook 2 hartjes uit elkaar geven, leuk![]()
Brian: "Heb je met Melissa erover gesproken?"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef noekje het volgende:
Amanda doet haar ketting af.
Maar dat hij houdt niet van haar, dat zou dus liegen zijn!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian , als je slim bent zeg je nu: dan zal ik het makkelijk maken , ik hou van jou , punt uit.
Vannachtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef farceman het volgende:
Zet u geld in...wanneer gaan ze weer neuken na deze nepruzie?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef avonne het volgende:
2 argumenten van Brian
1. hij moest heel snel beslissen want er was geen tijd
2. harten uit elkaar, want ze zijn niet meer bij elkaar
Amanda "hoe komt dat nou bij je zelf over?"
Amanda "dus jij koopt hetzelfde "gebaar" voor je vriendin en je ex?"
Brian "Nee, want jij hebt een bikini gekregen"
Amanda 'zal ik het makkelijker maken?"
(doet ketting af)
Brian "is het uit? Je accepteert dit niet"
AManda "nee, sorry"
vanaaf.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef farceman het volgende:
snappen ze toch wel, brian snapt het ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Even lekker ingewikkeld maken dus...![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:00 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik zie dat je het inderdaad niet waardeert.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef farceman het volgende:
Moet ie huilen???quote:
Briantilliaans.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
Brian: "Van wie ben ik van wie houd ik? Amanda."
Nou..twee hartjes uit elkaar..alleen maar doordat Brian in de kooi zit...maar wel nog twee hartjes..die weer bij elkaar komen als Brian weer thuis is..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
"Twee hartjes uit elkaar".... snáp dat dan toch Amanda, wantrouwige trut!!![]()
Gefrustreerd.quote:
Zo is het en niet anders.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef Gigageil het volgende:
Tís gewoon een vals ventje......Amanda naaien, maar in z'n hoofd is ie bij zijn ex.....![]()
Elke keer weer, hèquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
Brian: ik hou van Amanda. Hou ik van Tamara? Nee
Er loopt al wat slijm uit haar rechtermondhoek.
Hij is vandaag iets te vrolijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef blomst het volgende:
Jammer Brian word nog niet para
lees morgen de rest wel.
Ssssst!!! Dalijk hoort "Mannie" het!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou..twee hartjes uit elkaar..alleen maar doordat Brian in de kooi zit...maar wel nog twee hartjes..die weer bij elkaar komen als Brian weer thuis is..![]()
Sahara?quote:
Jij mag mijn glazen deur intrappen, ik gun het je na zoveel frustratie,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoeveel maanden kijk ik hier al tegenaan, Braajen houdt niet van Amanda maar vindt het wel lekker om haar te neuken (in welke opening dan ook), Amanda heeft een relatie(denkt ze) en vindt dat haar partner haar daarom de enige vrouw in de wereld moet vinden.
Hebben we nog glazen deuren over in het huis?
nee, ze is helemaal flebbergestedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef Desii het volgende:
Dit is toch geen ruzie maken.... komop Amanda je kan veeeeel beter
Komt nog wel als die er achter komt dat Amanda en die andere snol het kado al hebben bekekenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef blomst het volgende:
Jammer Brian word nog niet para
lees morgen de rest wel.
Ik vind haar niet boos. Dus ik ben niet overtuigd dat het uit is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef farceman het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 'ruzie' tussen Brian en Amanda is mij allemaal 'te gemaakt'. Het klinkt te 'plastic'.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef tipsch het volgende:
wat was volgens brian de symboliek achter "de staaf"? is dellie daar niet benieuwd naar?
Volgens mij houdt Dennis niet zo van vrouwen neuken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:03 schreef Mika25 het volgende:
2000 redenen om een relatie met Wifebeater te verbreken, maar dat doet ze pas als het om materiele zaken gaat?
Maar uiteraard kan ze dat nu doen, want Dennix zit in het huis als alternatief neukertje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |