Daar kan ze niet zomaar even terecht. Hij moet eerst gedoopt worden tot hetero.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Er is toch een andere lul in huis......Bij Dennix kan ze wel terecht
Amanda wil gebruikt worden. Dan vindt ze lekker.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef farceman het volgende:
Kom AMANDA NU!!!!!!
En voel je nu eens een keer niet schuldig die lul gebruikt je
Dan spelen ze 10 keer beter dan die GTST sukkels...Kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
Neemt iemand dit serieus? Ze moeten geen acteurs proberen te maken van de miljonairs.
Maak er een POLL vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:45 schreef RB.Dean het volgende:
Brian en Nadia zien er ook best schattig uit zo, hoe lang voordat zij wat hebben?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:46 schreef Lobasca het volgende:
Waar komen al die mods opeens vandaan? Hebben jullie een hotline?!![]()
Hmm, dat heeft die sukkel haar zelf verteld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef avonne het volgende:
Zou Melissa van "achter" gehoord hebben dat Brian 2 kettingen had gekocht, en dat ze moet stoken van "achter"?
Waarom schat, bang dat de deuren eruit vliegen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
ik ben zenuwachtig
Will doquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:48 schreef Copycat het volgende:
Het juiste moment om even aan te haken.
Keep me posted!
zoietsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom schat, bang dat de deuren eruit vliegen?
tjeee, wat een loser is die gozer..... doet tie net of het normaal is om voor je ex 2 hartjes te kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef noekje het volgende:
2 hartjes die uit elkaar gaan zegt Brian. Het is een cadeautje voor haar verjaardag.
RTL in de bochtquote:
Ik vind m geweldig gevondenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef noekje het volgende:
2 hartjes die uit elkaar gaan zegt Brian. Het is een cadeautje voor haar verjaardag.
Weer te laat terug.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef farceman het volgende:
Het is jammer genoeg alweer gesust, vanavond harde anlae sex
Tja en die hadden ze alquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat het uitmaken en dan vast een weer een sex relatie beginnen met Brian.
Ik ken GTST niet maar dit is ook echt bagger....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan spelen ze 10 keer beter dan die GTST sukkels...Kan het me niet voorstellen![]()
ik had m niet kunnen bedenken, eerlijk is eerlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |