Trapt ze in dat twee hartjes die symbolisch uit elkaar gaan -verhaaltje?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Copycat, het is even gestaakt.
Je begrijpt het niet, die hartjes zijn uit elkaaaaaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef Desii het volgende:
[..]
tjeee, wat een loser is die gozer..... doet tie net of het normaal is om voor je ex 2 hartjes te kopen.
ohhhh.... ja dom van me...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, die hartjes zijn uit elkaaaaaar![]()
serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix loopt met zijn gekochte spulletjes rond, bang dat er wat mee gaat gebeuren.
het lijkt amanda wel met dr tassiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix loopt met zijn gekochte spulletjes rond, bang dat er wat mee gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Aha, de audio was niet goed. B en A beginnen opnieuw.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Top dat jij de andere streams nog in de gaten voor ons houdt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sufmuts loopt overal met z'n spullen te zeulen om alles te verstoppen voor Huub
[afbeelding]
Proest...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Aha, de audio was niet goed. B en A beginnen opnieuw.
Dat is inmiddels al gebeurd, schat ik in?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Brian de schuld volledig bij Amanda heeft gelegd.
En dus kies je voor je ex twee hartjes en voor je huidige vriendin een wortelstaaf?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:56 schreef noekje het volgende:
Brian: we hadden weinig tijd enzo..blabla
ik ga lekker mijn exen ook 2 hartjes uit elkaar geven, leukquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
"Twee hartjes uit elkaar".... snáp dat dan toch Amanda, wantrouwige trut!!![]()
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
Neeeee... het blijven hartjes he.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
Dennis ontTienen is nog zo makkelijk niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Volgens Nix gaat Huub alles van Brian kapotscheuren.![]()
Had hij er ook beter niet een rugzakje bij kunnen kopen?..Dan kunnen zijn handen weer in de zakken...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
Geen handen meer in de zakken voor Dennis. Hij moet nu zijn spullen bewaken.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |